Moet dat dan?quote:
je vergeet de brake-checkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:13 schreef Filosoofert het volgende:
Als er op een 3 baans weg iemand als een slome duikelaar in het midden rijdt vlam ik er rechts voorbij om een punt te maken.
Dat heoft niet eens. Ik zie in mijn binnenspiegel allang dat Achmed harder wil rijden, want ze gaan altijd bumperkleven. Vervolgens zie ik dat ze proberen naar rechts te gaan en ja hoor, ze gaan er rechts voorbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:13 schreef Filosoofert het volgende:
Als er op een 3 baans weg iemand als een slome duikelaar in het midden rijdt vlam ik er rechts voorbij om een punt te maken.
Met 120 ga je bij mij echt geen verschil makenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat heoft niet eens. Ik zie in mijn binnenspiegel allang dat Achmed harder wil rijden, want ze gaan altijd bumperkleven. Vervolgens zie ik dat ze proberen naar rechts te gaan en ja hoor, ze gaan er rechts voorbij.
Wat ik nogal eens probeer is om jusit dan tóch harder dan de maximumsnelheid te gaan rijden. Dus dan ga ik wél naar 120 in de 100 km/u Vmax. En dan zijn ze dus vet lang bezig met rechts inhalen (wat al illegaal is) en dat vind ik grappig. Uiteindelijk komen ze er wel voorbij, want ik heb maar een suzuki swift en zij hebben een snellere auto.
Lopen remmen? Rij je in een Flintstone-mobiel?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als ik heel flauw zou zijn zou ik kunnen gaan lopen remmen maar ik vind dat niet echt veilig.
Als de maximumsnelheid 100 km/u is?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Met 120 ga je bij mij echt geen verschil maken
https://thedutchonlineaca(...)iggen-staan-lopen-tequote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lopen remmen? Rij je in een Flintstone-mobiel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |