En tegenover Mona een prima plek voor een verzorgingshuis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is er plek genoeg om paar honderd duizend woningen te bouwen
Ja hoor, heel de NPO is links.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef svann het volgende:
Met sidekick Max Akkerman, Jan Paternotte (D66), Ingrid Coenradie (PVV, justitie en veiligheid), Joris Voorhoeve (VVD, oud-minister van Defensie).
Daar luister ik ook altijd graag naar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind Helga altijd wel interessant om naar te luisteren
Vind ik ook, maar geloof ook wel dat er een grote groep (geen idee hoeveel mensen) in Oost-Oekraine pro Russischs zijn of tenminste door hun zijn opgehitst. Dat maakt het lastig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Die Russen moeten gewoon opbokken uit Oekraïne.
Voor de oorlog hadden velen familie in zowel de Oekraïne als in Rusland, in het oosten waarschijnlijk vaker.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
Vind ik ook, maar geloof ook wel dat er een grote groep (geen idee hoeveel mensen) in Oost-Oekraine pro Russischs zijn of tenminste door hun zijn opgehitst. Dat maakt het lastig.
Precies, geen idee hoe daar de onderlinge verhoudingen er voor staan, maar verdeeld is het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Voor de oorlog hadden velen familie in zowel de Oekraïne als in Rusland, in het oosten waarschijnlijk vaker.
Maar ze zullen indertijd echt Putin niet te hulp hebben geroepen om hen te redden.
Zo slecht hadden ze het niet en zoveel zijn ze er niet op vooruit gegaan.
En alvast nieuwe opvangcentra bouwen voor de te verwachten vluchtelingenstroom.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef monkyyy het volgende:
De Kamerleden die tegen zijn, gaan maar lekker met hun blote handen tegen de Russen vechten. Succes!
Geen plek, hier broeden de ganzen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:56 schreef dvdfreak het volgende:
Zet alle nukes in Groningen en Friesland
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:36 schreef monkyyy het volgende:
De russen proberen de sociale cohesie in het Westen af te breken door middel van propaganda.
Eten, drinken, verlichting, kampeerspullen en ongetwijfeld een batterijradio.quote:
Een generatorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
Eten, drinken, verlichting, en kampeerspullen ongetwijfeld een batterijradio.
En zonnepaneeltjes, powerbanks, zelfs een generator.
Ik weet er niets van en moet aan zo'n op diesel lopend apparaat van één bij één denken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:23 schreef svann het volgende:
[..]
Kleintje.
Tja, iemand zag hem te koop staan en dacht: ach, als we toch moeten preppen.... 🙄
Wel apart. Non-binaire dochter, typisch Randstedelijk intersectioneel hoofd met vervelende bril, net iets minder onuitstaanbaar dan vader Vermeer zelf. maar het hoeft maar een beetje te wijzigen en ze haalt hem in.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef svann het volgende:
Aha, pa en dochter Vermeer verschillen politiek nogal van mening.
Het huizen tekort is niet de schuld van veehouders, dat komt door de provincie ambtenarenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:33 schreef svann het volgende:
BBB kan de stikstof-pot op.
Liever huizen dan vlees blijven produceren voor de export.
Zo belangrijk zijn die boeren niet voor ons nationaal product.
Vooral door het omarmen van de vrije marktwerking en het besluit het Ministerie van Volkshuisvesting op te heffenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef michaelmoore het volgende:
Het huizen tekort is niet de schuld van veehouders, dat komt door de provincie ambtenaren
........ en de ruimtelijk ordening bij de provincies onder te brengenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Vooral door het omarmen van de vrije marktwerking en het besluit het Ministerie van Volkshuisvesting op te heffen .......
makkelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is er plek genoeg om paar honderd duizend woningen te bouwen
ik krijg helemaal geen toeslagquote:
Ik ook, mag alleen maar betalenquote:
Zoals ik je al eerder zei, alleen een boomer zou Dassen de kwalificatie studentje geven.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:20 schreef superniger het volgende:
Ik kom hier even student Dassen uitlachen.
Onnozele vergelijking inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:54 schreef svann het volgende:
Wat een vergelijking van de peilingsstand van Pechtold destijds en van Vroonhoven nu.
Pechtold werd partijleider toen de peiling op nul zetels stond, dat is goed gekomen, aldus Sven.
Dus voor NSC met die ene zetel waar ze nu op staan, is nog hoop.
Toch dapper dat ze daar aan tafel is gaan zitten.
Dat werdt toch niet gezegd?quote:
Dat mag in de krant.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Yesiguz is als enige verantwoordelijk voor het vorige kabinet. En Paradijs zegt iets verstandigs.
Ik moet bijna overgeven als ik die naam lees op de nuchtere maag.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Yesiguz is als enige verantwoordelijk voor het vorige kabinet. En Paradijs zegt iets verstandigs.
Is "dobber" een bewuste geniale woordspeling ?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:02 schreef svann het volgende:
Spanje heeft net als Italië en Griekenland al een behoorlijke dobber aan immigranten.
Ook een europesche klus.
(Vanwege minder enthousiasme over de NAVO 5%.)
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:21 schreef tong80 het volgende:
Is "dobber" een bewuste geniale woordspeling ?
Terugkijken waard?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:54 schreef svann het volgende:
Lubach: als de grappen al worden gemaakt door de machthebber, wat moet de clown dan nog?
Die zien we volgend jaar wel terug bij Expeditie Robinson of zo. En hopelijk alleen daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:52 schreef svann het volgende:
Mats schiet wel raak tegen Coenradie.
Ze wil niet zeggen met welke partij of partijen ze eventueel onderhandelt, maar zit wel aan veel talkshowtafels.
Is dat soms een PR-tour?
Denk eerder bij JA21.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:10 schreef NoCigar het volgende:
Die zien we volgend jaar wel terug bij Expeditie Robinson of zo. En hopelijk alleen daar.
Ja, maar ik schrijf het omdat ze nu zo'n medialieveling is geworden en overal gretig aanschuift. Dan lijkt ze me ook wel te porren voor een of andere reality show als haar politieke carrière niet zo van de grond komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Denk eerder bij JA21.
Of weer voor Leefbaar Rotterdam, als wethouder ofzo.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
Dood topic genot
@:svann @:monkyyy
Tot maandag zondag
Lijkt mij niet zo moeilijk, gewoon een strateeg van likmevestje.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Deze tafel miste een Stormy Daniels om een karakteranalyse van Trump te geven.
Huh? Op zondag?quote:
Ik mis een links geluid. Links is vrijwel niet meer vertegenwoordigd in de media.quote:
Daar is ruimte zat voor woningenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is genoeg plek
ik mis nooit een links geluidquote:Op maandag 23 juni 2025 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis een links geluid. Links is vrijwel niet meer vertegenwoordigd in de media.
mona is niet erg opgevallen met huisvesting nu gaat ze maar wat over asiel babbelen en de huisvesting heeft ze het liever niet overquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:29 schreef svann het volgende:
Goh, vorig jaar bleken er uiteindelijk niet significant veel nareizigers te zijn en nu volgens Mona Keijzers wel minstens 38.000.
Het is werkelijk waar fantastisch en kan je mening helaas niet respecteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:06 schreef svann het volgende:
Toch knap dat van Roosmalen nog steeds een programma mag maken.
Een soort professioneel amateurgedoe.
Er zijn blijkbaar genoeg mensen die niet meteen doorzappen.
Ik jouw mening wel hoor; ik gun je dat kijkgenot.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
Het is werkelijk waar fantastisch en kan je mening helaas niet respecteren.
De fragmenten waren wel erg slecht geknipt overigens.
Nou kan je op Google met slobbertrui PvdA bij hem uitkomen, maar dat had hij vandaag toch echt niet aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:39 schreef michaelmoore het volgende:
ik mis nooit een links geluid
die dikke met die koltrui uit utrecht van de pvda is er toch ?
We zitten hier ramvol, in de randstad is zat ruimte voor woontorens.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is genoeg plek
mijn type mens is hij nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Nou kan je op Google met slobbertrui PvdA bij hem uitkomen, maar dat had hij vandaag toch echt niet aan.
Geen idee wie je bedoelt. Noem nog eens meer "linksen" die vaak in de media/tv komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik mis nooit een links geluid
die dikke met die koltrui uit utrecht van de pvda is er toch ?
Ze zit er toch maar mooi.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mona is niet erg opgevallen met huisvesting nu gaat ze maar wat over asiel babbelen en de huisvesting heeft ze het liever niet over
Je hebt de moeite genomen om te zoeken naar weer een typische rechtse sneer over uiterlijk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Nou kan je op Google met slobbertrui PvdA bij hem uitkomen, maar dat had hij vandaag toch echt niet aan.
Dat heb ik met Raymond. Qua Mens.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 01:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn type mens is hij niet
[ afbeelding ]
Dat had ik al gedaan, kon niet op zijn naam komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:19 schreef tong80 het volgende:
Je hebt de moeite genomen om te zoeken naar weer een typische rechtse sneer over uiterlijk ?
Spekman die loopt zijn hele leven al 40 jaar achter, dat gaat ie nooit meer inhalen , wil hij ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt de moeite genomen om te zoeken naar weer een typische rechtse sneer over uiterlijk ?
Ach, ik al 80.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Spekman die loopt zijn hele leven al 40 jaar achter, dat gaat ie nooit meer inhalen , wil hij ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |