En tegenover Mona een prima plek voor een verzorgingshuis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is er plek genoeg om paar honderd duizend woningen te bouwen
Ja hoor, heel de NPO is links.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef svann het volgende:
Met sidekick Max Akkerman, Jan Paternotte (D66), Ingrid Coenradie (PVV, justitie en veiligheid), Joris Voorhoeve (VVD, oud-minister van Defensie).
Daar luister ik ook altijd graag naar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind Helga altijd wel interessant om naar te luisteren
Vind ik ook, maar geloof ook wel dat er een grote groep (geen idee hoeveel mensen) in Oost-Oekraine pro Russischs zijn of tenminste door hun zijn opgehitst. Dat maakt het lastig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Die Russen moeten gewoon opbokken uit Oekraïne.
Voor de oorlog hadden velen familie in zowel de Oekraïne als in Rusland, in het oosten waarschijnlijk vaker.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
Vind ik ook, maar geloof ook wel dat er een grote groep (geen idee hoeveel mensen) in Oost-Oekraine pro Russischs zijn of tenminste door hun zijn opgehitst. Dat maakt het lastig.
Precies, geen idee hoe daar de onderlinge verhoudingen er voor staan, maar verdeeld is het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Voor de oorlog hadden velen familie in zowel de Oekraïne als in Rusland, in het oosten waarschijnlijk vaker.
Maar ze zullen indertijd echt Putin niet te hulp hebben geroepen om hen te redden.
Zo slecht hadden ze het niet en zoveel zijn ze er niet op vooruit gegaan.
En alvast nieuwe opvangcentra bouwen voor de te verwachten vluchtelingenstroom.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef monkyyy het volgende:
De Kamerleden die tegen zijn, gaan maar lekker met hun blote handen tegen de Russen vechten. Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |