hij nam blik slob mee stond op de bank naast hem hahaquote:
Oh, ik wist niet dat ik Eva de vorige keer zo graag wilde laten blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee hoor. Je stemt voor wie mag blijven.
En al helemaal; 3 mensen op 1 dag laten vertrekken?
Geen idee. Ergens schat ik ‘m wel in dat ie dat snapt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat soort zaken snapt Keanu niet.
Die ziet heel zijn tiktok imperium instorten nu.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
alles is anders deze week kunnen we de bewoners 24/7 volgen hoor ik net
dit jaar strijd iedereen alleenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week strijden bewoners in teams tegen elkaar mis niks volg BB 24/7
Hij wordt wel weer vrijgespeeld......net zoals Wickyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.
Blijft een rare exit.quote:
Axel komt in de finale, geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
Eerst Niels, nu DavidS... gaat lekker in mijn onderschrift...
Wie willen jullie weghebben? Zal ik Axel voor de zekerheid uit mijn onderschrift halen en diegene er in zetten..
Ugh alweerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
VO: "Volgende week strijden de bewoners in teams tegen elkaar "
Of die man die een fietsenwinkel had en midden in de kamer zijn benen ging scheren.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef BB-King het volgende:
Gaat Big Brother ooit nog een kerel van 50+ in het huis casten?
David doet een Robje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |