Zuur gedrag hahahahahahhaa Lekker manquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:47 schreef SwJ het volgende:
Kap ff met dat zure gedrag, het ophitsen, stemmingmakerij ... de azijn is op. Nu weer allemaal aan de ranja.
Hoezo de tijd waarin we leven?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die waren goed ja
Het is echt een beetje de tijd waarin we leven ben ik bang
Ah zo. Dan heb ik verkeerd begrepen waar je op doeldequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoezo de tijd waarin we leven?
Volgens mij heeft Louis er gewoon voor gekozen om langere, serieuzer docus te maken over zware onderwerpen als pedofilie, alcoholisme, anorexia, drugs enz.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef kree het volgende:
... de echte goeie dingen zijn wel weg. Ook vooral omdat het tegenwoordig allemaal politiek en LHBQTI correct moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hier staan ze er nogquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je ziet het dan voor je ogen verdwijnen.
Op desktop dan.
Wonderbaarlijkquote:
Ja kan gebeurenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah zo. Dan heb ik verkeerd begrepen waar je op doeldeSorry
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]geen idee wat je bedoelt, maar denk dat ik eentje van weinigen ben die nog sinds aanmelden met zelfde account postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Niet over doorzagen. Gewoon nee. Het is klaar. Door. Ander onderwerp. Ananas op pizza.quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:49 schreef RedShoe het volgende:
Iemand weleens met de auto naar Engeland geweest?
Met de trein dan?
Wij kunnen er niks aan doen dat je geen kaartje hebt gehad vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Niet over doorzagen. Gewoon nee. Het is klaar. Door. Ander onderwerp. Ananas op pizza.
Ananas op pizzaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Niet over doorzagen. Gewoon nee. Het is klaar. Door. Ander onderwerp. Ananas op pizza.
Hey Sally, weer klaar voor het nieuwe autosport seizoen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wel als bijrijder![]()
In de EuroChunnel (of zo) - die kale trein van binnen.
Calais - Dover.
Ga maar lekker dm'en met iemand of zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
zucht nouja bedoel maar.......
mag het wel in FB dan?
Kan op zich best prima vind ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ohnee, geen ananas op pizza.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Euhm nee?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ananas op pizza kan gewoon hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nee?
Het was niks raars of beledigend wat ik poste en paste prima bij de discussie, snap niet waarom weggehaald dan ook?
maar dat is dus wat ik bedoel? waarom?
Zat net te kijken op YT.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wel als bijrijder![]()
In de EuroChunnel (of zo) - die kale trein van binnen.
Calais - Dover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |