Oh die zijn er zeker! Gisteren nog was ze juist onderwerp van gesprek tijdens het voorlezen van de kaarten en later omdat ze hyper was na de koffie en suikersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy kan best irritant zijn
Maar ik snap werkelijk niet waarom er niet meer mensen zijn die zich helemaal de tandjes ergeren aan milena
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen vanavond allemaal de pyjama aan tijdens de live geloof ik. Zoiets vang ik tenminste op.
Dat heb je nu al een paar keer geroepen hierquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:47 schreef Clasientje het volgende:
Big Brother zijn huisregels en wat hij wilt ik zie hem rustig Jeffrey terug halen.
Je hoeft helemaal niet te proberen om hem raar op de cap te krijgen. Het is een grotere opgave om hem er met een normale uitdrukking op te krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij heeft nogal een vage uitstraling, of anders gezegd.
Je hebt minder pogingen nodig om hem raar op de foto te krijgen
En nu zit ie weer te klappen.
* Droopie was nu hout gaan hakken en de komende 24 uur in zijn eentje bij het vuur gaan zitten
Ja hoor, zodra zij en Eva en Elsa op stream zijn wissel ik van stream of gaan de oortjes uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy kan best irritant zijn
Maar ik snap werkelijk niet waarom er niet meer mensen zijn die zich helemaal de tandjes ergeren aan milena
❤️quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb je nu al een paar keer geroepen hier![]()
Slaat nergens op
Is die van jou ook leeg?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
Kan BB het woord emotionele batterij niet verbieden![]()
Ik hoor het nu te pas en te onpas
Ik had eigenlijk moeten zeggen. Bewonersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:51 schreef OmaJacky het volgende:
J
[..]
Ja hoor, zodra zij en Eva en Elsa op stream zijn wissel ik van stream of gaan de oortjes uit.
Ja, er schijnt iemand erg ziek te zijn of overleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:51 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy is in een goede stemming vandaag.
Je vergeet een woord vóór Elsa haar naam te te zetten, ze heet vanaf nu :quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef Verity het volgende:
Benieuwd wie het nieuwe beste maatje wordt van Elsa.
Jij ziet al de trs niet dus matig je toon aubquote:
ijkbaar laadt dat de sociale batterij opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Alcohol praat doet het altijd goed
Het is ook een rare dagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:55 schreef marky het volgende:
We hadden nu dus eigenlijk moeten kijken baar huilende mensen die stilletjes hun bord leegeten?
Tot nog toe zijn ze allemaal wel redelijk opgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |