Super leuk was dit........quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toen ze nog echt Valentijn vierde op de streams
[ afbeelding ]
Ok, evengoed nog vrij laat als er nu nog nieuwe binnen komen dus, maar ja, wie weet.quote:
e ook wat geklaagdquote:
Klagen hoort bij BB, voorgaande jaren waren ook altijd beterquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:32 schreef greysbones het volgende:
Hebben w
[..]
e ook wat geklaagd
Over Nick die altijd ergens hing
De bankhanger was dat jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:32 schreef greysbones het volgende:
Hebben w
[..]
e ook wat geklaagd
Over Nick die altijd ergens hing
Nogmaals pp 28 maart zitten er nog 6 voor de laatste week. Meestal is die met 5 dus moeten ergens nog 2 wegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:33 schreef Verity het volgende:
Denk dat de exit vanavond wel doorgaat en dat er 1 iemand minder mee gaat naar de finale week.
Klopt, idd laat en denk het niet. Maar hoop het wel en dan iemand met veel humor en energie. Is nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, evengoed nog vrij laat als er nu nog nieuwe binnen komen dus, maar ja, wie weet.
6quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We zitten nu al in week 7 of 8 toch? Toen in week 4.
Als de exit vanavond gewoon doorgaat is toch ook ‘het probleem’ van een dubbele exit opgelost? Kunnen ze toch gewoon verder tenzij David S of iemand anders nog vrijwillig vertrektquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:33 schreef Verity het volgende:
Denk dat de exit vanavond wel doorgaat en dat er 1 iemand minder mee gaat naar de finale week.
Maar dat weten we niet, of deze avond er een dubbele exit zou zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als de exit vanavond gewoon doorgaat is toch ook ‘het probleem’ van een dubbele exit opgelost? Kunnen ze toch gewoon verder tenzij David S of iemand anders nog vrijwillig vertrekt
Ik zou uit voorzorg er 2 of 3 nieuwe ingooienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als de exit vanavond gewoon doorgaat is toch ook ‘het probleem’ van een dubbele exit opgelost? Kunnen ze toch gewoon verder tenzij David S of iemand anders nog vrijwillig vertrekt
Niet persoonlijk wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
wel weten dat Jane overdrijft en niet weten wat er aan de hand is?
Niet reageren maar een tr zetten is voldoendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach jeetje
Ik heb een mening
Moet niet mogen
Dat wordt een groot dramaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou uit voorzorg er 2 of 3 nieuwe ingooien, anders gaan ze straks nat qua aantal bewoners.
Fleur terug, vriendin van Matt en een oud bewoner.
Nee niet perse vanavond, maar er zou een dubbele exit een keer komen, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat weten we niet, of deze avond er een dubbele exit zou zijn.
Je hebt gelijk, dat kan later worden gecompenseerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee niet perse vanavond, maar er zou een dubbele exit een keer komen, dat bedoel ik
En zo heeft iedereen zijn mening en laten we die respecteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat mijn mening is, jij hebt jouw mening, we hoeven het niet eens te zijn. Maar ik hoef geen lesje in rouw, vind dat een erg zwaar woord in deze context.
Arme Elsa, eerder geen kip, en nu dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:38 schreef zodeju het volgende:
Bonen weg.......Elsa drama doet haar niks maar raar.....
Kijkt is onder uw bed zaag Elsa.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:38 schreef zodeju het volgende:
Bonen weg.......Elsa drama doet haar niks maar raar.....
Ze heeft het in de vriezer gezet... maar eerst alles en iedereen beschuldigen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Arme Elsa, eerder geen kip, en nu dit.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
#bordgate
Mooi dat het niemand iets uitmaakt, maar het wel tot de bodem uitgezocht moet worden.
En daar dan 24/7 mee moeten samenwonenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
Ik zou dat erg slecht trekken
Mensen als milena
Met die snerp stemmen
echt he, en dan nog zo'n Elsa tijdens het etenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
Ik zou dat erg slecht trekken
Mensen als milena
Met die snerp stemmen
Jordy kan best irritant zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daar dan 24/7 mee moeten samenwonen
Milena is het lieverdje van de FEBO lees ik hier dan, en begin daar sterk in te geloven...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy kan best irritant zijn
Maar ik snap werkelijk niet waarom er niet meer mensen zijn die zich helemaal de tandjes ergeren aan milena
Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef mazaru het volgende:
Wat is dit toch een enorme creep! Zoals hij naar Elsa kijkt is gewoon psychotisch
[ afbeelding ]
nou nou nou .. ik ben niet zijn grootste fan, maar zo kijkt hij naar iedereen. Is gewoon zijn manier van kijken als hij in gedachten verzonken is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef mazaru het volgende:
Wat is dit toch een enorme creep! Zoals hij naar Elsa kijkt is gewoon psychotisch
[ afbeelding ]
Sorry? Wat een onzin. Gaan we nu al iemand beoordelen op hoe iemand kijkt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Milena is het lieverdje van de FEBO lees ik hier dan, en begin daar sterk in te geloven...
Hij heeft nogal een vage uitstraling, of anders gezegd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |