Is hij jaloers omdat Jolien bij Mattheus in bed ligt?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat Jordy maar weer depressief op z'n bed gaan liggen vanwege de kaartjes ... meine gute.
creepquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is hij jaloers omdat Jolien bij Mattheus in bed ligt?
![]()
Hij kan gerust zijn. Jolien is een bedhopper. Vanavond ligt ze weer bij hem.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is hij jaloers omdat Jolien bij Mattheus in bed ligt?
![]()
Hij kan gerust zijn. Jolien is een bedhopper. Vanavond ligt ze weer bij hem.
ik heb popcornquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Wikkie eruit.. de nominatie exit kunnen we dus vergeten?
maar .. maar .. maar ... tiktok?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer Wicky
de exit kunnen we vergeten dus aannemelijk dat diegene die eigenlijk eruit had gemoeten (dat lijkt me Keanu) dan volgende week automatisch genomineerd is
Nee dat is zijn manier van verwerken. Milena heeft het ook die is ook vrolijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Wat zal dat toch zijn bij die jongen?
Volgens mij toch niet echt kunnen regulieren van emoties.
En bij dit soort nieuws dan maar de bocht uit vliegen of zo
Ja, bijna altijd meteen van die uitersten; of overdreven in de put, of overdreven in de gordijnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Wat zal dat toch zijn bij die jongen.
Hij moet ook ruimte geven aan anderen om het op hun manier te verwerken. Das toch geen hogere wiskunde, ook niet met een kronkel in je kop. (Jordy dan he)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat is zijn manier van verwerken. Milena heeft het ook die is ook vrolijk.
Wicky weg overleef ik wel. Maar jij ook weg?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
Nu valt er nog maar weinig te lachen in dat huis, BB is wel een beetje klaar zo voor mij.
wie?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
Echt niet normaal hoe die 2 in elkaar liggen in bed.
Ik ben voor Jane, maar ze blijft er nu wel erg in hangenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik wil gewoon even iets van thuis horen. Dat is het enige wat ik wil. Ik denk iedereen wel.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wicky weg overleef ik wel. Maar jij ook weg?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, bijna altijd meteen van die uitersten; of overdreven in de put, of overdreven in de gordijnen.
Heeft ie helemaal niet nodig, want zit ie er gewoon tussenin kan hij echt wel op een echt grappige manier uit de hoek komen en zeker goeie gesprekken voeren. Die Jordy zien we eigenlijk niet veel meer.
en de keuken en de eettafel en beetje normaal eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef Puzzie het volgende:
Geef ze gewoon wat post en hun kledingkast
Hij riep volgens mij ergens in het begin dat hij eigenlijk helemaal geen/weinig vrienden heeft, en het is keihard maar ik snap het wel. Hij mist gewoon essentiele sociale voelsprietenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Wat zal dat toch zijn bij die jongen?
Dat doet hij toch? Ze kruipen bijelkaar in bed. Ik zie ook een drukke Milena en op haar manier ook een drukke Sharice. Laten we eerlijk zijn dat we niet weten hoe het tijdens de streamlock is gegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij moet ook ruimte geven aan anderen om het op hun manier te verwerken. Das toch geen hogere wiskunde, ook niet met een kronkel in je kop. (Jordy dan he)
Eens, en Axelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef -river- het volgende:
Er is gewoon zo weinig klasse daar, de enigste twee waren Wicky en Jane.
Mooi voorbeeld van dingen die je wel mag denken maar niet moet zeggen in zo'n situatiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zei net nog wel even tegen Keanu en Jolien dat ze er niet op moeten rekenen dat er niemand naar huis gaat. Er is eigenlijk nog 1 iemand te veel in het huis ten op zichte van het aantal weken tot aan de finale. Jordy zegt dat dit een mooie oplossing voor BB zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |