EErlijk gezegd valt ze mij tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja en Jane vind ik ook wel geinig.... nou dan zit ik helemaal goed haha...
Ik zal vandaag weer eens een poging wagen ik heb de streams al dagen niet aan gehad...
Morguhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Jane is van een big dog woof naar een huilende Chihuahua gegaan.
Maar ze probeert er wel het beste van te maken. Haar emoties zijn puur.
Eva had ik ook nog wel wat verwachtingen van, maar helaas.
Ja maar als ik de rest neem vind ik haar nog redelijk oké.. maar ik heb natuurlijk ook niet alles gezien..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErlijk gezegd valt ze mij tegen
Dacht er komt wat binnen, maar dat was bij binnenkomst
Daarna vind ik het maar een jankerd loopt hele dagen te janken.
Ik zie ook niet veel hoor, heb zelden de streams aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar als ik de rest neem vind ik haar nog redelijk oké.. maar ik heb natuurlijk ook niet alles gezien..
Ja precies zo jammer hé . Ik heb ze vanaf vrijdag niet aangehad geloof ik, gewoon omdat er niks aan vind net wat jij zegt "nikszeggend"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ook niet veel hoor, heb zelden de streams aan.
Als ik lees dat er wat speel dan zet ik ze snel aan.
Meestal alleen ff in de vroege morgen kijk ik maar ben het al snel zat
Het is allemaal zo nietszeggend dit jaar
quote:
Dat is toch hartstikke mooi, ben blij dat jij het naar je zin hebt met BB...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb weinig te klagen en vind veel dingen daadwerkelijk beter als voorgaande jaren.
De spelen zijn leuk, de onverwachten dingen zijn leuk. Maar de spelers zijn zo saaaaaiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb weinig te klagen en vind veel dingen daadwerkelijk beter als voorgaande jaren.
Het is wat minder ene groepje tegen andere groepje. Wat minder voorspelbaar ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De spelen zijn leuk, de onverwachten dingen zijn leuk. Maar de spelers zijn zo saaaaai
Nieuwe concept vind ik ook goed
Kumbayaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ook niet veel hoor, heb zelden de streams aan.
Als ik lees dat er wat speel dan zet ik ze snel aan.
Meestal alleen ff in de vroege morgen kijk ik maar ben het al snel zat
Het is allemaal zo nietszeggend dit jaar
Dat is natuurlijk ook wel wikken en wegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Jane is van een big dog woof naar een huilende Chihuahua gegaan.
Maar ze probeert er wel het beste van te maken. Haar emoties zijn puur.
Eva had ik ook nog wel wat verwachtingen van, maar helaas.
Jammerquote:
Hee Dot. Ja ik zie het aan het topic nummer. Jammerquote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey moeraskat. Het is rustig in de sc
Ja de cos blijft toch meer trekken ondanks de vele slquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hee Dot. Ja ik zie het aan het topic nummer. Jammer
Is het zo erg tegenwoordig? Jammerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de cos blijft toch meer trekken ondanks de vele sl
Ja heel veel en vooral ook lange SLquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het zo erg tegenwoordig? Jammer
Dat is ook nog de vraag, ik ben volgende week bij van Bunte zal eens vragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af of BB wel meewerkt dit jaar
Morguh Frumquote:Op woensdag 19 februari 2025 04:25 schreef Frummelie het volgende:
Goodmorning all....![]()
Jaja daar zijn we weer gezellie...
Hejj Dotje....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |