In een meer groeit een plant,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een leuk raadseltje. Een man woont 20 hoog, naar beneden toe nam hij de lift. Als hij naar boven moest stapte hij op de 10de uit de lift en ging de rest met de trap.
Waarom?
Ik weet hem maar speel hem door. Een ander mag raden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een meer groeit een plant,
die plant verdubbelt iedere dag in omvang
na 48 dagen is die plant precies even groot als het meer
na hoeveel dagen was hij half zo groot als het meer?
Fout.quote:
Dat klopt, u gaat door naar de volgende ronde.quote:
Mijn parkiet zal hem morgen bezorgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik deed alsof natuurlijk .. maar doe maar een koelkast en dan sla ik de volgende ronde over
Toppiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zal hem morgen bezorgen.
Deze dan,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klopt, u gaat door naar de volgende ronde.
In euro's?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze dan,
een honkbalknuppel en een honkbal kosten samen $1,10,
de honkbalknuppel is $1,- duurder dan de honkbal,
wat kost de honkbal?
En dan gaat het om het eerste antwoord waar je aan denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In euro's?Maar wat was je eerste gedachte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat was je eerste gedachte?Waar zit het addertje was mijn eerste gedachte. Je wilt 10 cent zeggen en de honkbal 1 euro maar dan is de honkbal 90 cent duurder. 2 voorwerpen dus je moet de 10 cent ook door 2 delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Daar gaat de vraag dus eigenlijk om, om die eerste reactie van 10cent.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar zit het addertje was mijn eerste gedachte. Je wilt 10 cent zeggen en de honkbal 1 euro maar dan is de honkbal 90 cent duurder. 2 voorwerpen dus je moet de 10 cent ook door 2 delen.
Bij dit soort vragen is het altijd zo dat je eerste reactie nooit de juiste is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat de vraag dus eigenlijk om, om die eerste reactie van 10cent.
Zelfde als dat meer en 24 dagen.
Je hersenen houden je voor de gek soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |