Gelezen en ook teruggekeken, kan er ook niet meer van maken dan dat hij heeft besloten weg te gaan maar over het hoe en wanneer hebben ze het niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : stream 2, 14:25. DavidS zegt dat hij weg gaat in gesprek met Sharice en Milena. Ze maken zich zorgen over wat dat met Pootje zal doen.
@Flory-quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar @:Lionheart of/en @:KinKiJan postten er iets over volgens mij, maar pin me er niet op vast
Thx maar heb het al gezien inmiddelsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
@:Flory-
Filmpje : https://streamable.com/7wclwt
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
En tijdens een SL mag je hier gezellig verder kletsen.
Laat de cos ook voor wat op de streams te zien is
BB / [Slowchat BB 25] De gezellige kletskoek #12 ☕
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Thx maar heb het al gezien inmiddels
Dat is dan ook het voornaamste: hij heeft de beslissing al gemaakt om weg te gaan, dat is hier verteld en het 'toeval' wil dat er vanavond iemand weg moet . Dus ja we gaat het zien maar iedereen daar maar blijkbaar ook hierquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelezen en ook teruggekeken, kan er ook niet meer van maken dan dat hij heeft besloten weg te gaan maar over het hoe en wanneer hebben ze het niet.
Heldquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Keanu mag van mij nu wel blijven nu hij aan de kant van Jane staat na gisternachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan ook het voornaamste: hij heeft de beslissing al gemaakt om weg te gaan, dat is hier verteld en het 'toeval' wil dat er vanavond iemand weg moet . Dus ja we gaat het zien maar iedereen daar maar blijkbaar ook hierhoudt er rekening mee dat de avond anders gaat worden dan verwacht
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:42 schreef freaky40 het volgende:
David is over het hek geklommen zijn nu de laatste berichten...
Jij bent snel omquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Keanu mag van mij nu wel blijven nu hij aan de kant van Jane staat na gisternacht
Jordy had ook al 4 jaar terug zijn huis gekocht was ook bij dit gesprekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien verteld dat ze het mooi vindt van Axel dat hij 6 jaar geleden een huis heeft gekocht.
Mattheus haalt het meteen naar beneden dat Axel heel veel gereden heeft op de vrachtwagen en veel hebt kunnen sparen.
Jolien zegt dat ze dat juist wel wel mooi vindt. Hij heeft ook veel landen gezien.
Mattheus dat Axel niet gelukkig kan zijn want geen normaal sociaal leven als vrachtwagen chauffeur.
En dat hij echt niet gelukkig kan zijn.
Jolien nog zeggen dat Axel juist erg trots is op die prestatie.
Mattheus trekt een rare bek.
Sukkel die Mattheus.
Ze hebben nummers nodig om die anderen op de bank te krijgen en met keanu erbij gaat dat lukkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent snel om![]()
Maar eens hoor![]()
Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat mensen zoals de Davids daar binnen zijn gekomen en eigenlijk het liefst dezelfde dag er achter achter kwamen dat ze weg wilden.. En dan ook voor de slechte keuze van BB in dit stuk om twee mensen toe te laten die blijkbaar geen idee hadden waar ze in terecht zouden komen![]()
Van beide kanten snap ik daar niets van
ze had gezegd dat ze aan ging kijken hoe de genomineerde waren vandaag als ze te sjagie waren ging het niet doorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Potverdimme, nu je het zegt.
Waar is ons beloofde toneelstukje.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:42 schreef freaky40 het volgende:
David is over het hek geklommen zijn nu de laatste berichten...
was hij hier al begonnen de SL lekker lang alweer danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
Er is geen enkele reden voor de SL’s elke keer
Ze hebben coach gesprekken
Die worden echt niet opgenomen voor een uitzending
Yep kloptquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
VAR REVIEW
Matt zegt, ik denk dat het ook heel moeilijk is om een sociaal leven te hebben.
Matt zegt, hij is niet gelukkig he.....met die job.
Op een prima manier vind ik.
Storm, glas, water.
en dan wachten wie er gewoon uitloopt hahahquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb dat gedeelte dan ook gemist. Waarom laten ze ons dan stemmen denk ik dan. Is al de 2e keer als dit gebeurd. Misschien een seizoen met 14 starten en dan geen nominatie meer
Eensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze hebben nummers nodig om die anderen op de bank te krijgen en met keanu erbij gaat dat lukken![]()
Of die 2 Davids moeten weggaan, dan ist ook goed
dan zal daarom wel die misschien de lange SL wezen is hij zeker opgestapt ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Vooral Pootje is amper te verstaan door zijn dialect, maar doet ook geen moeite om ABN te sprekenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan zal daarom wel die misschien de lange SL wezen is hij zeker opgestapt ofzo
ik moet wel echt zeggen ook dat ik dit jaar die Belgen echt niet haast versta hoor heb het nooit zo erg gehad als nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |