alles weer opgeruimdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Niet altijd nee.
Ook glas en plastic en statiegeld weggebracht.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mis de (dr)lama's op tv. Was leuk om vrijdag wat te kijken te hebben. Moet zeggen dat die ruben, tijl, ruben podcast wel leuk is ook.
Eens die podcast is wel leuk. Hoop serieuze onderwerpen met toch die Lama ondertoon.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mis de (dr)lama's op tv. Was leuk om vrijdag wat te kijken te hebben. Moet zeggen dat die ruben, tijl, ruben podcast wel leuk is ook.
Ja inderdaad. Was zelf wel een beetje moe van die lui. Alles moest lollig zijn. Maar in die podcast wel vaak serieuze onderwerpen goed besproken met soms wel een lollige invalshoek. Maar dat maakt t dan wel sterk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens die podcast is wel leuk. Hoop serieuze onderwerpen met toch die Lama ondertoon.
Dat maakt het inderdaad wel wat beter behapbaar. Tijl komt vaak met hele mooie verhalen aanzettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Was zelf wel een beetje moe van die lui. Alles moest lollig zijn. Maar in die podcast wel vaak serieuze onderwerpen goed besproken met soms wel een lollige invalshoek. Maar dat maakt t dan wel sterk.
Had ik maar vakantiequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Eigenlijk mis ik @:devzero ook wel, is hij op vakantie ofzo?
Niet perce veel ontwikkelingen daarin Enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:51 schreef devzero het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Is @:kree al getrouwd met zijn grote liefde?
Hij wil gewoon geen drama. Gewoon saai dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet perce veel ontwikkelingen daarin Enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |