Een ringvormige verduistering is ook mooi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Griekenland.
Ook zo'n faalverduistering
Zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een ringvormige verduistering is ook mooi!
Nu al!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gisteren aangekomen in Spanje, we gaan hier lekker genieten van een mooie zomervakantie. Heerlijk weer en prachtige omgeving. En nog alle tijd om te onderzoeken waar we gaan kijken volgende week.
De eclipse-brilletjes liggen hier nog gewoon bij de Aldi voor ¤1,50.
[ afbeelding ]
Lijkt mij wel mooi! Ik denk dat ik wel ga kijken in Griekenland. Spanje 2028 is ook een optie maar dan is er veel wolken daar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn de meningen over verdeeld.
Ja, op zich leuk, maar ik ga er niet voor naar Griekenland.
Heb je daarna misschien nooit meer een bril nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gisteren aangekomen in Spanje, we gaan hier lekker genieten van een mooie zomervakantie. Heerlijk weer en prachtige omgeving. En nog alle tijd om te onderzoeken waar we gaan kijken volgende week.
De eclipse-brilletjes liggen hier nog gewoon bij de Aldi voor ¤1,50.
[ afbeelding ]
Hier nog ruime voorraad: https://www.ganymedes.nl/(...)-voor-zonwaarneming/quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:27 schreef heywoodu het volgende:
'Gewoon even een eclipsbril kopen' is inmiddels ook makkelijker gezegd dan gedaan
Helaas, niet dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier nog ruime voorraad: https://www.ganymedes.nl/(...)-voor-zonwaarneming/
¤124quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier nog ruime voorraad: https://www.ganymedes.nl/(...)-voor-zonwaarneming/
Ooh ik kon hem nog gewoon in winkelwagen doen maar bij afrekenen idd uitverkochtquote:
Zo lang ik de mensenmassa voor kan blijven heb ik het wel makkelijkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij zoekt naar goed weer, ik zoek naar parkeerplek
Ik kan om 8 uur vertrekken. Dan zit ik om 10 uur bij mijn uitzichtpuntquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ik de mensenmassa voor kan blijven heb ik het wel makkelijker
Je praat tegen iemand die voor één van de locaties 6:00 vertrek op het programma heeft staanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan om 8 uur vertrekken. Dan zit ik om 10 uur bij mijn uitzichtpunt
Maar dat maakt de dag wel erg lang, zeker zonder voorzieningen. Ik richt me nu op rond 3 uur in het gebied zijn (tenzij google hem eerder flipt door de files). Nu een route met 4 punten/gebieden in aflopende volgorde van aantrekkelijkheid uitgezocht die ik langs ga rijden en waar plek is plant ik me neer.
Laatste optie is de laagvlakte. Uitzicht overal, maaar minder mooi dan de hoogvlakte cq jouw IJslandse taferelen.
Toewijdingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je praat tegen iemand die voor één van de locaties 6:00 vertrek op het programma heeft staan
Het gaat me absoluut niet verdomme overkomen dat ik straks op een kutplek gestrand ben als het verder prima te zien geweest wasquote:
Op dit moment lijkt de woensdag de minste dag te worden. Maar dat valt of staat met de koers van dat lagedrukgebied.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:14 schreef Starhopper het volgende:
Je gaat gewoon de totale zien hoor! Geen gekkigheid met storm daar in IJsland
In een week tijd kan gelukkig nog veel veranderen!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt de woensdag de minste dag te worden. Maar dat valt of staat met de koers van dat lagedrukgebied.
Is het niet een beetje aanstellerij om voor de tweede keer in dit topic te komen uitleggen dat je het niet boeiend vind? Blijkbaar boeit het je toch genoeg om hier terug te komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat niet een beetje aanstellerij dat je dat perse wilt zien?
De maan gaat voor de zon en is dan heel even niet zichtbaar.
Boeiend?
Of de moeite waard (om een eind voor te reizen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |