Das goed te ruuk'n hier, ja. Het mag weerquote:
Ja lekker wat zonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tjees wat was het prachtig weer vandaag! Terrassen waren overvol volgens mijn vriendin![]()
@:MissHobje , beetje zon gehad zie ik? 4 uren
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja lekker wat zonuitslag knmi is er al
dat is op zich niet zo erg. beter dan dat het nu 2 graden zou zijn en vies waterkoud.quote:
Kun je hier niet een topic over openen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:29 schreef INViCTuS het volgende:
Even een spam bericht voor het goede doel. Mocht het niet mogen, dan verwijder 'm maar.
Lieve mensen, even een "spam" bericht voor het goede doel.
Ik loop mee met de ALS sunrise walk op vrijdag 7 maart. Dit om geld op te halen voor de deze slopende en ongeneeslijke ziekte.
Afgelopen december is een vriend van mij helaas op 42 jarige leeftijd veel te jong overleden aan de gevolgen van ALS. Het was moeilijk om hem in goed 3 jaar zo te hebben zien aftakelen.
Ik loop mee met de ALS Sunrise Walk in de nacht van 7 op 8 maart 2025 in Utrecht. Steun jij mijn actie? https://tinyurl.com/29fxwewm
Of moet die link [url=Ik loop mee met de ALS Sunrise Walk in de nacht van 7 op 8 maart 2025 in Utrecht. Steun jij mijn actie? https://tinyurl.com/29fxwewm]HIER[/url]
Zou kunnen, ja. Al weet ik zo niet waar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je hier niet een topic over openen?
Misschien een mailtje sturen om het te vragen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou kunnen, ja. Al weet ik zo niet waar.
Dit is echt het enige topic op FOK waar ik kom. Plaats verder nooit ergens wat, dus heb alleen enige "binding" met deze users
Gedoneerd. Sterkte ermee kerel!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou kunnen, ja. Al weet ik zo niet waar.
Dit is echt het enige topic op FOK waar ik kom. Plaats verder nooit ergens wat, dus heb alleen enige "binding" met deze users
Maar een pak minder leuk weer dan begin van de weekquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dat is op zich niet zo erg. beter dan dat het nu 2 graden zou zijn en vies waterkoud.
Heb net 2 uur gewandeld en het regent eigenlijk amper. vanmiddag zelfs redelijk droog hier
Jouw schuld dusquote:Op zondag 23 februari 2025 15:50 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag zo de hele week blijven. Graad of 14 met geregeld zon. Helaas gaat dat niet gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |