Meestal als we Nederlandse soldaten sturen naar het front dan staan de strijdende partijen in hun handjes te wrijven, wij zijn meer een volk van smurfen, slapen en bankhangen, gamen, wiebelen, met speelgoed spelen en om van een afstandje boe te roepen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zijn we waard als we niet vechten voor onze vrijheden?
Hou ik ook van inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal als we Nederlandse soldaten sturen naar het front dan staan de strijdende partijen in hun handjes te wrijven, wij zijn meer een volk van smurfen, slapen en bankhangen, gamen, wiebelen, met speelgoed spelen en om van een afstandje boe te roepen.
Zoenen met Scandinaviërsquote:
Schietspelletjes zijn niet hetzelfde als echt aan het front staan hèquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou ik ook van inderdaad.
Maar stel je hebt het over gamen, dan houden veel mensen wel van schietspelletjeswij zijn dus uitermate geschikt om aan het front te staan!
Mijn strategie is om gewoon taarten te bakken en dan leid ik de invasiemensen afquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal als we Nederlandse soldaten sturen naar het front dan staan de strijdende partijen in hun handjes te wrijven, wij zijn meer een volk van smurfen, slapen en bankhangen, gamen, wiebelen, met speelgoed spelen en om van een afstandje boe te roepen.
Als ze dik zijn, zijn ze ook minder snel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn strategie is om gewoon taarten te bakken en dan leid ik de invasiemensen af
Die zijn dan te druk met taart eten
En na een tijdje ook gewoon te dikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn strategie is om gewoon taarten te bakken en dan leidt ik de invasiemensen af
Maar Snövelen was toch Scandinavisch?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze dik zijn, zijn ze ook minder snel.
Ja preciesquote:
Als je er taarten van maakt met amandelsmaak en cyanide dan hoeven we ze niet eens af te leidenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn strategie is om gewoon taarten te bakken en dan leid ik de invasiemensen af
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je er taarten van maakt met amandelsmaak en cyanide dan hoeven we ze niet eens af te leiden
De Russen zullen vragen of we ook een stukje proeven, maar daar heb ik al over nagedacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet ik wel stoppen met mijn eigen baksels proeven
Zolang ASML braaf de exportegels van de VS volgt zitten we veilig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:16 schreef Strani het volgende:
De vraag moet eerder zijn of men sneuvelbereid zou zijn als Trump (of Putin) Nederland zou proberen te annexeren.
Zit daar echt verschil in?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schietspelletjes zijn niet hetzelfde als echt aan het front staan hè
Ja, maar ik bedoel ook even in theorie. Stel dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang ASML braaf de exportegels van de VS volgt zitten we veilig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Russen zullen vragen of we ook een stukje proeven, maar daar heb ik al over nagedacht.
We maken een gelaagde taart, waar de bovenste laag geen cyanide bevat, maar de onderste wel. Als we zelf dan alleen de bovenste laag proeven gaan we niet dood.
Ik geef allerlei cursussen in de categorie: creatief van mensen afkomenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef je ook cursussen in "hoe vermoord ik stiekem met taart Russen”
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang ASML braaf de exportegels van de VS volgt zitten we veilig.
Nederlanders zijn over het algemeen geen helden, dat hebben de Tweede Wereldoorlog, de politionele acties, Srebrenica en Femke Halsema in 2024 wel bewezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel ook even in theorie. Stel dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |