Deze gaat even in mijn bookmarks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Israëlische slachtoffers bestaan niet
Mooi zo dat was exact zo gepland.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:55 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Deze gaat even in mijn bookmarks.
Palestijnen gaan niet dood of worden niet vermoord omdat ze martelaren zijn volgens een aanhanger van het zionismequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar zijn geen slachtoffer hoor, want die bestaan niet aan Joodse kant aldus onderstaande aanhanger van de religie van vrede. Koekoek.
[..]
.
Aah, je hebt goed opgelet naar wat Mohammed allemaal verkondige over Joden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Israëlische slachtoffers bestaan niet
Dit is de vijand waar Israël mee te dealen heeft. Een vijand van ongekende wreedheid waar zelfs een baby niet meer veilig is.quote:
Mooi dat langzaam de ware aard bij zulke lieden naar boven komt, waar eerst nog allerlei randzaken werden aangehaald waarom het gerechtvaardigd was dat de palestijnen al jaren dood en verderf zaaien wordt nu een complete bevolkingsgroep niet meer als mens erkent. Waar hebben we dit toch eerder gezien in de recente geschiedenis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aah, je hebt goed opgelet naar wat Mohammed allemaal verkondige over Joden.
Het maakt het gewoon makkelijker als je zegt dat je Joden haat. Waarom al die moeite doen om het te ontkennen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Palestijnen gaan niet dood of worden niet vermoord omdat ze martelaren zijn volgens een aanhanger van het zionisme
Gelukkig heeft Israel nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een kind gedood.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit is de vijand waar Israël mee te dealen heeft. Een vijand van ongekende wreedheid waar zelfs een baby niet meer veilig is.
Hey, een whataboutism.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:53 schreef Raphaelo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Israel nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een kind gedood.
Niets.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dit iets zegt over de islam, wat zeggen de juichende en lachende smileys bij afbeeldingen van zwaargewonden of dode Palestijnse baby's en kleuters?
Dat er Joden zijn die zich niet op basis van religieuze teksten maar als persoon verlagen tot dat niveau.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dit iets zegt over de islam, wat zeggen de juichende en lachende smileys bij afbeeldingen van zwaargewonden of dode Palestijnse baby's en kleuters?
Israel heeft op dit moment meer dan 300 kinderen vast in 'administratieve detentie', oftewel gegijzeld. Het is niet moelijk op te zoeken vriend. En wat betreft de dode kinderen, als je echt wilt zoek ik wel even wat foto's voor je op die ik je PB. Ik hoor het wel!quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hey, een whataboutism.
Vertel anders even wanneer Israël een baby heeft ontvoerd en deze heeft omgelegd?
Zijn dat babies en zijn die vermoord?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef Raphaelo het volgende:
[..]
Israel heeft op dit moment meer dan 300 kinderen vast in 'administratieve detentie', oftewel gegijzeld. Het is niet moelijk op te zoeken vriend. En wat betreft de dode kinderen, als je echt wilt zoek ik wel even wat foto's voor je op die ik je PB. Ik hoor het wel!
Eens hoor alleen dan kan de nuance wel gemaakt worden. Net zoals bij die man in Amerika die dacht op basis van huidskleur even twee Palestijnen dood te schieten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat er Joden zijn die zich niet op basis van religieuze teksten maar als persoon verlagen tot dat niveau.
En op basis van intolerantie voor intolerantie. Veel van de daden van Israël, waaronder de oorlogsmisdaden die we hebben gezien, komen daaruit voort. Vanuit haat voor het volk dat jou haat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat er Joden zijn die zich niet op basis van religieuze teksten maar als persoon verlagen tot dat niveau.
Maar oh wat zaten ze te juichen, die doodscultus op 7 oktober. Ze gooien een boemerang maar snappen niet dat die ooit terugkomt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:36 schreef Tengano het volgende:
Hamas heeft vandaag definitief zijn eigen doodsvonnis bezegeld.
Alweer?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:36 schreef Tengano het volgende:
Welnee, die krijgen weer zoveel miljard binnenkort en de top viert feest in Qatar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:36 schreef Tengano het volgende:
Laat ik het zo zeggen. Als je dit nog kunt supporten dan is er iets heel serieus mis met je.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:21 schreef Aether het volgende:
Welnee, die krijgen weer zoveel miljard binnenkort en de top viert feest in Qatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |