Zoon van een hamas terrorist las ik. Ook een kind natuurlijk. Maar vermeld dat dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:34 schreef egayalS het volgende:
Israël lobby strikes again. "Gij zult Palestijnse kinderen niet portretteren als mensen"
[ x ][ x ]
Zal niet zo heel lang meer duren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Van mij mag Israël snel weer verdergaan met het droppen van bommen op Gaza.
Er zijn geen onschuldige Palestijnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Erg man. Een hoop schofterij over en weer. Ik wens iedereen veels wijsheid toe. Als israel maar niet weer onschuldige Palestijnen gaat benadelen hierdoor. Ik zie ze er wel voor aan. Of beter gezegd, dat hebben ze steeds gedaan.²
Ja klopt, hoe meer gijzelaars vrij zijn hoe beter. Maar als je dat grafvolk ziet klooien met die lichamen en als je weet hoe ze die mensen hebben behandeld.. van mij mag Gaza worden weggevaagd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zal niet zo heel lang meer duren.
Maar eerst proberen ze dit stadium nog van nut te laten zijn om toch nog wat gijzelaars vrij te krijgen; hoe meer hoe beter.
And all gloves are off, als iig alle gijzelaars binnen zijn...
Pardon? Een kolvende moeder, een oma op zolder, of Fatima de kleuter?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn geen onschuldige Palestijnen.
Waarom zouden die mij iets moeten boeien. Er is zoveel ellende in de wereld. Moslims overal ter wereld huilen krokodillentranen voor de Palestijnen, maar in de praktijk steekt niemand een poot voor ze uit. Een land als Egypte houdt zijn grenzen hermetisch gesloten. Waarom zou dat zijn denk je? Daar hoor je nooit iemand over.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Een kolvende moeder, een oma op zolder, of Fatima de kleuter?²
Het erge van dit commentaar is dat jij geen zier geeft om alledrie deze voorbeelden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Een kolvende moeder, een oma op zolder, of Fatima de kleuter?²
Omer Wankertquote:The hostages named include two individuals, Avera Mengistu and Hisham al-Sayed, who have been held for nearly a decade, captured before the October 7, 2023, attack, and four others taken during that attack.
Hoe kom jij tot deze belachelijke conclusie?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:05 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Het erge van dit commentaar is dat jij geen zier geeft om alledrie deze voorbeelden.
"Oh sorry, we hebben per ongeluk het verkeerde lichaam meegegeven want de resten zijn vermengd met die van andere lijken onder het puin dus het was geen doen om het lichaam van de gijzelaar te vinden."quote:
Afleiding van het feit dat er een baby van 9 maanden vermoord is. En dat de Israëliërs daar achter zouden komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Oh sorry, we hebben per ongeluk het verkeerde lichaam meegegeven want de resten zijn vermengd met die van andere lijken onder het puin dus het was geen doen om het lichaam van de gijzelaar te vinden."
Dag later:
"Hier heb je zonder aankondiging alsnog het juiste lichaam dat we ineens wel konden vinden."
Te makkelijk dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn geen onschuldige Palestijnen.
Ziek 'spelletje', halen ze kennelijk nog leedvermaak uit. Echter laten ze direct zien dat ze in hun broek schijten door direct alsnog het juiste lijk dat ze achter de hand hadden te sturen (als dat lijk wel de juiste vrouw blijkt te zijn)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Oh sorry, we hebben per ongeluk het verkeerde lichaam meegegeven want de resten zijn vermengd met die van andere lijken onder het puin dus het was geen doen om het lichaam van de gijzelaar te vinden."
Dag later:
"Hier heb je zonder aankondiging alsnog het juiste lichaam dat we ineens wel konden vinden."
Ongeveer gelijke delen troll en taqiyya van jouw kant.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot deze belachelijke conclusie?²
Ik ben overtuigd Moslim en je aangeleverde "argumenten" om te staven dat het lot van onschuldige Palestijnen mij niks kan schelen is papier maché based.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:10 schreef Cuendillar het volgende:
Het zou een megastunt zijn (en petje af) als je helemaal geen moslim blijkt te zijn maar gewoon full on trol.
Echt diep treurig dat het zo is gegaan met die kinderen en hun moeder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:
Dus nu blijkt dus dat familie Bibas niet vast werden gehouden door Hamas, maar door een kleinere nog radicalere groep.
Tja....
quote:
Was dat maar waar, het is helemaal niet zo gemakkelijk om de normale * onschuldige * mens nog te zien ( en te vinden ) in het Palestijnse volk. Mijn gezonde verstand zegt mij dat die er natuurlijk moeten zijn, maar de vraag is hoeveel zijn dat er ?quote:
Ik gok zelf op hooguit 30%.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Was dat maar waar, het is helemaal niet zo gemakkelijk om de normale * onschuldige * mens nog te zien ( en te vinden ) in het Palestijnse volk. Mijn gezonde verstand zegt mij dat die er natuurlijk moeten zijn, maar de vraag is hoeveel zijn dat er ?
Wegvagen lost niet zoveel op. Het radicaliseert de rest van het gebied dan weer enorm.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe meer gijzelaars vrij zijn hoe beter. Maar als je dat grafvolk ziet klooien met die lichamen en als je weet hoe ze die mensen hebben behandeld.. van mij mag Gaza worden weggevaagd.
Daar heb je gelijk in. Ik beschouw Palestijnen als dezelfde categorie als Russen: slecht. Maar je moet ze inderdaad op verstandige wijze bestrijden. Zoals de 'ecologische rattenbestrijder' die ik laatst sprak. Op milieuvriendelijke wijze ratten om zeep helpen is sympathieker dan het aloude rattengif.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wegvagen lost niet zoveel op. Het radicaliseert de rest van het gebied dan weer enorm.
Ik vind de Oekraïnse aanpak wel goed. Rusland gedraagt zich als een soort Hamas en Oekraïne verdedigt zich met hand en tand, methodisch en geraffineerd zonder dat ze zich te buiten gaan aan allerlei wreedheden.
Het doel van dit soort psychologische terreur van Hamas is juist om Israël te verleiden om zelf haar beschaving helemaal op te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |