SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Toch maar niet inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2025 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar niet bewaard voor hergebruik, da’s iets te overdreven
Over 2 weken vlieg ik naar de andere kant van de wereld en dan gaat alles weer achteruitquote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is nog steeds niet donker!![]()
Over 3 dagen gaat de zon pas na 18:00 onder!
Over 10 dagen komt de zon alweer voor 7.30 op!
Over 19 dagen gaat de zon pas na 18:30 onder!
Over 2 weken is het alweer 56 minuten langer licht dan nu!
En over een maand alweer 1 uur en 53 minuten langer!
Ai, da’s ook niet grappig, niet voor de kauwen en niet voor J.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toch maar niet inderdaadHelaas zat er geen gouden tand in, anders hadden we die er met de huidige goudprijzen nog wel uitgesloopt
![]()
Dit is toch wel het een na meest bijzondere dat we hier hebben gevonden. Het vreemdste waren de 5 dode kauwen die J op zijn hoofd kreeg toen hij een plafond sloopte. Die waren door pijp op het dak naar beneden gevallen
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben op het gemak dit weekend gewoon de hele to do lijst afgemaakt![]()
Veel kleine dingetjes, wat huishouden en de bijkeuken is gesloopt (vorig weekend leeg gemaakt). Met nog een bijzondere vondst op foto 4.Wow wat een eer van je werk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebit![]()
Awwwwquote:Op zondag 16 februari 2025 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toch maar niet inderdaadHelaas zat er geen gouden tand in, anders hadden we die er met de huidige goudprijzen nog wel uitgesloopt
![]()
Dit is toch wel het een na meest bijzondere dat we hier hebben gevonden. Het vreemdste waren de 5 dode kauwen die J op zijn hoofd kreeg toen hij een plafond sloopte. Die waren door pijp op het dak naar beneden gevallen
Het begint hier nu pas te schemerenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Nope, politie hier is niet verantwoordelijk voor naleving van verkeersregels. Je kan dus rustig door rood rijden met een poilitieagent die achter je zitquote:Op zondag 16 februari 2025 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
En er quite obviously een patrouille wagen verderop staat te wachten tot je het toch doet ?
Oh…en dan laten uitpraten…quote:Op zondag 16 februari 2025 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was weer lekker, draadjesvlees, puree en rode kool. En van de week nog een keer![]()
En best apart (om het zachtjes te zeggen) wanneer je met een voormalige vluchteling praat die veel goede dingen ziet in de ideeën van wilders rondom vluchtelingen.
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb daar een apparaat voor, vind gegarandeerd iedere stroomkabel, waterleiding, verwarmingsbuis, ja zelfs betonijzer, ankers, kabeltv kabel, alles wat er maar in een wand of muur kan zitten. Was niet goedkoop maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:22 schreef z80 het volgende:
De dekdekkekert heeft de alternatieve leidingzoeker gebruikt.
![]()
Vervelen doe ik me niet, als ik niet bezig ben met zoeken, ben ik met Duolingo mijn frans aan het verbeteren, of sta ik in de keuken.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
En Jan? Verveel je al een beetje? Hoe gaat het vinden van een nieuwe werkgever?
Meesterslijpers zal wel goede bamboeplanken hebben (met genoemde nadelen), maar goedkope bamboeplanken zijn vaak verlijmd met lijm die je nog minder wil opeten dan dat plastic van een kunststof plak.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:22 schreef AnneX het volgende:
Nou…voor het geval dat iemand anders hier het zich ook afvraagt: plastic snijplank is een nono en titanium óók 😂.
Gelukkig staan er nog wat houten snijplanken groot en klein. Gaan we die weer gebruiken.
Stukkie verder gelezen op de site https://www.meesterslijpe(...)vdzn98TwsBYQTYri3Un4
Van deze berichten word ik altijd zo blij.zo keuk om te weten, te lui om op te zoeken, dus bedankt voor de zon-vibesquote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
En? Wat zijn in zijn? Ogen de goede dingen? Das nog best intressant toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was weer lekker, draadjesvlees, puree en rode kool. En van de week nog een keer![]()
En best apart (om het zachtjes te zeggen) wanneer je met een voormalige vluchteling praat die veel goede dingen ziet in de ideeën van wilders rondom vluchtelingen.
Hoe krijgt die dat rechtgekronkeld?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:31 schreef sigme het volgende:
Was best fris op de fiets. Toch afgestapt en handschoenen uit om foto te maken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |