quote:Op maandag 17 februari 2025 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Schacht, schat![]()
Die vond ik ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Julie vrezen een konijnenwapen en gooien de zooi in de schat. Luitjes naar mijn hartMisschien moet ik ze inlijsten, ik heb nog plek genoeg op de lege muren hier!
We vlogen zondag vanaf Finland over Rottum/Schiermonnikoog Nederland binnen en het was totaal onbewolkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:23 schreef sigme het volgende:
Hier is het ook licht, en omdat het nog steeds wit is buiten, extra licht.
Prachtig! Een foto ook nog?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We vlogen zondag vanaf Finland over Rottum/Schiermonnikoog Nederland binnen en het was totaal onbewolkt.
Het was goed te zien hoe het noorden van Nederland nog behoorlijk besneeuwd was.
Door de vele slootjes tussen de akkers door was dat een mooi lijnenspel vanuit de lucht…
33 graden bedoel je. En dan mag ik heel het weekend in een hal van zink een toernooi padellen, kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed over een paar dagen is het 15 graden
33 graden vind ik nooit leuk maar dit klinkt wel echt als de hel. Sterkte/succes!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
33 graden bedoel je. En dan mag ik heel het weekend in een hal van zink een toernooi padellen, kijk er nu al naar uit![]()
Voor de beeldvorming (ik sta niet op de foto), dit is de hal, 8 banen in totaal, waar de hele dag de zon op staat te branden:
[ afbeelding ]
En, kreeg je een mens aan de lijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef AnneX het volgende:
Gister kon ik voor info maar niet door een telefooncentrale heenkomen.
Alles opties eindigden in ‘stuur een mail’ als u meer wilt weten over optie 1-2-3-4-
Ja, ik heb ze allemaal geklikt. Gewoon, omdat ik er melig van werd.,
En toen zag ik onderin verborgen op de site staan: optie 6 dan krijg je iemand aan de lijn.
En toen moest ik heel hard aan @:Lucky_Strike denken.
Alleen heette de dame dan Judith.
Ik vraag me wel eens af hoeveel van mijn collega's ik al aan de lijn heb gehad in het verleden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef AnneX het volgende:
Gister kon ik voor info maar niet door een telefooncentrale heenkomen.
Alles opties eindigden in ‘stuur een mail’ als u meer wilt weten over optie 1-2-3-4-
Ja, ik heb ze allemaal geklikt. Gewoon, omdat ik er melig van werd.,
En toen zag ik onderin verborgen op de site staan: optie 6 dan krijg je iemand aan de lijn.
En toen moest ik heel hard aan @:Lucky_Strike denken.
Alleen heette de dame dan Judith.
Huuh, wat een verschrikkingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
33 graden bedoel je. En dan mag ik heel het weekend in een hal van zink een toernooi padellen, kijk er nu al naar uit![]()
Voor de beeldvorming (ik sta niet op de foto), dit is de hal, 8 banen in totaal, waar de hele dag de zon op staat te branden:
[ afbeelding ]
Nog steeds naar je zin daar? Momenteel weinig verloop van collega´s geloof ik, een goed tekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel van mijn collega's ik al aan de lijn heb gehad in het verleden.
Ik neem trouwens de telefoon niet op met mijn echte naam. Maar ook niet met Judith
Ach, in de winter klagen we weer dat het veel te koud is in de halquote:
Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:00 schreef Kaatje1 het volgende:
@:sarabi juist nu wel een winterjas kopen, nu zijn ze goedkoper en jij lijkt me geen persoon die met de laatste mode meedoet.
Ben benieuwd wat er dan mee was met de kvw.
Ja, bevalt prima. Ik ben de laatste toevoeging dus eigenlijk nul verloop momenteel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nog steeds naar je zin daar? Momenteel weinig verloop van collega´s geloof ik, een goed teken
Aha, dat is een goeie tip.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En, kreeg je een mens aan de lijn?
Vaak werkt het ook als je niks kiest, dat hij dan doorschakelt. En soms gooien ze je er dan uit![]()
Hoe is het met de verhuisdrukte? En met MrX?
😎 joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel van mijn collega's ik al aan de lijn heb gehad in het verleden.
Ik neem trouwens de telefoon niet op met mijn echte naam. Maar ook niet met Judith
Hou je het hierbij? Betekent dit dat je verder niet banen opties onderzoekt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima. Ik ben de laatste toevoeging dus eigenlijk nul verloop momenteel.
Ik ben redelijk gewend inmiddels. Het is wel even schakelen geweest naar 4 dagdelen een verplichting hebben maar dat gaat best prima nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |