Leuk spulquote:Op maandag 17 februari 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh, de Picnic was een koelelement vergeten. Oh, ik laat hem vallen. Never mind, dan schud k hem wel leeg in de gootsteen. DroogijsVoelt wel heel erg koud aan
Is het ook
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet interessant!
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:59 schreef Tele6 het volgende:
Op weg naar huis. Zometeen nog langs de supermarkt en dan voor een week koken. Iemand inspiratie?
Vorige week had ik pasta pesto, de week ervoor Indiase curry en de week daarvoor Thaise curry. Dus m'n voor de hand liggende opties heb ik al gehad
Daar hebben we machines laten schoonmaken, dan spuiten ze droogijs korrels met een compressor op de hetgeen je schoon wilt maken en dan knapt al het vuil er af.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Koolstofdioxide (CO2) in vaste vorm. Ook leuk.
Een vriend verkocht jaren geleden zijn huis (binnen 1,5 jaar) zijn huis waar hij doodongelukkig in was (had er nooit moeten gaan wonen) maar de foto’s waren zo gaaf dat hij bijna ging twijfelen. Ik had er ook zo in willen trekken, wetende dat ik het ook geen fijn huis vond.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:53 schreef AnneX het volgende:
Pfoe-oe …dat was een beetje ruimen en dweilen vóórdat de fotograaf (eerder) kwam.
Omdat het klein is, moesten spullen toch nog heen en weer geschoven worden en uit beeld.
Gelukkig zaterdag een kast uitgeruimd, waar nú pannen en snijplanken 😉 van het aanrecht in konden. En een mooie koude zonnige dag.
Wat een licht huis lijkt het dan. Ben erg benieuwd hoe het er gaat uitzien.
En nu van alles weer opzoeken 😇
Morgen rustdag. Alhoewel, de timmerman komt om de voordeur te ontklemmen.
En het is wachten op bericht van een reiniging van smoezelige stoelen.
Het zou fijn zijn, als die schoon en fris staan aan de eettafel, die woensdag naar de spuiter gaat voor iets van 15 werkdagen.
En vanmiddag geleerd, dat er Zweedse winkels zijn. In de stad ws. 😇
zoeteaardappel boerenkool stampot recensie :quote:Op maandag 17 februari 2025 18:13 schreef Barreltje het volgende:
nu heb ik zin in risotto..
ik duik zo eens de koelkast in om te zien wat er nog is.. wellicht iets met boerenkool, zoete aardappel en geen worst
oh recept gevonden
De dakdekker gebruikte er een draadnagel voor.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb daar een apparaat voor, vind gegarandeerd iedere stroomkabel, waterleiding, verwarmingsbuis, ja zelfs betonijzer, ankers, kabeltv kabel, alles wat er maar in een wand of muur kan zitten. Was niet goedkoop maar dan heb je ook wat.
Goede inspiratie! Ik heb jouw ingrediënten en nog wat dingen in een pan gegooid, was erg lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 18:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkerder dan het klinkt.
Je hebt alleen ws geen zin in nog een uur oven.
Opbollend dekbedquote:Op maandag 17 februari 2025 20:58 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik heb 4 blikken bonen gedaan ipv 1
* Tele6 morgen raketaangedreven
Ik heb een boormachinequote:Op maandag 17 februari 2025 20:44 schreef z80 het volgende:
[..]
De dakdekker gebruikte er een draadnagel voor.
En kabel in de muur opsporen is niet moeilijk. Hier ligt ook nog ergens een leidingzoeker.
Het is meer de juiste kabel in de lasdoos vinden.
Dabedoelikquote:Op maandag 17 februari 2025 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De beste leiding zoeker die er is
Oh god, ja lap tekst, vast nog wel meer grammaticale topprestaties... ...vertel, waar?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:52 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, update(Maar ik vrees dat je een frees bedoelde
)
Ik eet het al 2 dagen, gemaakt met het 'restje' gedroogde bonen dat ik nog had. Was plots 900 gram ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:58 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik heb 4 blikken bonen gedaan ipv 1
* Tele6 morgen raketaangedreven
Bij dat prachtige wapen van je, dat je dat gevreesd hebt.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh god, ja lap tekst, vast nog wel meer grammaticale topprestaties... ...vertel, waar?
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij dat prachtige wapen van je, dat je dat gevreesd hebt.
[..]
Schacht, schatquote:Op maandag 17 februari 2025 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat hem speciaal voor jou staan
Julie vrezen een konijnenwapen en gooien de zooi in de schat. Luitjes naar mijn hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |