SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Welke onderhandelingen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. De onderhandelingen zijn stuk gemaakt onder druk van van Uk, VS, NL, en meer landen.
De opstelling van Duitsland en Frankrijk is lastiger te duiden.
Hij heeft het westen niet op zijn knieën gekregen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Overigens kun je zeggen wat je wilt, maar het is natuurlijk op een wrange manier wel knap van Poetin dat hij het Westen op de knieen heeft gekregen en met een land van minder dan 150 miljoen inwoners met een niet al te grote economie de NAVO dik heeft weten te verslaan.
Ik zeg inderdaad wat ik wil: dat is totaal nog niet ad orde op het moment.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Overigens kun je zeggen wat je wilt, maar het is natuurlijk op een wrange manier wel knap van Poetin dat hij het Westen op de knieen heeft gekregen en met een land van minder dan 150 miljoen inwoners met een niet al te grote economie de NAVO dik heeft weten te verslaan.
Uiteindelijk natuurlijk gewoon wel, kijk maar hoe we ervoor staan. Als transatlantisch blok uit elkaar gevallen en overal de gekkies aan de macht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft het westen niet op zijn knieën gekregen.
Dat is niet vanwege Rusland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteindelijk natuurlijk gewoon wel, kijk maar hoe we ervoor staan. Als transatlantisch blok uit elkaar gevallen en overal de gekkies aan de macht.
Er is een kans dat hij een echt Verenigd Europa aan zijn westgrens heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft het westen niet op zijn knieën gekregen.
80 procent waar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Het is vooral wensdenken van een Rusland fan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad wat ik wil: dat is totaal nog niet ad orde op het moment.
De kogels vliegen nog gewoon over en weer in de rondte hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Niet all in, maar we staan wel voor lul natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
80 procent waar.
Maar wij zijn niet all in gegaan he.
Veel zwakker dan nu hebben 'we' niet gestaan in de recente geschiedenis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteindelijk natuurlijk gewoon wel, kijk maar hoe we ervoor staan. Als transatlantisch blok uit elkaar gevallen en overal de gekkies aan de macht.
Prima. Ik heb heel wat Nederlandse vrienden met een Poolse achtergrond en die zijn al die Oekraïnese vluchtelingen zat en krijgen dat mee van nog wonende familie aldaar. En nu? Zegt dat iets over de Poolse massa. En maak je niet ongerust want Russen kunnen ze ook wel schieten. Waarbij vader notabene bij Einhoven in ww2 gevochten heeft en als dank in de mijnen mocht gaan werken en niet kon terugkeren vanwege Rusland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:55 schreef Cherni het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2025 21:43 schreef Wantie het volgende: [..] Ik vind het wederom leuk bedacht. Ik heb Oekraïense en Russische vluchtelingen in mijn vriendenkring. Die kunnen het prima vinden samen. Ze hebben de gemene deler dat ze vluchten voor het Russische regime. Dat verbroedert.
Nee vanwege de revolutie in Opper Volta.quote:
Rusland heeft 700.000 slachtoffers en 2/3 van het russische materieel is vernietigd. Klinkt niet als 'dik de NAVO verslaan'.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Niet zo snel met de pootjes omhoog gaan liggen. Het is nog lang niet gespeeld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel zwakker dan nu hebben 'we' niet gestaan in de recente geschiedenis.
Ende vruchtbare Europese samenwerking met Rusland finaal om zeep geholpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is een kans dat hij een echt Verenigd Europa aan zijn westgrens heeft veroorzaakt.
Je kletst gewoon onzin. Een raar soort van wensdenken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee vanwege de revolutie in Opper Volta.
Natuurlijk wel vanwege Rusland.
Mwah, zodra er akkoorden worden getekend heeft Shirma Rousse de eerste tonen wel ingezet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo snel met de poitjes omhoog gaan liggen. Het is nog lang niet gespeeld.
Kortom, je verhaal gaat nergens over.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Prima. Ik heb heel wat Nederlandse vrienden met een Poolse achtergrond en die zijn al die Oekraïnese vluchtelingen zat en krijgen dat mee van nog wonende familie aldaar. En nu? Zegt dat iets over de Poolse massa. En maak je niet ongerust want Russen kunnen ze ook wel schieten. Waarbij vader notabene bij Einhoven in ww2 gevochten heeft en als dank in de mijnen mocht gaan werken en niet kon terugkeren vanwege Rusland.
Zo ver is het nog láng niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, zodra er akkoorden worden getekend heeft Shirma Rousse de eerste tonen wel ingezet.
Gelukkig hebben we jou nog om te hopen op een wonder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met (een hoop van) jullie wint écht NIEMAND welke oorlog dan ook. Kleinste beetje tegenslag en men gaat met de pootjrs omhoog liggen en geeft zich over
Nou ja wel een beetje eens dat verwacht zou zijn dat dit Poetin zn doodsvonnis veel eerder zou zijn....Maar dit is natuurlijk verre van het Westen op zn knieen krijgen. De enige die de afgelopen 3 jaar heeft geleden zijn alleen UKR en RUS....en beiden zijn zwaar afhankelijk van wat de rest van de wereld beslist......quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Wensdenken is het bepaald niet, maar op het poker van Poetin hadden we op verschillende scharnierpunten op verschillende manieren kunnen reageren en wij hebben steeds voor de lafste manier gekozen. Nu zijn we op een pad gekomen van een aan flarden geschoten Oekraine met tienduizenden doden dat het halve land mag inleveren bij de plukzebalie van ome Vlad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kletst gewoon onzin. Een raar soort van wensdenken.
Maar tegen welke prijs….quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Hopen op een wonder gaat 'm net zo min worden als op de rug gaan liggen met de pootjes omhoog natuurlijk..quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog om te hopen op een wonder.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee vanwege de revolutie in Opper Volta.
Natuurlijk wel vanwege Rusland.
Uiteraard gaat Trump alleen voor zichzelf onderhandelen, maar dat is wel ten malus van Oekraine en van Europa.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja wel een beetje eens dat verwacht zou zijn dat dit Poetin zn doodsvonnis veel eerder zou zijn....Maar dit is natuurlijk verre van het Westen op zn knieen krijgen. De enige die de afgelopen 3 jaar heeft geleden zijn alleen UKR en RUS....en beiden zijn zwaar afhankelijk van wat de rest van de wereld beslist......
Alle Putin lovers komen als Paddestoelen bovendrijven nu Trump een helpinghand lijkt te geven, maar neem maar van mij aan dat Trump er alleen voor zichzelf zal gaan onderhandelen...
Nee, dat is wegens doorgeslagen woke en het negeren van de belangen van de autochtone bevolkingen.quote:
Dat is niet wat ik zie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wensdenken is het bepaald niet, maar op het poker van Poetin hadden we op verschillende scharnierpunten op verschillende manieren kunnen reageren en wij hebben steeds voor de lafste manier gekozen. Nu zijn we op een pad gekomen van een aan flarden geschoten Oekraine met tienduizenden doden dat het halve land mag inleveren bij de plukzebalie van ome Vlad.
Ha fijn, laten we "woke" erbij halen. Misschien moet je ook nog ff aan komen zetten met "links"..quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is wegens doorgeslagen woke en het negeren van de belangen van de autochtone bevolkingen.
We hebben gereageerd op een manier die Rusland veel schade heeft toegebracht, zonder al te veel offers voor het westen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wensdenken is het bepaald niet, maar op het poker van Poetin hadden we op verschillende scharnierpunten op verschillende manieren kunnen reageren en wij hebben steeds voor de lafste manier gekozen. Nu zijn we op een pad gekomen van een aan flarden geschoten Oekraine met tienduizenden doden dat het halve land mag inleveren bij de plukzebalie van ome Vlad.
Dit vind ik zo verschrikkelijk naargeestig cynisch.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
We hebben gereageerd op een manier die Rusland veel schade heeft toegebracht, zonder al te veel offers voor het westen.
Ah, de boze witte man aan het woordquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is wegens doorgeslagen woke en het negeren van de belangen van de autochtone bevolkingen.
700.000 dode slachtoffers, 2.500.000 gewonde. (Nou zag ik ze in het vorige topic een man op krukken terug naar het front slepen, dus zijn ze kennelijk bereid halflamme, halfblinde en compleet doorgedraaiden weer in de linies op te stellen, maar alleen dat al geeft wel een beeld van hoe ze ervoor staan).quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Rusland heeft 700.000 slachtoffers en 2/3 van het russische materieel is vernietigd. Klinkt niet als 'dik de NAVO verslaan'.
Ik snap dat een Russofoon daar zo over denkt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit vind ik zo verschrikkelijk naargeestig cynisch.
En ten nadele van Rusland vergeet je daarbij, en dat is het belangrijkste standpunt om enigzins op een staakthetvuren uit te komen. Het "Trump is het schoothondje van Poetin" narrative is te idioot voor woorden. Als Trump zn zin niet krijgt waait hij zo 180 graden de andere kant uit (wat dan weer positief is voor Europa)quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard gaat Trump alleen voor zichzelf onderhandelen, maar dat is wel ten malus van Oekraine en van Europa.
Sowieso is het al debiel dat Trump voorgespreken houdt met vijand Poetin ipv met brother in arms Zelensky.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
700.000 dode slachtoffers, 2.500.000 gewonde. (Nou zag ik ze in het vorige topic een man op krukken terug naar het front slepen, dus zijn ze kennelijk bereid halflamme, halfblinde en compleet doorgedraaiden weer in de linies op te stellen, maar alleen dat al geeft wel een beeld van hoe ze ervoor staan).
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij is het 700.000 doden/gewonden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
700.000 dode slachtoffers, 2.500.000 gewonde. (Nou zag ik ze in het vorige topic een man op krukken terug naar het front slepen, dus zijn ze kennelijk bereid halflamme, halfblinde en compleet doorgedraaiden weer in de linies op te stellen, maar alleen dat al geeft wel een beeld van hoe ze ervoor staan).
Ja. Honderdduizenden mensen dood of verminkt aan beide kanten, maar prachtig want het heeft relatief weinig geld gekost.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oekraïne denkt daar anders over.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Honderdduizenden mensen dood of verminkt aan beide kanten, maar prachtig want het heeft relatief weinig geld gekost.
Ollongen-waardig met haar goedkope oorlog.
Er is enorm veel geld en mensenlevens verspild en het heeft niemand wat opgeleverd dat de moeite waard is. Zo bekijk ik het.
Op dit moment presenteert hij zich als een schoothondje, door Rusland de hemel in te prijzen, Zelensky de schuld van de oorlog te geven en aan te sturen op een vredesakkoord waarbij Poetin Oekraïens grondgebied krijgt en Zelensky geen inbreng heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En ten nadele van Rusland vergeet je daarbij, en dat is het belangrijkste standpunt om enigzins op een staakthetvuren uit te komen. Het "Trump is het schoothondje van Poetin" narrative is te idioot voor woorden. Als Trump zn zin niet krijgt waait hij zo 180 graden de andere kant uit (wat dan weer positief is voor Europa)
Erg lowlevel kijk, het heeft heel veel opgeleverd voor verschillende partijen....quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Honderdduizenden mensen dood of verminkt aan beide kanten, maar prachtig want het heeft relatief weinig geld gekost.
Ollongen-waardig met haar goedkope oorlog.
Er is enorm veel geld en mensenlevens verspild en het heeft niemand wat opgeleverd dat de moeite waard is. Zo bekijk ik het.
Het gaat om de reden dat alt right aan de macht is gekomen. Wat is die dan volgens jou?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha fijn, laten we "woke" erbij halen. Misschien moet je ook nog ff aan komen zetten met "links"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |