Volgende week toch, lijkt me?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:53 schreef Momo het volgende:
Niet zo veel vertrouwen dat Twente gaat winnen overall nu we over 2 weken naar de noordpool moeten.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef Wotte het volgende: [..] Het had wel wat weg van hoe het Belgisch koningshuis Congo achtergelaten heeft.
In Twente is alles beter.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:01 schreef Marcoss het volgende:
Iets beter veld bij Twente dan in België
Ik zou nog niet op de ketchupfles rekenenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Komt het er eindelijk uit bij Ltaief?
Uiteindelijk presteert hij toch een beetje wat je mag verwachtenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Korte klacht: Oosting, goede vent en uitstekende trainer. Maar die vent braakt iedere halve week over zijn filosofie. Dat hoeft niet.
Eerste goal die ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Komt het er eindelijk uit bij Ltaief?
Vind dit FC Twente-team toch vooral ingericht op het consolideren van de Eredivisie-(sub)topstatus. Van Rooij, Basje Kuipers en die ongein word je toch niet warm van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Uiteindelijk presteert hij toch een beetje wat je mag verwachten
Europees natuurlijk mooi, maar hij had met dit materiaal ook boven Feyenoord kunnen staan
Ik vind dit materiaal juist vrij matig. Gelukkig hebben ze Van Bergen geloosd, maar Regeer en vooral Salah-Edine missen ze wel een beetje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Uiteindelijk presteert hij toch een beetje wat je mag verwachten
Europees natuurlijk mooi, maar hij had met dit materiaal ook boven Feyenoord kunnen staan
Prima, maar daarom staan ze ook zesde. Net boven GAEquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind dit FC Twente-team toch vooral ingericht op het consolideren van de Eredivisie-(sub)topstatus. Van Rooij, Basje Kuipers en die ongein word je toch niet warm van.
Dat doelpunt herinner ik me nog wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
4:28 - After 4 minutes and 28 seconds, @:fctwente
have scored their fastest major European goal since 3 December 2008 (Rob Wielaert after 1:49 against FC Schalke 04). Scenario.
@:marco van basten
Ze hebben zichzelf dit seizoen meerdere keren tekort gedaan. Zeker in het begin tegen PEC Zwolle, Sparta Rotterdam vlotjes 4 punten laten liggen. Toen was het seizoen net vijf speelronden onderweg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Prima, maar daarom staan ze ook zesde. Net boven GAE
Van Rooij doet het toch wel goed? Kuipers is niet bijzonder inderdaad, maar was normaal ook reserve geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind dit FC Twente-team toch vooral ingericht op het consolideren van de Eredivisie-(sub)topstatus. Van Rooij, Basje Kuipers en die ongein word je toch niet warm van.
Nou, ik wilde er eigenlijk mee zeggen dat het knap is wat Oosting doet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Rooij doet het toch wel goed? Kuipers is niet bijzonder inderdaad, maar was normaal ook reserve geweest
Vooral aanvallend is het heel matig met een spits die vooral geblesseerd is, vleugelspelers die heel soms een bevlieging hebben en van Wolfswinkel die op zijn leeftijd niet 2x in de week volle bak kan spelen
Robbie Wielaert.. die ging daarna naar Ajax en haalde Twente Wisgerhof die weinig bijzonders leek, maar opeens kampioen werdquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
4:28 - After 4 minutes and 28 seconds, @:fctwente
have scored their fastest major European goal since 3 December 2008 (Rob Wielaert after 1:49 against FC Schalke 04). Scenario.
@:marco van basten
Wie is die spits die vooral geblesseerd is?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Rooij doet het toch wel goed? Kuipers is niet bijzonder inderdaad, maar was normaal ook reserve geweest
Vooral aanvallend is het heel matig met een spits die vooral geblesseerd is, vleugelspelers die heel soms een bevlieging hebben en van Wolfswinkel die op zijn leeftijd niet 2x in de week volle bak kan spelen
Akkoordquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou, ik wilde er eigenlijk mee zeggen dat het knap is wat Oosting doet.
Je hoorde aan het begin van het seizoen rond NEC dat Van Rooij juist een van de minste spelers in Nijmegen was (lol).
Sam Lammersquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Wie is die spits die vooral geblesseerd is?
2 clubs nog maarquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
AZ heeft inmiddels de halve Turkse competitie als tegenstander gehad
Ze hebben alleen Fenerbahce en Galatasaray als tegenstanders gehad. Dat valt ook weer mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
Lale Gule is een vadsige Turk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
Onze favoriete Deen speelde toen ook aardig goedquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Robbie Wielaert.. die ging daarna naar Ajax en haalde Twente Wisgerhof die weinig bijzonders leek, maar opeens kampioen werd
Dat zal Lammers wel zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Wie is die spits die vooral geblesseerd is?
Wielaert, Oleguer is wel een verdedigend duo om snel te vergeten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Robbie Wielaert.. die ging daarna naar Ajax en haalde Twente Wisgerhof die weinig bijzonders leek, maar opeens kampioen werd
RamboDirk overdrijft weer eens verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ze hebben alleen Fenerbahce en Galatasaray als tegenstanders gehad. Dat valt ook weer mee.
De 100 meter in 30 seconden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wielaert, Oleguer is wel een verdedigend duo om snel te vergeten.
Oleguer was onze eerste filosoofquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wielaert, Oleguer is wel een verdedigend duo om snel te vergeten.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lale Gule is een vadsige Turk.
Gewoon naar elkaar overblijven spelen dan hoef je ook niet te rennenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 100 meter in 30 seconden.
Pingel AZ
Inmiddels politiek activist, niks mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Oleguer was onze eerste filosoof
Niet helemaal het succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |