SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheids vond het volgens mij geen doorgebroken speler. Hilarischquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:29 schreef Red_85 het volgende:
Macallister ging vol en alleen voor de man.
Was dit niet rood dan?
Wie had er nog kans hem te pakken dan? De 2de USG speler was 4 meter terug...quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Scheids vond het volgens mij geen doorgebroken speler. Hilarisch
Een voetballer die het mooi doet en van zijn techniek moet hebben?quote:
Dan moet ie Godts en Traore ook niet brengen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een voetballer die het mooi doet en van zijn techniek moet hebben?
Bewaar die maar tot de volgende wedstrijd. Mag dit moeras overslaan
Zelfde geldt voor de BB-King?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een voetballer die het mooi doet en van zijn techniek moet hebben?
Bewaar die maar tot de volgende wedstrijd. Mag dit moeras overslaan
Daar mag je wat mij betreft echt al meer van verwachtenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan moet ie Godts en Traore ook niet brengen.
Ja eens hoor. Denk alleen dat hij niet veel smaken op de bank heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan moet ie Godts en Traore ook niet brengen.
2 goals in 14 wedstrijden kan echt niet als spits van ajaxquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
aub nooit meer brubbie
Hem terughalen was echt een gigantische domme zet van Ajax
Deze zomer had je hem wel dik kunnen verkopenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
aub nooit meer brubbie
Hem terughalen was echt een gigantische domme zet van Ajax
Morgen worden de patatten er weer ingezaaid voor de Brusselse lente.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat een prima pot en resultaat op dit knollenveld, totaal niet in de problemen gekomen. Dan kunnen mensen zeiken dat het niet attractief genoeg is, maar het is toch heerlijk kijken als je weet dat je bijna niks weg gaat geven.
Niet zo veel, dat is t m juist!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet hoor, wat is er mis gegaan
Was die dronken?quote:
Morgen de schriftelijke lofzang van Valentijn.quote:
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat een prima pot en resultaat op dit knollenveld, totaal niet in de problemen gekomen. Dan kunnen mensen zeiken dat het niet attractief genoeg is, maar het is toch heerlijk kijken als je weet dat je bijna niks weg gaat geven.
Ja dit was wel beter idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.
Ja, prima pot inderdaad. Laten we niet vergeten dat Union ook wel echt dreigend was in de 1e helft, en nog 2 buitenspel goals maakte (?). Eerste helft was heel matig, maar 2e helft echt prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Vraag me wel af of dat Union een voetbalelftal is of een café elftal.
Nederlands elftal in!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Ik kom hier voor Mokio. Wat een bazengoal van dat ventje zeg![]()
Wordt lastig.quote:
Weer eentje uit de jeugdopleiding inderdaad bijzonder dat je jaar in jaar uit de beste talenten aflevert.quote:
Okquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef Karzai het volgende:
ik zag er in het begin slecht uit maar toch
Stukje Verstappen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als Belg
Sarcasme?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weer eentje uit de jeugdopleiding inderdaad bijzonder dat je jaar in jaar uit de beste talenten aflevert.
O.a.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah dat is gewoon een belg.
Ik durf zelfs te zeggen dat ik nu soms rustiger zit te kijken dan hoe we soms verdedigend stonden onder Bosz en Ten Hag. Toen werden we toch regelmatig totaal geslacht in de omschakeling, dat is er nu echt wel uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.
Nee zeker niet er breekt alweer een nieuwe Belgische gouden generatie door. Die rasmussen zelden een betere spits gezien.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee zeker niet er breekt alweer een nieuwe Belgische gouden generatie door. Die rasmussen zelden een betere spits gezien.
Jazeker. Bij winst tegen Olympique Lyon of Eintracht Frankfurt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:29 schreef Black-Death het volgende:
Is de volgende ronde al doorgeloot eigenlijk?
Dat zal Frankfurt wel wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Jazeker. Bij winst tegen Olympique Lyon of Eintracht Frankfurt.
Das gofferdomme een traaie nootquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal Frankfurt wel worden
Die komen met 20.000 naar Amsterdam. Open maar vast een braadworst kraampje.quote:
Nou nou nou nou. ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Morgen de schriftelijke lofzang van Valentijn.
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt, maar Rasmussen kan totaal niet voetballen, net zoals Fitz-Jim.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:28 schreef Wotte het volgende:
Ik begin voorzichtig te geloven dat Farioli het met Rasmussen misschien ook nog wel eens bij het rechte eind kan hebben.
That’s a different cookiequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal Frankfurt wel worden
En een verschrikkelijk veld, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:00 schreef manny het volgende:
Zowaar een paar fraaie combinaties gisteren, 2e helft bij vlagen gewoon prima, en dat met een "alternatieve" opstelling...Het begint ergens op te lijken.....
Als we dit kunnen vasthouden en dus constanter worden in goede zin wordt het nog een leuk einde seizoenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:00 schreef manny het volgende:
Zowaar een paar fraaie combinaties gisteren, 2e helft bij vlagen gewoon prima, en dat met een "alternatieve" opstelling...Het begint ergens op te lijken.....
Alleen meneer Rugani.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En een verschrikkelijk veld, vergeet dat niet.
Een wonder dat je daar zonder blessures van af stapt.
Die werd volgens mij als spitsen talent gekocht ooit. Dus wie weet, hebben we naar de Deense Akpom zitten kijken al die tijd. Op een plaats in het elftal waar die niet hoort maar wel kan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:28 schreef Wotte het volgende:
Ik begin voorzichtig te geloven dat Farioli het met Rasmussen misschien ook nog wel eens bij het rechte eind kan hebben.
Toch gewonnen van Nice, die boven ene Lille staan. Die ken je vast nog wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Ik kom hier voor Mokio. Wat een bazengoal van dat ventje zeg![]()
Een stampvoetende kleuter moet je niet direct zijn zin geven he. Genoeg vaders hier die dit kunnen be-amen.quote:
Ik vond het gisteren toch echt bizar hoe slecht ze waren. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat die akker daar enigszins wat mee te maken had (ik baseerde me puur op de wedstrijd van gisteren). Dat kon echt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch gewonnen van Nice, die boven ene Lille staan. Die ken je vast nog wel.
(en van o.a. Braga, Twente uit, gelijk tegen Roma dus hier doe je ze tekort mee)
Dat is altijd de vraag of ze slecht waren of dat Ajax ze slecht liet lijken. Als je ergens een extra man weet te creëren of ruimtes slaat tussen hun linies door er eentje weg te trekken. Ziet het er al snel knullig uit het blijft een spelletje van ruimte bespelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren toch echt bizar hoe slecht ze waren. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat die akker daar enigszins wat mee te maken had (ik baseerde me puur op de wedstrijd van gisteren). Dat kon echt niet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar zie nergens een samenvatting voorbij komen
Iemand die wel weet waar dat te zien is?
dit klopt wel idd.Ajax, zeker de tweede helft, was gewoon beter en dat lag ook zeker aan Ajaxquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is altijd de vraag of ze slecht waren of dat Ajax ze slecht liet lijken. Als je ergens een extra man weet te creëren of ruimtes slaat tussen hun linies door er eentje weg te trekken. Ziet het er al snel knullig uit het blijft een spelletje van ruimte bespelen.
Hetzelfde als Sutalo die had vorig seizoen 35 meter in de rug en vijftien aan beide zijden en tien voor de neus.
Dan ben je al gauw een slechte verdediger in de publieke opinie.
En Bounida kennelijk ook. Berghuis 2027 en Bounida 2028 met een optie voor nog een jaar daarna aldus de Tquote:
Prima constructiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En Bounida kennelijk ook. Berghuis 2027 en Bounida 2028 met een optie voor nog een jaar daarna aldus de T
Ouderdomskwaaltjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Waar had/heeft Rugani eigenlijk last van?
Een kater.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Overstrekking van de knie nadat zijn been doorschoot op dat kut veld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het is gewoon prettig om te zien dat er (hopelijk) weer een lichting met talenten aan zit te komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Wotte het volgende:
Mokio, Bounida, Steur en die Faberski sowieso wel mooie talenten.
En ook echt voetballend, aanvallend talent. Dat is echt een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is gewoon prettig om te zien dat er (hopelijk) weer een lichting met talenten aan zit te komen.
Vlaanderen binnenvallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:34 schreef KingRoland het volgende:
Dacht dat mokio nederlands was
Jammer weer voor oranje
Zijn blessuregevoeligheid is vooral een ding. Aanvallend is hij wel van meerwaarde.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jesus, doe dat maar niet. Blind renpaard.
Daar hebben we er al een van. Gaaei. Aanvallend prima, verdedigend kan die er geen klote van. Dus om nu zijn blessuregevoelige broer te halen lijkt mij een bijzonder slecht plan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn blessuregevoeligheid is vooral een ding. Aanvallend is hij wel van meerwaarde.
En je hebt nog een rechtsback nodig, Rosa gaat naar links na verkoop Hato.
En wat geld ingeleverdquote:"Steven heeft een duidelijk sportieve keuze gemaakt om, binnen de nieuwe realiteit, bij Ajax te blijven", vervolgt Kroes. "Met zijn ervaring en liefde voor het spel is hij een voorbeeld, niet alleen binnen het veld maar ook daarbuiten."
psv iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
PSV weer puntenverlies, Bounida is definitief. Dit kan weer een heerlijk weekend worden.
same. Komt wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar hem in het eerste.
Hij is meer aanvallende middenvelder dan flankspeler toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
same. Komt wel.
Ajax maakt het nu ook bekend trouwens
kan beide dacht ik. Maar wel meer een 10 begreep ik idd. Maar zeker weten doe ik dat nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is meer aanvallende middenvelder dan flankspeler toch?
We kunnen daar wel wat creativiteit gebruiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan beide dacht ik. Maar wel meer een 10 begreep ik idd. Maar zeker weten doe ik dat niet
Iets van voetbal zou wel een verademing zijn. Ik ben dan ook erg blij met het feit dat er eindelijk wat aanvallend en voetballend talent door lijkt te komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen daar wel wat creativiteit gebruiken.
Gaaei aanvallend prima? Bij heel erg gebrek aan beter ja. Maar dat is toch totaal geen Ajax niveau. Zal het ook nooit worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Daar hebben we er al een van. Gaaei. Aanvallend prima, verdedigend kan die er geen klote van. Dus om nu zijn blessuregevoelige broer te halen lijkt mij een bijzonder slecht plan.
Hele wedstrijd ruzie met de bal maar wel een uitzonderlijk goede voorzet. Mar heeft niks met Ajax te maken in principe.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gaaei aanvallend prima? Bij heel erg gebrek aan beter ja. Maar dat is toch totaal geen Ajax niveau. Zal het ook nooit worden.
Zeker omdat die spelers van buitenaf halen nu toch veel te duur is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets van voetbal zou wel een verademing zijn. Ik ben dan ook erg blij met het feit dat er eindelijk wat aanvallend en voetballend talent door lijkt te komen.
Eerst morgen nog maar effe winnen en dan Go Ahead nog. Daarna slingeren we de lul op tafel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef alpeko het volgende:
Kan weer een goed weekend worden met 2 punten verlies voor PSV, Utrecht en Feyenoord.
Eens, maar om hem nu te vervangen door Lamptey, wat precies de zelfde categorie is...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gaaei aanvallend prima? Bij heel erg gebrek aan beter ja. Maar dat is toch totaal geen Ajax niveau. Zal het ook nooit worden.
lastig genoeg nog die wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eerst morgen nog maar effe winnen en dan Go Ahead nog. Daarna slingeren we de lul op tafel.
Gaat nog moeilijk zat worden. Maar in Farioli we trust.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ajax hoeft nu nog maar 2/3 van de resterende punten (26 van de 39) te pakken om gegarandeerd tweede te eindigen.
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh als je geen tweede wordt gewoon die Italiaan eruit schoppen hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gaat nog moeilijk zat worden. Maar in Farioli we trust.
En wie niet springtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef Karzai het volgende:
joden aan de top alleen morgen nog even winnen
Moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ajax hoeft nu nog maar 2/3 van de resterende punten (26 van de 39) te pakken om gegarandeerd tweede te eindigen.
En dat is alleen de theorie, in praktijk zijn er zeer waarschijnlijk een stuk minder punten nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Uiteraard. Vandaar het woordje 'gegarandeerd'.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef papert het volgende:
[..]
En dat is alleen de theorie, in praktijk zijn er zeer waarschijnlijk een stuk minder punten nodig.
Hopen dat het genoeg bestedingsruimte geeft om goed in de selectie te investerenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ze zullen wel wat kunnen doen, maar niet heel veel denk ik, tenzij je van veel uitleen spelers af kan komen de volgende transferperiode.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopen dat het genoeg bestedingsruimte geeft om goed in de selectie te investeren
Ik zou niet rekenen op grote transfers. Er wordt vrij duidelijk gemikt op het vastleggen van routine in je selectie die zorgen voor continuiteit en dat aanvullen met talenten, bij voorkeur uit de eigen jeugd. Met het contracteren van de belangrijkste jeugdspelers die als het goed is komend jaar vaste selectiespelers zijn, dient er eigenlijk alleen voor vertrekkende spelers aangekocht te worden. Dat levert als het goed is op zichzelf al voldoende bestedingsruimte op.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopen dat het genoeg bestedingsruimte geeft om goed in de selectie te investeren
Hopelijk kunnen ze de opruiming die ingezet is door al die verhuurperiodes doorzetten en ze allemaal permanent wegdoen. Dan sta je er al een stukje beter op volgend seizoen.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou niet rekenen op grote transfers. Er wordt vrij duidelijk gemikt op het vastleggen van routine in je selectie die zorgen voor continuiteit en dat aanvullen met talenten, bij voorkeur uit de eigen jeugd. Met het contracteren van de belangrijkste jeugdspelers die als het goed is komend jaar vaste selectiespelers zijn, dient er eigenlijk alleen voor vertrekkende spelers aangekocht te worden. Dat levert als het goed is op zichzelf al voldoende bestedingsruimte op.
Zou weleens mooi zijn als er aan die Eindhovense voorsprong in doelsaldo geknabbeld kan worden. Het gat is nog wel erg groot zo.quote:
Daar ga je het toch niet op redden, gewoon weer je puntjes pakken.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zou weleens mooi zijn als er aan die Eindhovense voorsprong in doelsaldo geknabbeld kan worden. Het gat is nog wel erg groot zo.
Hato en Taylor zullen wel vertrekken, maar daar moet je inderdaad wel aardige bedragen voor kunnen krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou niet rekenen op grote transfers. Er wordt vrij duidelijk gemikt op het vastleggen van routine in je selectie die zorgen voor continuiteit en dat aanvullen met talenten, bij voorkeur uit de eigen jeugd. Met het contracteren van de belangrijkste jeugdspelers die als het goed is komend jaar vaste selectiespelers zijn, dient er eigenlijk alleen voor vertrekkende spelers aangekocht te worden. Dat levert als het goed is op zichzelf al voldoende bestedingsruimte op.
Verschil van 18. Oke, twee wedstrijden minder gespeeld nog en een flinke uitslag zal ook wel eens lekker zijn maar ik heb niet het idee dat het dit seizoen op doelsaldo gaat uitkomen en indien dat wél het geval is er enige er een kans is dat dit in het voordeel van Ajax gaat uitpakken.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zou weleens mooi zijn als er aan die Eindhovense voorsprong in doelsaldo geknabbeld kan worden. Het gat is nog wel erg groot zo.
Het gat was halverwege de competitie 25 goals. Twee keer 3-0 winnen nu (veelgevraagd ja, maar ook weer niet compleet onrealistisch) en de achterstand in doelsaldo is al gehalveerd.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ga je het toch niet op redden, gewoon weer je puntjes pakken.
Sinds 2006/2007 kijk ik altijd naar doelsaldo.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Doelsaldo moet je niet naar kijken,
Als het er maar genoeg zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd hoeveel goedkope penalties je vanmiddag weer gaat krijgen van de knjb
Ik wil je sinds gisteren niet meer horen hierover Klaas.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd hoeveel goedkope penalties je vanmiddag weer gaat krijgen van de knjb
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Als het vlak voor tijd nog gelijk staat dan zal een speler van Ons aller Ajax l als laatste de bal aanraken in de 16, dan is het eigenlijk een corner voor Heracles maar de KNJB zegt doeltrap.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn terecht niet gegeven penalties ook al een punt op je karma kaart?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil je sinds gisteren niet meer horen hierover Klaas.
Denk dat ik voor alle aanwezige Ajax fans spreek dat we vooral heel dankbaar zouden zijn als je hier niet meer verschijnt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn terecht niet gegeven penalties ook al een punt op je karma kaart?
Tegenwoordig moet je schijnbaar al dankbaar zijn als de VAR een 100% fout van de scheids terugdraait.
Denk dat het mij vrij weinig boeit wat iemand hier ook wat van mij vindt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk dat ik voor alle aanwezige Ajax fans spreek dat we vooral heel dankbaar zouden zijn als je hier niet meer verschijnt.
voor een normale discussie ben je gewoon welkom hoor. Daar ligt alleen met enige regelmaat het probleem met gasten zoals jijquote:Op zondag 16 februari 2025 15:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat het mij vrij weinig boeit wat iemand hier ook wat van mij vindt.
Nu geef je mij alleen nog maar meer reden om hier te posten. Wees Harry maar dankbaar jongons.
Mijn manier van discussiëren is schijnbaar niet voor tere zieltjes weggelegd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor een normale discussie ben je gewoon welkom hoor. Daar ligt alleen met enige regelmaat het probleem met gasten zoals jij
trollen is niet discussieren.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mijn manier van discussiëren is schijnbaar niet voor tere zieltjes weggelegd.
Hoe is dit mijn probleem?
jeugdige bank idd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
Geen Taylor en Baas vandaag, er gaat een virusje door de selectie. Janse in de basis voor Baas. Gelukkig Hato wel weer beschikbaar.
Veel jeugdspelers op de bank.
DE JEUGD IS DE TOEKOMSTquote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
Geen Taylor en Baas vandaag, er gaat een virusje door de selectie. Janse in de basis voor Baas. Gelukkig Hato wel weer beschikbaar.
Veel jeugdspelers op de bank.
Toch pakken we dit seizoen voor mijn gevoel die cadeautjes bijna altijd uit, misschien moeten we ook wat meer vertrouwen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:30 schreef Dven het volgende:
Na het puntverlies van PSV, Feyenoord en Utrecht is puntverlies in de eigen ArenA ook niet uitgesloten natuurlijk
Ziekte bij Baas en Kaplanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Bijzonder dat Janse speelt. Kom net terug van een weekendje weg; wat is de reden van zijn basisplek?
Er zijn er een behoorlijk aantal ziek. Waaronder Baas en Kaplan, en Rugani is ook niet helemaal fris. Dus eerst volgende linkspoot is Janse.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Bijzonder dat Janse speelt. Kom net terug van een weekendje weg; wat is de reden van zijn basisplek?
Goeiemorgen.quote:
Lekker puhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey gaat echt nooit meer scoren.
I stand corrected.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey gaat echt nooit meer scoren.
Hij raakt 'm gewoon minstens een vrije trap. Gewoon gematst alweer.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn terecht niet gegeven penalties ook al een punt op je karma kaart?
Tegenwoordig moet je schijnbaar al dankbaar zijn als de VAR een 100% fout van de scheids terugdraait.
Je kan je in het algemeen afvragen in hoeverre huizen stevig staan in Amsterdam gezien de bodem.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Degelijk Ajax is degelijk. Staat wel als een huis in oud zuid momenteel hoor. Man man, wat een genot.
Op sterke poten.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan je in het algemeen afvragen in hoeverre huizen stevig staan in Amsterdam gezien de bodem.
Heb sinds de aanstelling van Farioli wel vertrouwen in betere resultaten. Alleen niet zo snel als dat het momenteel gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 16:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch pakken we dit seizoen voor mijn gevoel die cadeautjes bijna altijd uit, misschien moeten we ook wat meer vertrouwen hebben
Precies dit, het is bijna eng hoe stevig het staat achterin.... hopelijk houden ze het volquote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Degelijk Ajax is degelijk. Staat wel als een huis in oud zuid momenteel hoor. Man man, wat een genot.
Het paleis op de dam staat op 13.000 nog wat palen begreep ik in de nieuwste variant van het verhaal van Nederland ditmaal is Amsterdam het onderwerp.quote:
Dat is ook beter van niet, na 1700 was het gedaan met ASD, en heel NL als wereldspeler.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het paleis op de dam staat op 13.000 nog wat palen begreep ik in de nieuwste variant van het verhaal van Nederland ditmaal is Amsterdam het onderwerp.
Best aardig. Ik heb in twee afleveringen al minimaal twee keer gehoord dat er een achtste wereldwonder in Amsterdam gebouwd werd en we zijn nog niet eens voorbij zeventienhonderd.
Ik kan de afkorting ASD niet helemaal plaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook beter van niet, na 1700 was het gedaan met ASD, en heel NL als wereldspeler.
Zelfde als AMSquote:Op zondag 16 februari 2025 17:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kan de afkorting ASD niet helemaal plaatsen.
Van z'n twee 100% intikkertjes toch maar de helft finaal verneukt.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:59 schreef BEFEM het volgende:
Ik vind het 'altijd', zo vaak komt het niet voor, typerend dat als Brobbey een intikkertje heeft dat hij dan alsnog de bal verkeerd raakt.
Akkoord. ASD niet eerder gehoord maar kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfde als ASD-AMS maar dan in het Joods.
Best logischquote:Op zondag 16 februari 2025 18:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Akkoord. ASD niet eerder gehoord maar kan ook aan mij liggen
Al die mensen maar zeiken over het spel, maar ik vind het allemaal dikke prima. Dat spel van Bosz ziet er als het allemaal loopt spectaculair uit maar het levert uiteindelijk maar verdomd weinig opquote:Op zondag 16 februari 2025 18:07 schreef LethalNinja het volgende:
Ontspannen naar een Ajax wedstrijd kijken en smullen van mooie acties hier kan ik aan wennen
Bounida incomingquote:Op zondag 16 februari 2025 18:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Nu mogen er wel wat wissels in wat mij betreft. Zeker Hato aangezien die niet fris was.
Ja alles zit effe mee, ook de jonkies kun je nu gewoon zonder stress brengenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:13 schreef Scorpie het volgende:
Lekker hoor prima wedstrijd tot nu toe.
Daar komt ie alquote:Op zondag 16 februari 2025 18:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Eens, lijkt me een prima wissel, 10 minuutjes ofzo, gewoon als signaal.
Pasveer: Hold my beerquote:Op zondag 16 februari 2025 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de gemiddelde leeftijd moet naar 18 ofzo
Daar had Farioli het van de week over,quote:
Mooi. Blij dat ze eindelijk eens weer de prioriteiten op orde hebben bij station Bijlmer-Arena.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:25 schreef Scorpie het volgende:
We stellen gewoon weer eens jong Ajax op.
Tien minuten extra tijd gaat dat nog niet opleverenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze eens de bal kregen
14 punten in 12 wedstrijden mag je toch niet weggeven. Plus we geven sowieso weinig weg zeker thuis nietquote:Op zondag 16 februari 2025 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Prima middagje zo. Plek 2 veilig stellen komt steeds dichterbij zo.
Het is PSV in de laatste 8 gelukt.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
14 punten in 12 wedstrijden mag je toch niet weggeven. Plus we geven sowieso weinig weg zeker thuis niet
Ik durf gewoon niet aan een titel te denken, maar ze maken het wel verdomd lastig in Eindhoven terwijl wij echt bizar stabiel zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:59 schreef Black-Death het volgende:
Boh als iemand dit had voorspeld 3 maanden geleden was de crisisdienst van de ggz toch ingeschakeld. Bizar
14 punten in 12 wedstrijden mag je toch niet weggeven. Plus we geven sowieso weinig weg zeker thuis nietquote:Op zondag 16 februari 2025 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Prima middagje zo. Plek 2 veilig stellen komt steeds dichterbij zo.
Wij zijn toch gvd niet dat treurige psvquote:
De eerste helft niet gezien maar Janse deed het ook vrij naar behoren in ieder geval de tweede helft. Linksbenige en bijna twee meter qua profiel zit het wel mee om een klapper te maken.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Brobbey raakt op schot.
Met een beetje mazzel wil iemand hem hebben deze zomer.
Verder leuke voor Bounida en Steur. Goed dat Janse weer speelde. Beetje kapitaal kweken zo.
dat waren er vast meerderen..quote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef Simmertje het volgende:
Hoe heet die feyenoord user ook alweer? Die begin dit seizoen Priske wel een slimme keuze vond maar Farioli niet.
Klaassnuiftalles gok ikquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef Simmertje het volgende:
Hoe heet die feyenoord user ook alweer? Die begin dit seizoen Priske wel een slimme keuze vond maar Farioli niet.
Daar ben ik niet langer van overtuigd. De situatie is veranderd. Bij Ajax blijven = als basisspeler Champions League voetbal spelen. De verbouwing van Ajax begint vorm te krijgen en daar kunnen deze spelers nog wel een seizoen op meeliften voordat ze vertrekken.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hato en Taylor zullen wel vertrekken, maar daar moet je inderdaad wel aardige bedragen voor kunnen krijgen.
Zaakwaarnemer van taylor was er wel van overtuigd dat dit zijn laatste seizoen is.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar ben ik niet langer van overtuigd. De situatie is veranderd. Bij Ajax blijven = als basisspeler Champions League voetbal spelen. De verbouwing van Ajax begint vorm te krijgen en daar kunnen deze spelers nog wel een seizoen op meeliften voordat ze vertrekken.
Klaas zien we pas als we een penalty krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klaasweetalles inderdaad, mis hem wel op dit soort momenten.
Pak je die eerste 3 wedstrijden is plek 2 zo goed als zeker, zou prachtig resultaat zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit soort soepele overwinningen zijn dit seizoen tot nu toe schaars, hopelijk zet de lijn zich voort. Nu tegen Go Ahead, PEC en Almere doorkomen zonder puntverlies en dan heb je een riante uitgangspositie voor de wedstrijdtegen AZ en PSV.
Ojee, voel ik hier een championsleagueveiligstellingsoverwinninguitspraak aankomenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pak je die eerste 3 wedstrijden is plek 2 zo goed als zeker, zou prachtig resultaat zijn.
Doet me wel een beetje denken aan Vertonghen. Die had ook van die rushesquote:Op zondag 16 februari 2025 21:54 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben wel gecharmeerd van die Janse. Ik kan het niet onderbouwen met stats, maar hij slaagt wel voor de oogtest. En dat ie dan een keer wat te veel risico neemt door het middenveld in te dribbelen dat vind ik te tolereren, want vaak komt er iets goeds uit. Mooi dat zo'n jongen minuten mag maken in het eerste.
Ik heb nooit iemand van de GGZ gezien.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:59 schreef Black-Death het volgende:
Boh als iemand dit had voorspeld 3 maanden geleden was de crisisdienst van de ggz toch ingeschakeld. Bizar
quote:Op zondag 3 november 2024 15:21 schreef Wotte het volgende:
Ik denk wel dat we kampioen worden.
Voor iedereen die daar wat van vindt wens ik al jullie moeders een fijne kerstmis.
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand van de GGZ gezien.
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ojee, voel ik hier een championsleagueveiligstellingsoverwinninguitspraak aankomen
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klaas zien we pas als we een penalty krijgen.
We worden kampioen, vrienden!quote:
Ik vind het voetbal de laatste wedstrijden meer dan prima.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Na 5 seconden Studio Voetbal weer weggezapt nadat ik Van der Vaart een voorschot zag nemen op het "lelijkste kampioenschap ooit"
Daar is het FOK! forum dan ook voorquote:Op zondag 16 februari 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het orakel van Lelystad.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Daar is het FOK! forum dan ook voor
Je zou niet de eerste zijn die een carrière aan dit forum te danken heeft hoor vriend. @nicodijkshoorn @tong80 @elstinho @GGMM @alaphillipe en ook @onlogisch heeft door dit forum iets aan zijn kansloze leven gegeven.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We worden kampioen, vrienden!
@:dimmak @:kurkdroog @:picommp @:bofjijff @:jr-style-93 @:kingroland @:maxi-mus en ook @:elstinho
0 likesquote:Op zondag 16 februari 2025 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die een carrière aan dit forum te danken heeft hoor vriend. @:nicodijkshoorn @:tong80 @:elstinho @:ggmm @:alaphillipe en ook @:onlogisch heeft door dit forum iets aan zijn kansloze leven gegeven.
Je bent een speciale.
Wordt eens tijd dan.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie trouwens net dat we GA Eagles net voor hun halve finale beker treffen, da's in ieder geval geen nadeel
Dit had de grootste idioot kunnen zien aankomen.quote:
Wat is dit toch voor een seizoen. .. .quote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit had de grootste idioot kunnen zien aankomen.
Moet je toch wel voor 25 miljoen+ kunnen verkopen aan een Italiaanse club, of richting UK. GROOT STERK BOEM.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste helft niet gezien maar Janse deed het ook vrij naar behoren in ieder geval de tweede helft. Linksbenige en bijna twee meter qua profiel zit het wel mee om een klapper te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |