SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheids vond het volgens mij geen doorgebroken speler. Hilarischquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:29 schreef Red_85 het volgende:
Macallister ging vol en alleen voor de man.
Was dit niet rood dan?
Wie had er nog kans hem te pakken dan? De 2de USG speler was 4 meter terug...quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Scheids vond het volgens mij geen doorgebroken speler. Hilarisch
Een voetballer die het mooi doet en van zijn techniek moet hebben?quote:
Dan moet ie Godts en Traore ook niet brengen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een voetballer die het mooi doet en van zijn techniek moet hebben?
Bewaar die maar tot de volgende wedstrijd. Mag dit moeras overslaan
Zelfde geldt voor de BB-King?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een voetballer die het mooi doet en van zijn techniek moet hebben?
Bewaar die maar tot de volgende wedstrijd. Mag dit moeras overslaan
Daar mag je wat mij betreft echt al meer van verwachtenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan moet ie Godts en Traore ook niet brengen.
Ja eens hoor. Denk alleen dat hij niet veel smaken op de bank heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan moet ie Godts en Traore ook niet brengen.
2 goals in 14 wedstrijden kan echt niet als spits van ajaxquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
aub nooit meer brubbie
Hem terughalen was echt een gigantische domme zet van Ajax
Deze zomer had je hem wel dik kunnen verkopenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
aub nooit meer brubbie
Hem terughalen was echt een gigantische domme zet van Ajax
Morgen worden de patatten er weer ingezaaid voor de Brusselse lente.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat een prima pot en resultaat op dit knollenveld, totaal niet in de problemen gekomen. Dan kunnen mensen zeiken dat het niet attractief genoeg is, maar het is toch heerlijk kijken als je weet dat je bijna niks weg gaat geven.
Niet zo veel, dat is t m juist!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet hoor, wat is er mis gegaan
Was die dronken?quote:
Morgen de schriftelijke lofzang van Valentijn.quote:
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat een prima pot en resultaat op dit knollenveld, totaal niet in de problemen gekomen. Dan kunnen mensen zeiken dat het niet attractief genoeg is, maar het is toch heerlijk kijken als je weet dat je bijna niks weg gaat geven.
Ja dit was wel beter idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.
Ja, prima pot inderdaad. Laten we niet vergeten dat Union ook wel echt dreigend was in de 1e helft, en nog 2 buitenspel goals maakte (?). Eerste helft was heel matig, maar 2e helft echt prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Vraag me wel af of dat Union een voetbalelftal is of een café elftal.
Nederlands elftal in!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Ik kom hier voor Mokio. Wat een bazengoal van dat ventje zeg![]()
Wordt lastig.quote:
Weer eentje uit de jeugdopleiding inderdaad bijzonder dat je jaar in jaar uit de beste talenten aflevert.quote:
Okquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef Karzai het volgende:
ik zag er in het begin slecht uit maar toch
Stukje Verstappen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als Belg
Sarcasme?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weer eentje uit de jeugdopleiding inderdaad bijzonder dat je jaar in jaar uit de beste talenten aflevert.
O.a.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah dat is gewoon een belg.
Ik durf zelfs te zeggen dat ik nu soms rustiger zit te kijken dan hoe we soms verdedigend stonden onder Bosz en Ten Hag. Toen werden we toch regelmatig totaal geslacht in de omschakeling, dat is er nu echt wel uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.
Nee zeker niet er breekt alweer een nieuwe Belgische gouden generatie door. Die rasmussen zelden een betere spits gezien.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee zeker niet er breekt alweer een nieuwe Belgische gouden generatie door. Die rasmussen zelden een betere spits gezien.
Jazeker. Bij winst tegen Olympique Lyon of Eintracht Frankfurt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:29 schreef Black-Death het volgende:
Is de volgende ronde al doorgeloot eigenlijk?
Dat zal Frankfurt wel wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Jazeker. Bij winst tegen Olympique Lyon of Eintracht Frankfurt.
Das gofferdomme een traaie nootquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal Frankfurt wel worden
Die komen met 20.000 naar Amsterdam. Open maar vast een braadworst kraampje.quote:
Nou nou nou nou. ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Morgen de schriftelijke lofzang van Valentijn.
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt, maar Rasmussen kan totaal niet voetballen, net zoals Fitz-Jim.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:28 schreef Wotte het volgende:
Ik begin voorzichtig te geloven dat Farioli het met Rasmussen misschien ook nog wel eens bij het rechte eind kan hebben.
That’s a different cookiequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal Frankfurt wel worden
En een verschrikkelijk veld, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:00 schreef manny het volgende:
Zowaar een paar fraaie combinaties gisteren, 2e helft bij vlagen gewoon prima, en dat met een "alternatieve" opstelling...Het begint ergens op te lijken.....
Als we dit kunnen vasthouden en dus constanter worden in goede zin wordt het nog een leuk einde seizoenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:00 schreef manny het volgende:
Zowaar een paar fraaie combinaties gisteren, 2e helft bij vlagen gewoon prima, en dat met een "alternatieve" opstelling...Het begint ergens op te lijken.....
Alleen meneer Rugani.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En een verschrikkelijk veld, vergeet dat niet.
Een wonder dat je daar zonder blessures van af stapt.
Die werd volgens mij als spitsen talent gekocht ooit. Dus wie weet, hebben we naar de Deense Akpom zitten kijken al die tijd. Op een plaats in het elftal waar die niet hoort maar wel kan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:28 schreef Wotte het volgende:
Ik begin voorzichtig te geloven dat Farioli het met Rasmussen misschien ook nog wel eens bij het rechte eind kan hebben.
Toch gewonnen van Nice, die boven ene Lille staan. Die ken je vast nog wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Ik kom hier voor Mokio. Wat een bazengoal van dat ventje zeg![]()
Een stampvoetende kleuter moet je niet direct zijn zin geven he. Genoeg vaders hier die dit kunnen be-amen.quote:
Ik vond het gisteren toch echt bizar hoe slecht ze waren. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat die akker daar enigszins wat mee te maken had (ik baseerde me puur op de wedstrijd van gisteren). Dat kon echt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch gewonnen van Nice, die boven ene Lille staan. Die ken je vast nog wel.
(en van o.a. Braga, Twente uit, gelijk tegen Roma dus hier doe je ze tekort mee)
Dat is altijd de vraag of ze slecht waren of dat Ajax ze slecht liet lijken. Als je ergens een extra man weet te creëren of ruimtes slaat tussen hun linies door er eentje weg te trekken. Ziet het er al snel knullig uit het blijft een spelletje van ruimte bespelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren toch echt bizar hoe slecht ze waren. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat die akker daar enigszins wat mee te maken had (ik baseerde me puur op de wedstrijd van gisteren). Dat kon echt niet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar zie nergens een samenvatting voorbij komen
Iemand die wel weet waar dat te zien is?
dit klopt wel idd.Ajax, zeker de tweede helft, was gewoon beter en dat lag ook zeker aan Ajaxquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is altijd de vraag of ze slecht waren of dat Ajax ze slecht liet lijken. Als je ergens een extra man weet te creëren of ruimtes slaat tussen hun linies door er eentje weg te trekken. Ziet het er al snel knullig uit het blijft een spelletje van ruimte bespelen.
Hetzelfde als Sutalo die had vorig seizoen 35 meter in de rug en vijftien aan beide zijden en tien voor de neus.
Dan ben je al gauw een slechte verdediger in de publieke opinie.
En Bounida kennelijk ook. Berghuis 2027 en Bounida 2028 met een optie voor nog een jaar daarna aldus de Tquote:
Prima constructiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En Bounida kennelijk ook. Berghuis 2027 en Bounida 2028 met een optie voor nog een jaar daarna aldus de T
Ouderdomskwaaltjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Waar had/heeft Rugani eigenlijk last van?
Een kater.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Overstrekking van de knie nadat zijn been doorschoot op dat kut veld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het is gewoon prettig om te zien dat er (hopelijk) weer een lichting met talenten aan zit te komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Wotte het volgende:
Mokio, Bounida, Steur en die Faberski sowieso wel mooie talenten.
En ook echt voetballend, aanvallend talent. Dat is echt een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is gewoon prettig om te zien dat er (hopelijk) weer een lichting met talenten aan zit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |