Even snel de dierentuin in geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef RipCity het volgende:
nou en over 4min blijkt dat niemand elkaar nog sprak of zag
Nou, zet m op tijger!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Limbo of Tukker
Cadeautje gekocht?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oeh spannend
uit eten met het wijffie
Klinkt hoopvol! Veel plezier!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Friesland. Misschien kom ik wel een (blonde) date tegen (hopelijk).
Geen aflevering. Schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef RipCity het volgende:
Oh het is valentijnsdag morgen.
speciale aflevering?
Pffffffffffffffffffffff. Okay ben er toch ik zet de verwarming wel aan in Thialf. Komt goed!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geen aflevering. Schaatsen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dank dank, na al dat first dates kijken, denk ik dat ik wel weet hoe het (niet) moetquote:
Ik kijk de demonstratie van Ajax momenteel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken jou van beeld en de pride walk @:bugno3
It takes two to tango tho.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank dank, na al dat first dates kijken, denk ik dat ik wel weet hoe het (niet) moet
Dank voor de coefficienten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kijk de demonstratie van Ajax momenteel.
Hmm ja, voor de zekerheid zal ik wat vragenkaartjes meenemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |