Ook dat. Elk goedkoop haarproduct is kokosquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vaak ook nog met zo'n vieze kokos geur
gewoon normaal lichaam, braddiequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:01 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje die ene queer is wel heel erg dun![]()
Waait weg met windkracht 3
Het kan echt niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Klap vooral uit de schoot.
Ze kan baten van je opbouwende kritiek.
Is wel lastig met krullen, ik zag vandaag dat mn nieuwe stylingproducten ook beetje zo'n nat kapsel maakten, dus morgen maar weer de oude gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dat natte permanent. Ik wil er niks over zeggen. Maar ja.
Maar droge krullen zijn toch prima of is het dan meteen sahara droog?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel lastig met krullen, ik zag vandaag dat mn nieuwe stylingproducten ook beetje zo'n nat kapsel maakten, dus morgen maar weer de oude gebruiken.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
Ben altijd bang dat zo'n vrouw eindigt als Shirma Rouse
Ja, bij mij gaat het dan weer erg pluizen. Maar met de juiste stylingproducten zijn het gewoon normale krullen, dit vettige vind ik ook niet mooiquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar droge krullen zijn toch prima of is het dan meteen sahara droog?
Drupje wax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |