quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wij als kijkers van FD zijn niet voor één gat te vangenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gun ze wel het beste maar was wel even een binnenkomer idd.
die beukt die andere senioren in elkaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Tanja Florence binnenkort bij Meester Frank Visser en Viktor wegens burenruzie
nog nooit een relatie gehadquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
en dat Haarlemse juffie dat radicaal links isonaantrekkelijker kan niet
Hele buurt weer keihard aan het schelden en Victor die zich zogenaamd telkens rot schrikt. Die aflevering kijk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Tanja Florence binnenkort bij Meester Frank Visser en Viktor wegens burenruzie
Hij kwam over alsof hij voor het eten kwamquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Anton is de bijzondere kandidaat die nee zegt als een vrouw ja zegt
Anders gaan ze weg vermoed ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi dat ze Brabanders altijd aan elkaar koppelen
Samen de collega’s dwarszitten helpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:49 schreef Dutch_view het volgende:
Financiële administratie
HR administratie
Match made in heaven
Dan heb je toch helemaal niets te vertellen als je naar huis gaat?quote:
mensen zonder voorkeuren zijn lelijk of liegenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Evangelion het volgende:
Zij: Geen voorkeuren
Hij: Blond
Mensen zonder voorkeuren of met een oppervlakkige voorkeur vind ik allebei kut
Ik heb een voorkeur!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen zonder voorkeuren zijn lelijk of liegen
Ja en hij heeft het programma ook nooit gekeken, want toch regelmatig dat mensen even aan elkaar vragen met welk bestek ze moeten beginnenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef Joop_W het volgende:
“Waarom krijg ik twee vorken en messen?”
Dit is zijn eerste keer in een restaurant?
zou er direct klaar mee zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef Joop_W het volgende:
“Waarom krijg ik twee vorken en messen?”
Dit is zijn eerste keer in een restaurant?
Hij wilde graag wat extra tijd op beeldquote:
mooie naamquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Isis, die naam is een paar jaar minder leuk geweest.
Vaak ook nog met zo'n vieze kokos geurquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dat natte permanent. Ik wil er niks over zeggen. Maar ja.
Klap vooral uit de schoot.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ook dat. Elk goedkoop haarproduct is kokosquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vaak ook nog met zo'n vieze kokos geur
gewoon normaal lichaam, braddiequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:01 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje die ene queer is wel heel erg dun![]()
Waait weg met windkracht 3
Het kan echt niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Klap vooral uit de schoot.
Ze kan baten van je opbouwende kritiek.
Is wel lastig met krullen, ik zag vandaag dat mn nieuwe stylingproducten ook beetje zo'n nat kapsel maakten, dus morgen maar weer de oude gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Maar droge krullen zijn toch prima of is het dan meteen sahara droog?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel lastig met krullen, ik zag vandaag dat mn nieuwe stylingproducten ook beetje zo'n nat kapsel maakten, dus morgen maar weer de oude gebruiken.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
Ben altijd bang dat zo'n vrouw eindigt als Shirma Rouse
Ja, bij mij gaat het dan weer erg pluizen. Maar met de juiste stylingproducten zijn het gewoon normale krullen, dit vettige vind ik ook niet mooiquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar droge krullen zijn toch prima of is het dan meteen sahara droog?
Drupje wax?
kom dichtbij of niequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Heftig zeg een opa die dood is
Sorry maar meid…
komt dichtbij of nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Heftig zeg een opa die dood is
Sorry maar meid…
Ja, gewoon daten, zoals heel Nederland denk ikquote:
Simpel zoekt simpel. Zijn ze al tevreden. lekker carnavallenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
hoe kunnen deze 2 het een goede match vinden. Wat een pijnlijke date
Soortgenotenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ook met een Brabo?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gewoon daten, zoals heel Nederland denk ik
En jij?
Een echte kantoor match van beide administratieve afdelingenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga morgen naar Friesland. Misschien kom ik wel een (blonde) date tegen (hopelijk).quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
oeh spannendquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij?
Even snel de dierentuin in geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef RipCity het volgende:
nou en over 4min blijkt dat niemand elkaar nog sprak of zag
Nou, zet m op tijger!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Limbo of Tukker
Cadeautje gekocht?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oeh spannend
uit eten met het wijffie
Klinkt hoopvol! Veel plezier!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Friesland. Misschien kom ik wel een (blonde) date tegen (hopelijk).
Geen aflevering. Schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef RipCity het volgende:
Oh het is valentijnsdag morgen.
speciale aflevering?
Pffffffffffffffffffffff. Okay ben er toch ik zet de verwarming wel aan in Thialf. Komt goed!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geen aflevering. Schaatsen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dank dank, na al dat first dates kijken, denk ik dat ik wel weet hoe het (niet) moetquote:
Ik kijk de demonstratie van Ajax momenteel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken jou van beeld en de pride walk @:bugno3
It takes two to tango tho.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank dank, na al dat first dates kijken, denk ik dat ik wel weet hoe het (niet) moet
Dank voor de coefficienten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kijk de demonstratie van Ajax momenteel.
Hmm ja, voor de zekerheid zal ik wat vragenkaartjes meenemenquote:
Jaquote:Op maandag 17 februari 2025 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
ondernemer en telecom medewerker, oohhw je werkt in een callcenter?
Whatsapp scammerquote:Op maandag 17 februari 2025 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
ondernemer en telecom medewerker, oohhw je werkt in een callcenter?
Neem aan dat ze minimum and maximum kunnen aangeven?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ze hem oprecht te oud vindt
Je krijgt niet altijd wat je opgeeftquote:Op maandag 17 februari 2025 19:33 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Neem aan dat ze minimum and maximum kunnen aangeven?
Wellicht het baardje zo.
zeg dat ja, hahaquote:Op maandag 17 februari 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je krijgt niet altijd wat je opgeeft
Conventioneel wellicht wel, maar het is zo’n type dat het voor mij niet zou doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
@:joop_w welk cijfer geef jij dit op de milf schaal?
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hij ziet er uit als iemand die net 3 maanden niet meer dakloos is
Nee dat is Deniesquote:Op maandag 17 februari 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
Staat er een groot oranje licht aan in die studio ofzo?
je krijgt van te voren een lading makeup waar je u tegen zegt om het reflecterende uit je gezicht te halen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
Dat baardje past toch niet bij haarquote:Op maandag 17 februari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze twee leuk passen.Ik vrees echter dat ze nee gaat zeggen.
Zien er toch prima uit? Rond de zomer opgenomen. Iedereen is niet lijkwit.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
Deze 2 wel erge trump makeover gekregenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je krijgt van te voren een lading makeup waar je u tegen zegt om het reflecterende uit je gezicht te halen.
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Deze gedraagt zich direct als iemand die in Amsterdam de proleet uithangt.
legercoupe ookquote:Op maandag 17 februari 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Winston ziet eruit alsof hij uit jaren 90 Manchester komt.
LAGER LAGER LAGERquote:Op maandag 17 februari 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Winston ziet eruit alsof hij uit jaren 90 Manchester komt.
Kan toch? Gewoon dooorrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 17 februari 2025 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
haar relatie is net hiervoor uitgegaan? wat?
Het is bepaald geen Troy Parrot.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet gewoon dat er geen vlotte, knappe mannen meedoen aan dit programma.
Niks anders dan scheve matches weer. Vlotte vrouwen met lompe mannen.
mmmkaaayquote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Dutch_view het volgende:
Winston lijkt op Mr. Mackey van Southpark
ze pikken een ding uit je interests, bij mij was dat fantasy lore en matchen dan iemand die hetzelfde heeft gekozen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet gewoon dat er geen vlotte, knappe mannen meedoen aan dit programma.
Niks anders dan scheve matches weer. Vlotte vrouwen met lompe mannen.
Die zit er eens per 5 jaar helaas. Terwijl er wel bijna elke avond minimaal 1 aantrekkelijke vrouw zit.quote:
This is a man's world.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zit er eens per 5 jaar helaas. Terwijl er wel bijna elke avond minimaal 1 aantrekkelijke vrouw zit.
mannen doen ook niet echt veel moeite om beetje leuk aan te kleden enzo voor die programma. moet allemaal maar super casualquote:Op maandag 17 februari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zit er eens per 5 jaar helaas. Terwijl er wel bijna elke avond minimaal 1 aantrekkelijke vrouw zit.
Vraag is wat het optimum is, pak is ook wat. Overhemd zou ik doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
mannen doen ook niet echt veel moeite om beetje leuk aan te kleden enzo voor die programma. moet allemaal maar super casual
we gaan van levende garnalen naar dode oudersquote:
Doe je niks, heb ze ook veelquote:Op maandag 17 februari 2025 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
Haar moedervlekjes zijn een beetje onsmakelijk.
Yoran vind je knapper?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
Deze dude kan zelfs Natalee Holloway niet krijgen
Niet echt.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
ja dat kan je wel,
Gezellig in het Duits is Angenehm
noorse Koselig dan.quote:
Ik zou meteen weglopen. Duits.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
ja dat kan je wel,
Gezellig in het Duits is Angenehm
okay okay, in het spaans iets van agradable, maar de betekenis klopt niet helemaalquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
Deze dude kan zelfs Natalee Holloway niet krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |