Ja volgens mij ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Was zij het zelf inderdaad, met dat zinnetje? Volgens mij wel he?
Have you a minute for me?quote:
Ja dat was tegenover mister Humpfries.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.
"Are you free?"
"I"m freeheee"
Klopt ja. Gouden TVquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was tegenover mister Humpfries.
@JustinKquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]HEY!!!!!
2 he, inclusief uit- en aankleden!
Met zijn strakke broek..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was tegenover mister Humpfries.
Ze schijnt erg goed te zijn in andere talen te leren. Ze wil in een paar maand tijd onze taal machtig zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
@:ToT is ze nu al voornemens de Nederlandse taal te leren?
kree kan dr wel bijles gevenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze schijnt erg goed te zijn in andere talen te leren. Ze wil in een paar maand tijd onze taal machtig zijn.
Dat is wel een erg enthousiast voornemen, maar het komt wel positief over!
Het Nederlands is toch heel lastig om te leren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze schijnt erg goed te zijn in andere talen te leren. Ze wil in een paar maand tijd onze taal machtig zijn.
quote:
Ik heb er nog steeds moeite meequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het Nederlands is toch heel lastig om te leren?
Ligt eraan welke taal je gewend bentquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets te dankenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hardop gelachen, waarvoor dank
Ho ho. Het gaat over Kree he.quote:
Zie het ook helemaal voor me.. zijn hele levensverhalen uren lang en op het einde: "waar kwam je ook alweer voor?"quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zie het ook helemaal voor me.. zijn hele levensverhalen uren lang en op het einde: "waar kwam je ook alweer voor?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
Stopwoordje voor mevrouw ToT weten we ook al
Moet dat Perce Enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
He @Paulquote:
TuThola?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe moeten we mevrouw ToT gaan noemen eigenlijk?
ToTinnetjequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe moeten we mevrouw ToT gaan noemen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |