Heb 1x bij ah gehad. Had ik een aanbieding van 4 halen 2 betalen en had ik er maar 2 gescand met dat apparaat. Was toen dat net in kwam. Qua bedrag klopte het wel maar schaamde me kapotquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben vaak bang dat ik per ongeluk wat vergeet
En zij doen het gewoon bewust .. ik zou het niet eens durven
Dat je voor schut gaat voor een paar euro.....quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja precies.. dat had ik in het begin ook een tijd bij de zelfscan.. bang dat ik iets zou vergeten te scannen en controle krijg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sowieso......maar wel zelf bij wijze van spreken voor een 1euro teveel betalen drama lopen te maken.
Ik doe alles onlinequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga uit principe niet naar de zelfscan, maar gewoon naar de kassa. Ga hun werk niet doen en loop ik nooit het risico dat ik iets vergeet te scannen.
Eigenlijk niet meer dan normaal/ Zijn volwassen mensen en weten dat alles gefilmd wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
Heb het idee dat ze wel meer laten horen/ zien, dat ze bewoners minder in bescherming nemen. Zoals het gesprek van vannacht en nu net.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
Heb het idee dat ze wel meer laten horen/ zien, dat ze bewoners minder in bescherming nemen. Zoals het gesprek van vannacht en nu net.
Na de haat reacties de afgelopen jaren is het niet zo gekquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer dan normaal/ Zijn volwassen mensen en weten dat alles gefilmd wordt.
Ja klopt maar toch had ik het idee dat er bij andere jaren mensen wel eens in bescherming werden genomen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer dan normaal/ Zijn volwassen mensen en weten dat alles gefilmd wordt.
Vind dat nog steeds wel, niet op de manier waarop jij ws bedoelt, maar milena heeft bijv al een paar x overdag kunnen slapen, als een ander dat doet horen ze ‘het is verboden overdag te slapen’quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch had ik het idee dat er bij andere jaren mensen wel eens in bescherming werden genomen.
Heb het bewoners ook wel eens horen zeggen dit jaar: dit laten ze vast niet zien op stream..
Weet al even niet meer waar dat over ging
Zal ze blij mee zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef ledn81 het volgende:
Heeft Mileentje een camera token ofzo gekocht zodat ze de hele middag in beeld mag
Lievelingetje van de FEBOquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef ledn81 het volgende:
Heeft Mileentje een camera token ofzo gekocht zodat ze de hele middag in beeld mag
+1 Gewoon lekker recht in het gezichtquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Puzzie het volgende:
..Iedere week open nominaties zeggen de drie, ik ben voor
En die GC-BS mogen ze ook weg laten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Ja eens , niemand snapt hetquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En die GC-BS mogen ze ook weg laten.
ja, goed planquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het sowieso heel vreemd dat je als mama zo lang een avontuuur aangaat en je kinderen niet kan zien, zeker als ze zo jong zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje vraagt aan Milena: foto van je kinderen of fanbrieven.
Milena kiest dan voor de fan brieven. Geeft een beetje het idee wat er gebeurt, kinderen heeft ze in haar hoofd zitten.
Zou dat ook niet kunnen / willen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso heel vreemd dat je als mama zo lang een avontuuur aangaat en je kinderen niet kan zien, zeker als ze zo jong zijn.
Ik zou dat echt niet kunnen.
Ik kan het mij ook niet voorstellen. Is iets anders als je kinderen tieners ofzo zijn, maar dan nog.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso heel vreemd dat je als mama zo lang een avontuuur aangaat en je kinderen niet kan zien, zeker als ze zo jong zijn.
Ik zou dat echt niet kunnen.
Je zou van volwassen mensen toch een iets meer volwassen reactie verwachten maar zelfs dat is al te moeilijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, goed plan
en dan gewoon doen zoals Elsa : ik nomineer jou, want ik mag je niet .
en aub geen grote verhalen erbij : "je bent zo gegroeid en ik zie u graag en ik kan niet anders enzenz
In Italia hebben ze een tafel met zeg 20 gelijke piramides of zo, dan moeten ze 1 pakken en als er dan een zwarte stip op de bodem zit moet ze open nomineren en anders mogen ze naar de DBK..quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Toch vond ik het een mooi momentquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zou van volwassen mensen toch een iets meer volwassen reactie verwachten maar zelfs dat is al te moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |