En die schoenen op de bank aan....zou hij dat ook bij zijn vriendin doen??quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
David S zou ook doorligplekken op de rug moeten hebben, die zie je ook continu liggen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Eva 'vergeet' vaak het tasje te scannen
Milena scant wel eens minder dingen in de Action dan dat ze koopt... zegt erbij: moet ik misschien niet zeggen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Milena scant wel eens minder dingen in de Action dan dat ze koopt... zegt erbij: moet ik misschien niet zeggen
Ze wil een jurkje aan op haar verjaardagquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
OHH Eva is bijna jarig !!!![]()
![]()
![]()
wisten we nog niet
En dan nu huilen omdat dat mislukt is?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
Toen eva 20 was moest ze huilen.. want tienerjaren voorbij en serieus gaan doen
Gewoon een dievegge dus. Dat doet ze dus bewust bahquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Hoop echt dat ze ook geen kast krijgt!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wil een jurkje aan op haar verjaardag![]()
Alleen nog geen kast
Van beide dames verbaast het me niks......quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ja en dat bij de Action.. spotgoedkope winkel.. maakt het nog triester vind ik danquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon een dievegge dus. Dat doet ze dus bewust bah
Ik ben vaak bang dat ik per ongeluk wat vergeetquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en dat bij de Action.. spotgoedkope winkel.. maakt het nog triester vind ik dan
Sowieso......maar wel zelf bij wijze van spreken voor een 1euro teveel betalen drama lopen te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en dat bij de Action.. spotgoedkope winkel.. maakt het nog triester vind ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |