Of aan Wicky, die hoor je ook niet zeurenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat Jordy de telefoon oppakt als hij gaat en dat het een kledingkast token is, die hij dan aan Jane geeft. Die Eva blijft zeuren, maar ga dan buiten zitten.
Wicky hoort bij het kamp Elsa, die moet het zelf maar doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of aan Wicky, die hoor je ook niet zeuren
Zo erg als dat van Jordy zal het niet wordenquote:
Gok Jordy ???quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef OmaJacky het volgende:
Eva had het over iemand die helemaal niet vrijgevig is. Maar hoorde niet over wie.
Die Eva die ik geen ene reet zie uitspoken daarzo, behalve languit op de bank liggen of op verkeerde momenten in een gesprek binnenkomen.
Afwassen bv zie ik haar nooit doen.
Ik begreep dat Pootje er een opleiding/ cursus voor gevolgd heeft? Maar kan me vergissenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo erg als dat van Jordy zal het niet worden
Een deeltje maar zoietsquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begreep dat Pootje er een opleiding/ cursus voor gevolgd heeft? Maar kan me vergissen
Nu zijn coupe bloempot nogquote:
Heb ik hem ook horen zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begreep dat Pootje er een opleiding/ cursus voor gevolgd heeft? Maar kan me vergissen
Wachten of de telefoon gaat denk ik. Jordy was ook al een tijd buiten.quote:
En die schoenen op de bank aan....zou hij dat ook bij zijn vriendin doen??quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
David S zou ook doorligplekken op de rug moeten hebben, die zie je ook continu liggen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Eva 'vergeet' vaak het tasje te scannen
Milena scant wel eens minder dingen in de Action dan dat ze koopt... zegt erbij: moet ik misschien niet zeggen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Milena scant wel eens minder dingen in de Action dan dat ze koopt... zegt erbij: moet ik misschien niet zeggen
Ze wil een jurkje aan op haar verjaardagquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
OHH Eva is bijna jarig !!!![]()
![]()
![]()
wisten we nog niet
En dan nu huilen omdat dat mislukt is?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
Toen eva 20 was moest ze huilen.. want tienerjaren voorbij en serieus gaan doen
Gewoon een dievegge dus. Dat doet ze dus bewust bahquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Hoop echt dat ze ook geen kast krijgt!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wil een jurkje aan op haar verjaardag![]()
Alleen nog geen kast
Van beide dames verbaast het me niks......quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ja en dat bij de Action.. spotgoedkope winkel.. maakt het nog triester vind ik danquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon een dievegge dus. Dat doet ze dus bewust bah
Ik ben vaak bang dat ik per ongeluk wat vergeetquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en dat bij de Action.. spotgoedkope winkel.. maakt het nog triester vind ik dan
Sowieso......maar wel zelf bij wijze van spreken voor een 1euro teveel betalen drama lopen te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en dat bij de Action.. spotgoedkope winkel.. maakt het nog triester vind ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |