Beetje borderline gedrag..quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoge blijheid en heftige negatief gevoel
Gezellig zeg, je lijkt Jeffrey welquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou nee maar jouw haat komt me de strot uit zoals al jaren dus blokkeer me maar weer jij mag alles
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gezellig zeg, je lijkt Jeffrey wel
Ja ze maakt er een soort van toneelstukje van. Ik vind dat soort van humor wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staat
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit geeft wel aan dat ze gewend is aan fotoshoots die in 1 foto iets moeten uitbeelden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zit jij nou op Jeff te haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |