Mijn punt is dat propaganda propaganda is als het sturend wordt gebruikt. Dat is hier het geval, alsof Rusland alleen maar paarden en ezels heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat Rusland geen ezels of paarden hoeft in te zetten voor logistieke verplaatsingen.
Ik denk dat je zelf slim genoeg bent om dat ook wel in te zien, je bent de realiteit denk ik niet verloren.
Ik denk dat jij vooral de slagkracht van West Europa overschat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft rusland nog over dan na het hele gekloot in ukraine? Ze vragen zelfs om kamelen en paarden... Mochten de russen ooit het in hun hoofd halen een EU land aan te vallen, is het wel klaar.
Ik denk dat jij de kracht van rusland overschat.
Mwuah die maakten weer de fout om er een handjevol panthers en Tigers van te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
De sportievere Duitser pakte ook nogal eens de fiets
Sterke reactie waarbij alle punten van Bolton weerlegd worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bolton![]()
Die wil het liefste een totale derde wereldoorlog. Die geilt zo op oorlog die man.
Economisch in termen van aantal dollars wel. Alleen kun je met een dollar in RUS 3 x meer dan in het duurdere Nederland of Belgie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nederland + Vlaanderen is al economisch groter dan ruzzia.
Ik snap ook echt niet waarom Europa niet al heel snel de spierballen heeft laten zien aan rusland. gtfo putler, zuig je moeder, hier staan wij en we pikken je getrol niet langer [*insert mega investeringen in onafhankelijke wapenindustrie en legers*]
Ja, arbeid is veel goedkoper in Rusland. Maar in Rusland zijn ze natuurlijk ook afhankelijk van buitenlands staal, buitenlandse elektronica, chips etc. Dus het voordeel gaat niet altijd op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Economisch in termen van aantal dollars wel. Alleen kun je met een dollar in RUS 3 x meer dan in het duurdere Nederland of Belgie.
Anyway. Het heeft geen zin om ze voor schut te zetten of te kleineren, het ander uiterste is om te zeggen dat ze in staat zijn om over 6 maanden Roermond of Madrid te veroveren. Dat zullen ze ook niet kunnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn punt is dat propaganda propaganda is als het sturend wordt gebruikt. Dat is hier het geval, alsof Rusland alleen maar paarden en ezels heeft.
Zelfs als dat het geval is zegt dat nog niet zo veel.
Niet gezien, maar zou kunnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
De lada nivas die worden omgebouwd tot Mad max shturm ladas worden gebouwd tot in centraal azie aan toe om naar het front te worden gestuurd, massaal ook gedeeld op russische kanalen. Verder allemaal propaganda.
Dit is wel zo ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Economisch in termen van aantal dollars wel. Alleen kun je met een dollar in RUS 3 x meer dan in het duurdere Nederland of Belgie.
Bolton is door Trump de deur gewezen. Die Bolton?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bolton![]()
Die wil het liefste een totale derde wereldoorlog. Die geilt zo op oorlog die man.
Ja die ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bolton is door Trump de deur gewezen. Die Bolton?
Omdat rusland in principe genoeg gepantserde voertuigen hebben die in dit terrein sneller is dan een LADA, behendiger en bovnedien veel veiliger.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gezien, maar zou kunnen.
Maar is dat allemaal zo gek dan? Datje snel zoekt naar goedkope oplossingen die veel effect veroorzaken? We lachen toch ook de Oekraieners niet uit toen ze MLAWS op buggy's hadden gemonteerd om aan te vallen?
Ja eens hoor maar dat krijg je nou eenmaal in zo'n conflict. Het was echt niet anders tussen de russen engelsen Amerikanen Duitsers etc.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anyway. Het heeft geen zin om ze voor schut te zetten of te kleineren, het ander uiterste is om te zeggen dat ze in staat zijn om over 6 maanden Roermond of Madrid te veroveren. Dat zullen ze ook niet kunnen.
De waarheid ligt zoals bijna altijd, ergens in het midden. Paarden/ezels <--------(waarheid)-------->RUS in staat take over EU
Het is vooral bij de wil van de laffe politici. De scholzen enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral de slagkracht van West Europa overschat.
Ik zeg toch niet dat het een weerlegging is van zijn punten, dat heb ik nooit beweerd. Misschien ben ik het er wel mee eens.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterke reactie waarbij alle punten van Bolton weerlegd worden.
Door Trump de deur gewezen worden is dan wel weer positief.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bolton is door Trump de deur gewezen. Die Bolton?
Het was een retorische vraag. Je weet dat Bolton betrokken was bij zijn impeachment en dat dat weer ging over het dwingen van Oekraïne om mee te werken naar onderzoek van de Bidens.quote:
Op zich waar wat je schrijft, behalve dat we ook van het dogma af moeten dat we technologisch op hen voor lopen. Ik denk dat we onderhand wel equal zijn aan elkaar. We zouden natuurlijk wel de Russen moeten kunnen overruelen bij een totale inzet van al onze middelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja.
Maar dan nog, europa heeft meer inwoners, is economisch beter en technologisch verder. Er moet alleen nog meer op defensie worden geconcentreerd dan we nu doen en zelf produceren zodat we onafhankelijk zijn van nukken van gekkies.
Bolton is een echte Amerikaanse havik, dat staat wel vast. De man is alleen niet gek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Door Trump de deur gewezen worden is dan wel weer positief.
De enige mensen die niet door hem de deur gewezen worden zijn dictators en hielenlikkers.
Ja hoor, dat weet ik, maar ik had het over Bolton en niet Trump. Het is niet de ene groep tegen de andere hé? Mensen zijn allemaal heel verschillend.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag. Je weet dat Bolton betrokken was bij zijn impeachment en dat dat weer ging over het dwingen van Oekraïne om mee te werken naar onderzoek van de Bidens.
Bolton was te redelijk voor Trump. Dat zegt eigenlijk alles.
Probleem is nu dat het lijkt door te schieten (sommige haviken althans) naar een nieuwe wapenwedloop. Als Rusland serieus plannen maakt om verder te gaan dan moeten we iets. Wat weet ik niet, want dat ligt allemaal niet zo eenvoudig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja eens hoor maar dat krijg je nou eenmaal in zo'n conflict. Het was echt niet anders tussen de russen engelsen Amerikanen Duitsers etc.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
De lada nivas die worden omgebouwd tot Mad max shturm ladas worden gebouwd tot in centraal azie aan toe om naar het front te worden gestuurd, massaal ook gedeeld op russische kanalen. Verder allemaal propaganda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |