Zit 'ie vastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef snabbi het volgende:
Jammer dat die nieuwe Marokkaan niet speelt, al was het maar om anderen even wat rust te geven (en dat ik kan zien of het wat is).
Zo werkt dat niet lijkt mequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
sauer doe normaal idioot
jij werkt voor ons
Nee hij werkt voor NAC.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
sauer doe normaal idioot
jij werkt voor ons
Carrillo gaat mondjes snoeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Hebben wij een spits? Nee, wij hebben Carranza.
maar er lijkt wel iets omgezet te zijn, bedoel je loopt een kwartier achter de feiten aan maar lijkt nu wel iets beterquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het lek is nog lang niet boven
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
maar er lijkt wel iets omgezet te zijn, bedoel je loopt een kwartier achter de feiten aan maar lijkt nu wel iets beter
Hoe leuk dat ook zou zijn, is NAC niet gewoon een beetje uitgestormd?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
maar er lijkt wel iets omgezet te zijn, bedoel je loopt een kwartier achter de feiten aan maar lijkt nu wel iets beter
Speelde hij maar bij ons.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
sauer doe normaal idioot
jij werkt voor ons
Het zwarte gat van een Fok!-loze zaterdagavond en zondag is gelukkig vermeden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
Hey, het forum doet het weer. Hallo, lieve jongons en meisjes.
Ook gewoon een spits die bedient moet worden voor de goal en niet zijn toegevoegde waarde gaat hebben rond de middenlijn.quote:
Voor een derde spits vind ik dat best te begrijpen. Het is duidelijk niet voldoende als eerste of tweede spits dat ben ik met je eensquote:
Maar dan kom je toch veel tekort voor Feyenoord. Hij heeft geen snelheid, is niet balvast, wint geen kopduel. Ik zie het niet in hem.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook gewoon een spits die bedient moet worden voor de goal en niet zijn toegevoegde waarde gaat hebben rond de middenlijn.
Als Hwang er maar gewoon is. En Quinten was woensdag eigenlijk een van de slechtste op het veld.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:21 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder Quinten zie ik het somber in tegen Milan.
Zonder Timber mis je wel een stukje power op het middenveld.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Hwang er maar gewoon is. En Quinten was woensdag eigenlijk een van de slechtste op het veld.
Komt hij ook. Een echte derde spits, maar wordt ook gewoon niet in zijn kracht gebruikt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch veel tekort voor Feyenoord. Hij heeft geen snelheid, is niet balvast, wint geen kopduel. Ik zie het niet in hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |