Ook gewoon een spits die bedient moet worden voor de goal en niet zijn toegevoegde waarde gaat hebben rond de middenlijn.quote:
Voor een derde spits vind ik dat best te begrijpen. Het is duidelijk niet voldoende als eerste of tweede spits dat ben ik met je eensquote:
Maar dan kom je toch veel tekort voor Feyenoord. Hij heeft geen snelheid, is niet balvast, wint geen kopduel. Ik zie het niet in hem.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook gewoon een spits die bedient moet worden voor de goal en niet zijn toegevoegde waarde gaat hebben rond de middenlijn.
Als Hwang er maar gewoon is. En Quinten was woensdag eigenlijk een van de slechtste op het veld.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:21 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder Quinten zie ik het somber in tegen Milan.
Zonder Timber mis je wel een stukje power op het middenveld.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Hwang er maar gewoon is. En Quinten was woensdag eigenlijk een van de slechtste op het veld.
Komt hij ook. Een echte derde spits, maar wordt ook gewoon niet in zijn kracht gebruikt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch veel tekort voor Feyenoord. Hij heeft geen snelheid, is niet balvast, wint geen kopduel. Ik zie het niet in hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |