Voor de beste kwaliteit ga ik wel naar een artisanale koffiebrander. Daar gaat het hier niet over. Het gaat hier over supermarktkoffie.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat het 100% arabica is, wil niet zeggen dat het goede koffie is. De koffie die de grote jongens inkopen is over het algemeen niet van de beste kwaliteit.
Waar heb ik het over de beste kwaliteit? Ik het het over dat 100% arabica op de koffiesoort na niet zo veel zegt en dan maakt het niet uit waar je het vandaan haalt.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Voor de beste kwaliteit ga ik wel naar een artisanale koffiebrander. Daar gaat het hier niet over. Het gaat hier over supermarktkoffie.
quote:Moederbedrijf DE verhoogt koffieprijs mogelijk nog verder om duurdere bonen
Het moederbedrijf van Douwe Egberts en Senseo, JDE Peet’s, overweegt opnieuw de prijzen voor hun producten te verhogen, zo schrijft het in een persverklaring. Reden is de gestegen inkoopprijs van koffiebonen, zegt de wereldspeler in koffie en thee.
De koffieboon laat volgens de in Amsterdam gevestigde multinational in de eerste vier maanden van dit jaar een prijstoename zien van 28 procent ten opzichte van de tweede helft van vorig jaar. Volgens een woordvoerder wil het bedrijf ‘alleen doorberekenen wat strikt noodzakelijk is, om de betaalbaarheid voor de consument te beschermen’.
https://www.volkskrant.nl(...)dere-bonen~bd8c50df/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |