Ik ben Saskia Belleman haar Twitter pagina aan het volgen sinds gisteren. Maar het staat ook op de Telegraaf.quote:
Ik kan X niet meer op want de pagina blijft verversenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben Saskia Belleman haar Twitter pagina aan het volgen sinds gisteren. Maar het staat ook op de Telegraaf.
Op de Telegraaf site worden Saskia haar berichten ook gedeeld meteen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan X niet meer op want de pagina blijft verversenIk zit in een of andere inlog/uitlog-lus
Die herken je in de spiegel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die moordenaar heel veel trekjes hebben van een Fokker.
De halve sc gaat dat doen volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef rival het volgende:
Ik ga lapohunten alleen maar om deze TT weg te krijgen.
Ik blijf het sowieso uit gewoonte gewoon zo noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het niet twitter noemen
#nietmeegaanindehypeiscoolquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Xitter toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
X is sneller typenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Ah, alles landde weer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien een teken dat je naar Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit moet gaan verhuizen.
De berichten zijn vaak toch wel lang.quote:
Daar hoefde ik helemaal niks voor te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
000000000000000000000000000
Wat een woedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
En dat voor de ogen van een 12-jarig kind hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een woedeYour beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |