van het zweet kan je wel weer je groente in koken, dus wel win winquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef hier ook niet zo veel na te denken
Smurfen, eten, slapen, smurfen, eten, slapen, eten, slapen, smurfen, extra keer eten, slapen, snacken, smurfen, eten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef hier ook niet zo veel na te denken
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smurfen, eten, slapen, smurfen, eten, slapen, eten, slapen, smurfen, extra keer eten, slapen, snacken, smurfen, eten.
straks ben ik hier ook nog grootgrond bezitterquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje in huizen handelen en af en toe een snaakse blik op de enge Groene Prins werpen.
Dan moet ze wel de officiële landsnaam in 1 keer kunnen uitsprekenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje in huizen handelen en af en toe een snaakse blik op de enge Groene Prins werpen.
VOC mentaliteit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nou dat kan ik niet hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan moet ze wel de officiële landsnaam in 1 keer kunnen uitspreken
Queen Mahaia Vajiralongkorn Smeksmek Bodindradebayavarangkun Ballie van het tropische koninkrijk Ko Pha Ngan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks ben ik hier ook nog grootgrond bezitter
ja, sambal graagquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat kan ik niet hoor
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.
Fixedquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Queen Mahaia Vajiralongkorn Smaksmak Bodindradebayavarangkun Ballie van het tropische koninkrijk Ko Pha Ngan.
Paar keer oefenen en je kan hetquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat kan ik niet hoor
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.
Ja want ik ben echt superonderdanigquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goeie als jij haar slaaf zou worden. Die onderdanige rol past jou wel.
Neem je chips mee?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
Hoppa. genoeg moed verzameld... boodschapjes doen...
later
Ik probeerde dit en spontaan begon het meubilair te zweven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat kan ik niet hoor
Jijzelf ook?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeerde dit en spontaan begon het meubilair te zweven.
Voelde apart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |