Hartjes liggen voor de kasten op de grond.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Hartjes in de kasten zijn dus van Pootje.
Keanu is in het huis uit de kast gekomen zei hij gisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
TT is Uit de kast in het huis.
Wat betekent dat?
Uitspraak van Keanu, dat zijn ouders het nu ook wetenquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
TT is Uit de kast in het huis.
Wat betekent dat?
Dat deed hij weken geleden toch al. Niet pas gisteravond?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu is in het huis uit de kast gekomen zei hij gisteren
Hij was nostalgisch .. voelt dat hij wellicht naar huis moet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat deed hij weken geleden toch al. Niet pas gisteravond?
yep week 1quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat deed hij weken geleden toch al. Niet pas gisteravond?
dus?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:28 schreef Folies het volgende:
Dat verhaal van uit de kast is al vanaf week 1. Daarbij had hij dat niet hoeven te benoemen, dat zie je al van een km afstand.
David S. haalt net wat uit zijn kast, in het huis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:29 schreef Puzzie het volgende:
Ga lekker ergens anders zeuren over de TT
Keanu had het er gisteren over
Wie zat erin?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
David S. haalt net wat uit zijn kast, in het huis.
All good
het is toch ochtendquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy dacht echt dat het ochtend was bla bla
Irritant die bijnamen. Kiki kaka mimi..quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:33 schreef Folies het volgende:
Maar Keanu had zijn briefje voor Mimi beiendigd met, Kaka.
Vond het heel raar, dat Kaka.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Irritant die bijnamen. Kiki kaka mimi..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:35 schreef Puzzie het volgende:
Weten we al een beetje hoe de poll momenteel is?
Ik heb gezocht ,kon em vorige week na tips en adviezen van hier eindelijk vinden maar vandaag dan weer niet
Haha, ja misschien kan iemand er een big bad Wolf van maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
met die slaapmuts lijkt Elsa net op die oma van dat roodkapje sprookje
Alle drie boeien me weinig.quote:
Hopelijk niet haar ringquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is iets zoek van Jane .. maar ik verstond niet wat.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:38 schreef Folies het volgende:
[..]
Haha, ja misschien kan iemand er een big bad Wolf van maken.
Pootje heeft ze gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:42 schreef Folies het volgende:
Ik dacht dat het eerst allemaal afscheidkaartjes waren voor de genomineerden, maar het is dus al het begin van Valentijd.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:40 schreef KinKiJan het volgende:
Die douchedeuren klinken als die papegaai
Keanu had er 1 voor Milena hoor. Lieve Mimi, liefs Kaka.quote:
@Rhosynquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:24 schreef Hoempah het volgende:
Briefje van vannacht gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:47 schreef Folies het volgende:
Ik dacht al, buist, wat is dat nou en wilde Google al opengooien.
De poll van Salar komt dacht ik pas om 18 uur online vandaag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb gezocht ,kon em vorige week na tips en adviezen van hier eindelijk vinden maar vandaag dan weer niet
Salar komt vanavond instaquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:35 schreef Puzzie het volgende:
Dat las ik laterquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
De poll van Salar komt dacht ik pas om 18 uur online vandaag.
En had liever op Axel willen stemmen, want?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:53 schreef Puzzie het volgende:
Milena voelt zich kut over haar stemmen op Kiki
Volgens mij was dat laatste een geintje naar hem toe..quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:00 schreef Folies het volgende:
[..]
En had liever op Axel willen stemmen, want?
(Dat dacht ik vanuit de keuken te horen.)
Dat zouden ze krijgen zei Sharice gisteravond tegen Elsaquote:
Ze hebben filterzakken. Een paar gaatjes in een leeg slobblik maken en ze kunnen er een zakje inhangen. Lijkt me beter dan die handdoek op die schaal.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben filterzakken. Een paar gaatjes in een leeg slobblik maken en ze kunnen er een zakje inhangen. Lijkt me beter dan die handdoek op die schaal.
zou ook kunnen, maar dat doen ze nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben filterzakken. Een paar gaatjes in een leeg slobblik maken en ze kunnen er een zakje inhangen. Lijkt me beter dan die handdoek op die schaal.
Tja, het is maar behelpen als BB de boel zo afknijpt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook kunnen, maar dat doen ze niet
Ik vind dit gewoon heel goed gevonden.
Dat is het laatste wat ik zou doen op die manierquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van koffie zetten echt heel erg inventief
ik vind het iets nostalgisch hebben, mijn oma zette vroeger ook koffie met een katoenen filter wat dan in een keramisch filter werd gehangen en dan zakte de koffie heel langzaam door.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:15 schreef Lillfex het volgende:
Gatver wat ziet dat er vies uit zo die koffie
quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
de filterzakjes scheurden steeds, en daardoor konden ze steeds koffie weg gooien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook kunnen, maar dat doen ze niet
Ik vind dit gewoon heel goed gevonden.
ze hebben de gemalen koffie afgemeten met een schepje en het water kunnen ze natuurlijk ook gewoon afmeten voor ze het gaan kokenquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is zo ook bijna niet te doseren. Volgens mij is de koffie zo dadelijk niet te zuipen.
Het leek echt een berg stront en toen een mestberg. Brrr.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:15 schreef Lillfex het volgende:
Gatver wat ziet dat er vies uit zo die koffie
Het zijn hele broden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:20 schreef chufi het volgende:
Lekker onbelegd brood dat op moet want het is gesneden en uit de zak...
Hebben ze mooi verdeeld over alle borden, zodat ze het zo weer met haar kunnen ruilen. We gaan het zien wat haar voorkeur heeft.quote:
Ze schreeuwde al toen het brood kwam “ik vreet alles”quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Hebben ze mooi verdeeld over alle borden, zodat ze het zo weer met haar kunnen ruilen. We gaan het zien wat haar voorkeur heeft.
Eva heeft eens verteld dat ze wel alles kan eten, maar haar lichaam er heftig op kan reageren. Ze kan wordt er dan goed ziek van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Hebben ze mooi verdeeld over alle borden, zodat ze het zo weer met haar kunnen ruilen. We gaan het zien wat haar voorkeur heeft.
Tijd voor nog een spel om eindelijk te eettafel vrij te spelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "deze jongen gaat eten"
Zo ongezellig de laatste tijd. Komt ook door gebrek aan tafel.
Ze eten allemaal apart inmiddels en niet eens meer aan de kratjes met elkaar.
Het zit niet meer in een zak. Droogt snel uit. Ik zou het ook nu lekker op eten denkquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:26 schreef Lrod01 het volgende:
Jezus, 4 en een halve sneetjes direct voor ontbijt al. Eet nu 2 sneetjes en bewaar de andere 2 voor later in de middag/avond als je trek hebt. Maar nee, alles moet meteen op zoals gewoonlijk.
Ik las dat ze dit ook tegen Eva had verteld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:27 schreef Folies het volgende:
Volgens Mattheus is Milena zichzelf aan het verliezen. Dat ze dus door Sharice geen dingen meer mag doen, daar komt het op neer.
Ik wilde het niet geloven toen dat hier steeds werd geschreven.
Hij wil het er straks buiten even met haar over hebben.
Ja schijnbaar afgelopen nacht. En Jolien heeft daar ook wat van gehoord, zei ze net.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik las dat ze dit ook tegen Eva had verteld.
Hmm, zo kan je het natuurlijk ook zien. Want ik kan me dat zo niet voorstellen bij Milena. Zij is juist iemand die zeg maar het meisje op school waar iedereen vriendin mee wil zijn, omdat ze een baasje is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:30 schreef Hznootje het volgende:
Milena is er achter dat Sharice toch niet zo populair is en probeert zichzelf nu los te weken.. Sneaky dame deze
Gewoon improviseren. Brood kun je ook makkelijk bewaren in een handdoek om uitdrogen tegen te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zit niet meer in een zak. Droogt snel uit. Ik zou het ook nu lekker op eten denk
Daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Vind trouwens milena wel een mooi koppie hebben
Ze heeft ook echt een rottig karakter, zoals ze vaak mensen behandeld. Dus dan kan je wel slecht behandeld zijn door je ex, dan maakt dit het natuurlijk geen excuus. Want ze heeft echt wel prinsessengedrag, of nou ja, nog meer koningin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
ach ik heb geen medelijden voor Milena
lekker om haar te zien janken
Om uit te balanceren met haar karakter...quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Vind trouwens milena wel een mooi koppie hebben
Kun je rekenen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:39 schreef OmaJacky het volgende:
Ben benieuwd of we mogen meekijken.
Precies dit. Ik trek dat arrogante gedrag van dat mens ook ontzettend slecht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt een rottig karakter, zoals ze vaak mensen behandeld. Dus dan kan je wel slecht behandeld zijn door je ex, dan maakt dit het natuurlijk geen excuus. Want ze heeft echt wel prinsessengedrag, of nou ja, nog meer koningin.
net zoals in The Circle VS met de ''Alerts'', komt BB met aankondigingen ook op onverwachte momentenquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:46 schreef -river- het volgende:
Ik snap dit niet, laat ze eerst gewoon hun brood eten.
BB wil ook naar huis voor zijn weekendquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:46 schreef -river- het volgende:
Ik snap dit niet, laat ze eerst gewoon hun brood eten.
zou ik ook doen, geen geld gunnen aan diegene die op je gestemd hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu is going to spend all zijn geld
misschien geld verdelen van het basketbal game. Zal jordy dan al het geld zelf pakken zo als hij gezegd had? maar het zal wel post zijn iddquote:
Dat zou wel humor zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat ze weer elsa over again en again over jordy om op te stemmen. Hoopt dat hij weg is volgende week. Kom niet meer bij als jordy nu haar geld zou gebruiken om spullen te kopen.
Is er ergens een oproep geweest om iets te sturen dan?quote:
dat dreigen dat ze iemand op de bank gaan zetten, doen ze allemaal wel een keerquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat ze weer elsa over again en again over jordy om op te stemmen. Hoopt dat hij weg is volgende week. Kom niet meer bij als jordy nu haar geld zou gebruiken om spullen te kopen.
Heel vals ook met wat ze zegt samen met sharice gaan ze te ver met wat ze zeggen over jordy. Gisteravond was zo minnetjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa wordt wel steeds vervelender.
jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is er ergens een oproep geweest om iets te sturen dan?
Klopt maar bij elsa vind ik het ondertussen treiteren worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dreigen dat ze iemand op de bank gaan zetten, doen ze allemaal wel een keer
of ze hebben een lijstje van wie ze als eerste weg willen hebben.
dat hoort bij het spel
Because she doesn't like him!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
Elsa weet al op wie ze volgende week gaat stemmenand i'm going to it again and again and again'
quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okayquote:
Vreselijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]op insta je kon tot 9/2 insturen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dreigen dat ze iemand op de bank gaan zetten, doen ze allemaal wel een keer
of ze hebben een lijstje van wie ze als eerste weg willen hebben.
dat hoort bij het spel
Dat heeft David s om hun heen gehangen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Zitten ze (Wicky en Elsa) samen onder een dekbed zonder hoes
En ballen tonen vind ik, hij weet toch al dat er een hetze tegen hem bezig is en staat toch al vaak alleen en worden steeds opmerkingen gemaakt dus erger kan al niet.quote:
Als je echt ballen hebt laat je je niet verleiden om hetzelfde terug te doen omdat iemand jou heeft geraakt.quote:
Het is ook niet erg om iemand als target te hebben dat is het spel. Het is ook niet erg om iemand niet te mogen want je zit op elkaars lip .maar wat Elsa doet het steeds benoemen in de groep dat vind ik pestgedrag en dat maakt je als persoon erg lelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]2 weken terug wilde hij zelf Keanu en Mattheus op de bank hebben want die zouden zich te comfortabel voelen. Geeft niks, maar dan ook niet miepen als ie zelf een target is.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het is ook niet erg om iemand als target te hebben dat is het spel. Het is ook niet erg om iemand niet te mogen want je zit op elkaars lip .maar wat Elsa doet het steeds benoemen in de groep dat vind ik pestgedrag en dat maakt je als persoon erg lelijk
Dat hebben ze toch al eerder gedaan ten opzichte van Jane? Daar werd zelfs hardop uitgesproken dat ze helemaal niet met haar zouden praten omdat ze kwaad waren op haar Dat ging nog wel een beetje verder vond ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het is ook niet erg om iemand als target te hebben dat is het spel. Het is ook niet erg om iemand niet te mogen want je zit op elkaars lip .maar wat Elsa doet het steeds benoemen in de groep dat vind ik pestgedrag en dat maakt je als persoon erg lelijk
Misschien was ze er wel! Zou ook leuk zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy een ballon van z'n mama gekregen?
dat was het enige wat er voor hem was?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy met love ballon en handen voor zijn gezicht...
Ja, van zijn moederquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat was het enige wat er voor hem was?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef OmaJacky het volgende:
En huilen. Hij heeft geen chuppa lolly boeket gekregen zeker.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef OmaJacky het volgende:
Ach Jordy doet het zelf net zo goed richting Elsa. Gisteren net iets harder dan nodig moeten zeggen dat ie ergens gaat zitten waar wél gezellige mensen zitten vind ik bijvoorbeeld van hetzelfde kinderachtige niveau..quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Mama ik wil een lollyquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik hoorde net magneetslot losspringen van een deur dus denk het wel
Hij heeft geen lolly gekregenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Huilen van emotie, maar welke emotie. We weten niks tot hij het verteld.
hopen dat die zo snel klaar is dan komt die persoon bij jordy en weten we wat er aan de hand is, of hebben we 2 jankers die niets zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik hoorde net magneetslot losspringen van een deur dus denk het wel
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
Prachtig gezicht met die ballon erbij
2 jaar naar uit gekeken.. dan kan het ook alleen maar tegenvallenquote:
Ja echt he, ik snap n iet dat hij nog vrijgezel isquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
Prachtig gezicht met die ballon erbij
Ik dacht gelezen te hebben dat ze de post via een spel konden krijgen. Stond volgens mij bij de aankondiging.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:11 schreef ledn81 het volgende:
ze mogen vast alleen daar even kijken en minuten kopen ofzo en dan 1 ding meenemen
Opblaasbare pop met helium vullen duurde te lang, vandaar een simpele ballon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy een ballon van z'n mama gekregen?
en heeft hij verlorenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat ze de post via een spel konden krijgen. Stond volgens mij bij de aankondiging.
Als dit de toon is dan zitten we hier tot het avond eten naar te kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, we zitten al vanaf 10:07 naar dat gejank te kijken. Zo kan ie wel weer
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Opblaasbare pop met helium vullen duurde te lang, vandaar een simpele ballon.
wel met een briefje erbij dat ze voor zijn tranen zijn en dat de camera's aan staan graagquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi maar een doos tissues naar binnen
Maak er maar een dweil van en een emmerquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi maar een doos tissues naar binnen
Ach houd hun en ons wel bezig op deze donderdagquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als dit de toon is dan zitten we hier tot het avond eten naar te kijken
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wel met een briefje erbij dat ze voor zijn tranen zijn en dat de camera's aan staan graag
In het ergste geval hebben ze iets kunnen kopen. Berichtje voor 100, bellen voor 1000 ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hij schut zijn hoofd. Ga nu denken misschien toch familie en dat die iets hebben gezegd. Hij is echt verdrietig.
Take #12quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Hij begint elke keer opnieuw met huilen
Vandaar die tranen natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Opblaasbare pop met helium vullen duurde te lang, vandaar een simpele ballon.
Maar dat komt altijd goed, dat zou hij moeten weten , Hij kent en weet altijd alles van BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef Folies het volgende:
Ik ga er gewoon positief vanuit dat er nog meer was voor hem, maar dat hij alleen een ballon kon meenemen.
Miauw miauw miauwquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach houd hun en ons wel bezig op deze donderdag
Vraag me wel af welke fokker die dan gestuurd heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij had zo voorstelling van valentijn en dan heeft hij 1 lullig ballonnetje
verleden jaar niet toen kregen ze het pas als ze naar huis gingenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat komt altijd goed, dat zou hij moeten weten , Hij kent en weet altijd alles van BB
Maar ze krijgen hun post altijd..quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
verleden jaar niet toen kregen ze het pas als ze naar huis gingen
BB geloof ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft de groep besloten om Jordy als eerste te sturen, of BB?
Als het de laatste is, melken ze het wel volledig uit.
moet hij lang wachten op zijn lolliesquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze krijgen hun post altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |