vga is het danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Zalmquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Die jongen komt een stuk sympathieker over dan zijn homofiele vader.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boskamp is een wereldgozer maar die vervelende Gijp meteen al dat Feyenoord nog in de buurt van Ajax en PSV kan komen werkt altijd op mijn lachspieren. Type dat journalistje wil spelen maar alleen maar door een bril ziet. Hallo Broes Tol, Hallo Niel Petersen.
Eenmalige waarschuwing om deze troep hier niet meer te plaatsen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:02 schreef alpeko het volgende:
Wat een platvorm is dat AD toch ook:
Nieuwe auto Verstappen onder wat boegroep gepresenteerd, Hamilton als held onthaald in Londen
boegroep
Goedemorgen. Van harte maat!quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef Scrummie het volgende:
I solved today's Redactle (#450) in 9 guesses with an accuracy of 88.89%. Played at https://redactlegame.com/game/redactle2/?daily=1
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eenmalige waarschuwing om deze troep hier niet meer te plaatsen.
Ja ik heb er ook van genoten. Wat een vervelend elftal die Italianen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reusHet was genieten.
En dat terwijl ze geen enkele Italiaan hadden opgesteld. Er zal wel iets in hun pasta zitten dat je zo wordt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook van genoten. Wat een vervelend elftal die Italianen.
Het plaatje verraadde het al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef Scrummie het volgende:
I solved today's Redactle (#450) in 9 guesses with an accuracy of 88.89%. Played at https://redactlegame.com/game/redactle2/?daily=1
Gohquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:15 schreef KingRoland het volgende:
Gisteren uitgegleden in het uefa coëfficiënten topic door die post over feyenoord
Kan gebeuren makker. Incasseren en doorgaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:15 schreef KingRoland het volgende:
Gisteren uitgegleden in het uefa coëfficiënten topic door die post over feyenoord
Ik zag zostraks een ketchupfles lopenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef Wotte het volgende:
Ik eet patat als lunch met ketchup. Mayonaise is een dikmaker.
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik zag zostraks een ketchupfles lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |