SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
GRIEPPEDSterkte maat. Ik lig ook al 3 dagen plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er ook weer aan geloven, al mag ik geen carnaval zeggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef Coco het volgende:
Tot nu toe de dans ontsprongen.
Maar carnaval volgt nog.
@:Caland
Beterschap makker. En jij ook @RamboDirk .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sterkte maat. Ik lig ook al 3 dagen plat.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
GRIEPPEDBeterschap vriend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik werk zojuist mijn ontbijt naar binnen. Het leven is geen pretje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken bij @:RamboDirk en @:onlogisch
Ook net mijn ontbijt gegetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werk zojuist mijn ontbijt naar binnen. Het leven is geen pretje.
Genot. Succes makker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond zuipen en darten in KATTUK
@:Maxi-mus
Succes maatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond zuipen en darten in KATTUK
@:Maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |