Vet!quote:
Yakuza is altijd goed. Dit deel heeft sinds afgelopen week een demo op PS4/5.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii lijkt me ook wel een vermakelijk spel moet ik zeggen. Iemand al ervaring mee?
Niet op pc die ports van arkham knight was ook poepquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
last of us 1 en 2 waren ook prima gedaan
Vicarious Visions GODENquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet op pc die ports van arkham knight was ook poep
Nu minder interessant tot ik zie dat de physics goed zijn zoals 1+2
Biker Mice is zo vetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Maar uhm. TMNT, Power Rangers, Samurai Pizza cats, nieuwe Digimon.
What's next? Biker mice from Mars? Medabots?
Yakuza is geweldigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii lijkt me ook wel een vermakelijk spel moet ik zeggen. Iemand al ervaring mee?
Vroeger helemaal kapot gespeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Biker nice from Mars is wel legendarischquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Reserve Belgquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Biker nice from Mars is wel legendarisch
Limburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
waarom nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Toffe game hequote:Op zondag 23 februari 2025 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Stray zit een trofee waarvoor je 1 uur moet slapen.
Ik zit volgens mijn timer inmiddels op 63 minuten, maar er is niks gepopt.
Durf niet zo goed weer op te staan nu!
Edit: vlak nadat ik op invoeren drukte, kreeg ik de trofee.
Ja, tot nu toe wel leuk.quote:
Yup. Pas geleden ook part 1 gespeeld. Nu tussendoor bij witcher 3 part 2 aan het spelenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:19 schreef Bananenpap het volgende:
Last of Us part 1 Remake uitgespeeld, blijft een prachtige game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het volgens mij vooral 10 bloemen, 10 moeilijke bazen (van het zwaardm en de valkyries etc) en daar pas ik voor.
Ik heb wel nog ff Gow Valhalla geinstalleerd, maar ik ben geen fan van roguelike games.
Als ik t goed begrijp is het elk rondje hetzelfde? Alleen kom je, omdat je steeds sterker wordt, steeds iets verder?
En als je dood gaat, moet je wanneer vanaf t begin beginnen?
Lijkt me tergend saai elke keer dat begin opnieuw te moeten doen.
Al hebben ze hier wel elke keer als je doodgaat cutscenes en lore/verhaal er in zitten, en dat wil ik dan weer niet missen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |