Vet!quote:
Yakuza is altijd goed. Dit deel heeft sinds afgelopen week een demo op PS4/5.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii lijkt me ook wel een vermakelijk spel moet ik zeggen. Iemand al ervaring mee?
Niet op pc die ports van arkham knight was ook poepquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
last of us 1 en 2 waren ook prima gedaan
Vicarious Visions GODENquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet op pc die ports van arkham knight was ook poep
Nu minder interessant tot ik zie dat de physics goed zijn zoals 1+2
Biker Mice is zo vetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Maar uhm. TMNT, Power Rangers, Samurai Pizza cats, nieuwe Digimon.
What's next? Biker mice from Mars? Medabots?
Yakuza is geweldigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii lijkt me ook wel een vermakelijk spel moet ik zeggen. Iemand al ervaring mee?
Vroeger helemaal kapot gespeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Biker nice from Mars is wel legendarischquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Reserve Belgquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Biker nice from Mars is wel legendarisch
Limburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
waarom nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Toffe game hequote:Op zondag 23 februari 2025 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Stray zit een trofee waarvoor je 1 uur moet slapen.
Ik zit volgens mijn timer inmiddels op 63 minuten, maar er is niks gepopt.
Durf niet zo goed weer op te staan nu!
Edit: vlak nadat ik op invoeren drukte, kreeg ik de trofee.
Ja, tot nu toe wel leuk.quote:
Yup. Pas geleden ook part 1 gespeeld. Nu tussendoor bij witcher 3 part 2 aan het spelenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:19 schreef Bananenpap het volgende:
Last of Us part 1 Remake uitgespeeld, blijft een prachtige game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het volgens mij vooral 10 bloemen, 10 moeilijke bazen (van het zwaardm en de valkyries etc) en daar pas ik voor.
Ik heb wel nog ff Gow Valhalla geinstalleerd, maar ik ben geen fan van roguelike games.
Als ik t goed begrijp is het elk rondje hetzelfde? Alleen kom je, omdat je steeds sterker wordt, steeds iets verder?
En als je dood gaat, moet je wanneer vanaf t begin beginnen?
Lijkt me tergend saai elke keer dat begin opnieuw te moeten doen.
Al hebben ze hier wel elke keer als je doodgaat cutscenes en lore/verhaal er in zitten, en dat wil ik dan weer niet missen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dinoriders? MASK?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Zo zag he man er best al uit tochquote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef StateOfMind het volgende:
En natuurlijk He-Man.
Wat in de huidige tijdsgeest ongetwijfeld She-Man zal zijn.
They-personquote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef StateOfMind het volgende:
We hebben She-Ra al (de zus van) en die is gereboot en nu lesbisch (op netflix).quote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef StateOfMind het volgende:
En natuurlijk He-Man.
Ik zou het eigenlijk ook tof moeten vinden (want toch ook best veel Soulslike overeenkomsten) maar heeft me nooit gepakt. Wukong ook niet trouwens. Ben mega hyped voor nieuwe Lies of P content, maar komt pas in de zomer...quote:Op maandag 24 februari 2025 12:44 schreef Drankster het volgende:
Om maar even on topic te blijven: Monster Hunter Wilds ziet er wel nice uit. Misschien MH: World maar eens opstarten, zat ooit bij PS+.In alles mijn type game maar nooit echt aan begonnen.
Uiteraard.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben She-Ra al (de zus van) en die is gereboot en nu lesbisch (op netflix).
[ afbeelding ]
Denk dat van iets als GI Joe best een spel te maken valt. Aantal karakters met duidelijke kenmerken, duidelijk doel, duidelijke vijanden waarvan er een paar memorabel zijn.quote:
Hebben we vorige generatie nog gehad. Was geen succes.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat van iets als GI Joe best een spel te maken valt. Aantal karakters met duidelijke kenmerken, duidelijk doel, duidelijke vijanden waarvan er een paar memorabel zijn.
GI Joe valt echter onder Hasbro, en Hasbro weet al een aantal jaar niet wat ze aan het doen zijn met hun eigendommen. Maken dan ook verlies op zo goed als alles. Een licentie geven voor een game lijkt me een low-effort keuze om snel wat geld te maken.
Wukong is vooral een boss rush toch, weinig verhaal en minimale exploration verder. Ik was altijd wel een beetje hyped want het zag er wel tof uit maar als boss rush is dat wel weggeëbd. Lies of P DLC ook veel zin in ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk ook tof moeten vinden (want toch ook best veel Soulslike overeenkomsten) maar heeft me nooit gepakt. Wukong ook niet trouwens. Ben mega hyped voor nieuwe Lies of P content, maar komt pas in de zomer...
Oh joh, is langs me heen gegaan. Wat was er mis mee?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hebben we vorige generatie nog gehad. Was geen succes.
Ja precies, dat is Monster Hunter ook toch, min of meer?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wukong is vooral een boss rush toch, weinig verhaal en minimale exploration verder. Ik was altijd wel een beetje hyped want het zag er wel tof uit maar als boss rush is dat wel weggeëbd. Lies of P DLC ook veel zin in ja.
Wellicht nog een keer weer oppikken als er wat story DLC uitkomt (tot nu toe is het volgens mij alleen maar cosmetic meuk geweest en dingen als nieuwe spells, boss weapon abilities etc.). Vond dat een heerlijke game om een keer door te spelen maar had (voor mij) heel lage herspeelwaarde (idem met die versie uit 2014)quote:Lords Of The Fallen Deluxe Edition is nu ook maar 25 piek btw maar, ik heb het idee dat deze ooit wel naar PS+ Extra catalogus komt en krijgt nog steeds content en QoL updates dus op zich ook geen haast mee.
https://www.budgetgaming.nl/ps5/monster+hunter:+wilds.htmlquote:Op maandag 24 februari 2025 15:56 schreef Friday12 het volgende:
Waarom is Monster Hunter 80 euro bij bol
Ja maar dat is mijn punt nietquote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.nl/ps5/monster+hunter:+wilds.html
Daar wat goedkopere/minder dure opties.
Die game heeft ook mijn interesse, sinds ik mij onverwacht goed heb weten te amuseren met Mudrunner en Snowrunnerquote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Droopie het volgende:
Dat Roadcraft wordt echt geweldig in Mei.
Man man, dat heeft alles wat ik tof vind.
Euh, ja?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja precies, dat is Monster Hunter ook toch, min of meer?
Series X heb ik nog ja maar geen GamePass meer sinds een maand want de console staat buiten een 40 uur Indiana Jones echt al maanden stof te happen. Aangezien nu alles toch naar PS5 weet ik niet of ik GamePass ga nemen. Vind alles op één platform toch gemakkelijker.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
Lords of the Fallen, de laatste vond ik persoonlijk erg tof, met die 2 verschillende realms
@:Drankster als je de Series X nog hebt, die laatste Lords of the Fallen game zit ook bij Game Pass inbegrepen
Eind october is al confirmed via Max Payne 3quote:Op maandag 24 februari 2025 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar wanneer komt GTA VI @:mmarsu?
Eind oktober of ergens in november 2025 GENOT
Anders 2026
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |