helaas is er in het echt geen potion voor die zo goed werktquote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog nooit een kater beter gezien dan in KCD2. Het duurt superlang, je kan wel gewoon rondlopen en dingen doen, maar dat is wel veel moeilijker. En je hoopt echt dat het snel weer voorbij is.
Zo veel kleine mechanics in deze gamequote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog nooit een kater beter gezien dan in KCD2. Het duurt superlang, je kan wel gewoon rondlopen en dingen doen, maar dat is wel veel moeilijker. En je hoopt echt dat het snel weer voorbij is.
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef Drankster het volgende:
Je kan met driehoekje verschillende sets instellen.
Zo heb ik een set als ik in buiten steden ben (hoge armor rating en eng), een set als ik in steden ben (hoge char als noble) en een set als ik ga sneaken (lage sound en visibilty). Helpt enorm met de verschillende speech checks op bepaalde plekken, buiten steden moet je vooral sterk overkomen, in steden slim met een zilveren tong.
Echt een genot vergeleken deel 1 waarbij je steeds in je inventory dat handmatig moest doen. Zelfs tijdens het traden kan je van set wisselen met driehoekje dus je kan dan alle sets vergelijken met de inventory van de trader.
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 05:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tides of Annihilation zoet er wel stoer uit trouwens.
Best mooi, goede sfeer.
Wou bijna Waifu zeggenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.
[ afbeelding ]
Oeh gevaarlijk, Aziaten door elkaar halenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou bijna Waifu zeggen
Je armour/kleding.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?
Wat is dat nou voor RPG!
Of niet je stats van je persoon, maar van je armor setting (die je betere stats geven)?
Anders is t wel een beetje cheaten (zoals ik doe met eindbazen bij GOW2 als ik 15x verlies)
Ach, die kijken niet zo nauw...quote:Op maandag 17 februari 2025 09:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oeh gevaarlijk, Aziaten door elkaar halen
Ah zo.quote:
CANCELLED!!!!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, die kijken niet zo nauw...
Ach, heb toch genoeg kroepoek in huisquote:
Jawel hoor. Ik weet dat je hoofd er echt niet naar staat met een kater, maar eet gewoon iets stevigs en gezonds en drink water. Kater binnen half uurtje weg. Koffie gaat ook ipv water, maar water is het beste.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
helaas is er in het echt geen potion voor die zo goed werkt
als dit over witcher gaat, defintely de sides. De sidequests goed afronden kan gevolgen hebben voor later in het verhaal, mits je de goede keuzes maakt. Kan ook helmaal fout uitpakken trouwens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
Wat zouden jullie aanraden. Main + side quests doen en eigenlijk te hoog lvl zijn of wat meer main quest doen en later de sides?
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdequote:Op maandag 17 februari 2025 10:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik weet dat je hoofd er echt niet naar staat met een kater, maar eet gewoon iets stevigs en gezonds en drink water. Kater binnen half uurtje weg. Koffie gaat ook ipv water, maar water is het beste.
ff filmpje gekeken en dat ziet er inderdaad wel vet uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.
[ afbeelding ]
*kuch* ouderdom *kuch*quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdeIk kan wel een hele dag een kater hebben, hoeveel water ik ook drink en hoe "stevig" ik ook eet
Te weinig oefeningquote:
Haha herkenbaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdeIk kan wel een hele dag een kater hebben, hoeveel water ik ook drink en hoe "stevig" ik ook eet
Loadouts ja, dus verschillende kleding. Niet settings als in een slider verhogen of verlagen maar daadwerkelijke andere kleding aan doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?
Wat is dat nou voor RPG!
Of niet je stats van je persoon, maar van je armor setting (die je betere stats geven)?
Anders is t wel een beetje cheaten (zoals ik doe met eindbazen bij GOW2 als ik 15x verlies)
In kc2 zou je wel moeten. Je kleding heeft ook invloed op hoe npcs op je reageren. En voor sommige missies moet je bepaalde kleding hebben. Ook hoe schoon of vies je kleding is heeft invloed.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja da's wel handig dat je dan in 1x de hele set wapens/kleding kan wisselen per setting.
Ik doe t zelf altijd zelden. Vind stats-min/maxing altijd vervelend om te doen. Net werk
Wel een grappig mechanismequote:Op maandag 17 februari 2025 12:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In kc2 zou je wel moeten. Je kleding heeft ook invloed op hoe npcs op je reageren. En voor sommige missies moet je bepaalde kleding hebben. Ook hoe schoon of vies je kleding is heeft invloed.
Als je in full armor onder het bloed loopt. Denken ze wel 2x na of ze je willen beroven. Maar loop je in nette kleding met sierraden om. Dan is de kans veel groter dat ze het proberen. Dat soort dingen. Werkt wel echt heel goed
De game zit vol met dit soort diep uitgewerkte kleine mechanicsquote:Op maandag 17 februari 2025 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een grappig mechanismeMaakt t realistischer.
Ik moet eerst met top-scars de disney achtige do-goody gaan uithangen!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De game zit vol met dit soort diep uitgewerkte kleine mechanics
Dan zou ik maar eens opschietenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet eerst met top-scars de disney achtige do-goody gaan uithangen!
(O nee, EERST met een mokkende tiener ragnarok voorkomen)
Ja goeie, wat ik ben niet zo van een stijle learning curve de laatste tijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens opschieten![]()
Hou er wel rekening mee, dat als je interesse hebt, vooral de combat in het begin erg moeilijk is.
Eigenlijk net zoals in het echte leven wordt je er beter in naarmate je iets steeds meer en vaker doet.
En traint.
Maar op een gegeven moment heb je het en dan wordt het echt leuk.
Maar het is ook weer geen Soulslike moeilijkheid.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja goeie, wat ik ben niet zo van een stijle learning curve de laatste tijd.
Zeker, maar ik moet ook eerlijk zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een schitterende wereld![]()
![]()
Misschien wel een van de mooiste doch realistische gamewerelden ooit.
PSSR is de toekomst meine freund. De game is prachtig op de PS5 Pro. Door PSSR upscaling mooier dan de quality mode van de standaard PS5 en meer dan 60fps met VRR.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker, maar ik moet ook eerlijk zeggen.
Op dit soort momenten merk je de beperkingen van een spelcomputer of achterstand.
Het is heel mooi, maar op de PC zie ik op youtube wel eens waar de techniek nu in staat toe is.
Maar tis een origineel spel, mooi in elkaar.
Ow wat wel grappig was, ik zit net pas in t eerste dorp, loop er een gast die heeft exact hetzelfde hoofd als Hans
Beetje over gelezen, maar dat ziet er wel tof uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
PSSR is de toekomst meine freund. De game is prachtig op de PS5 Pro. Door PSSR upscaling mooier dan de quality mode van de standaard PS5 en meer dan 60fps met VRR.
Texture pop-in houd je nog steeds en geen HDR ondersteund maar komt gewoon door de engine en kan Warhorse vrij weinig aan doen. Je kan HDR forceren maar dan kloppen de kleuren niet meer imo.
Deze generatie is inderdaad matig qua aanbod maar games maken duurt tegenwoordig gewoon veel langer. Een erfenis van vier jaar Corona en de focus op GaaS waar niemand op zat te wachten maar, aan de andere kant bracht het ook games als Returnal, Astro Bot, Baldur's Gate 3 en Kingdom Come Deliverance II (Crossgen games daar gelaten).quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beetje over gelezen, maar dat ziet er wel tof uit.
Als GTA6 echt heel tof is en de performance 50% beter, dan koop ik wel zo'n pro denk ik.
Andere kant, het aanbod van spellen is overall wel matig.
De Pro geeft vooral meer GPU kracht icm PSSR. Dus als een game vooral CPU vraagt, zoals Helldivers II, dan heeft een Pro patch uitbrengen niet super veel zin denk ik. Ook zijn er verschillende versies van PSSR in omloop, kijk naar Star Wars Outlaws die heeft van de week de meest recente PSSR versie gekregen en die draait een stuk beter dan de eerdere versie dus misschien wachten developers daarop. De gasten van Silent Hill 2 hebben dat niet gedaan en je ziet gelijk wat dat brengt, flickering etc. Het is niet simpelweg een knop ''PSSR'' indrukken en je bent er, wat bij de PS4 Pro wel was. Digital Foundry gaat hier wel altijd mooi op in met verschillende videos. Hele interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Gezien het feit dat een enorm aantal Sony titels niet eens een Pro patch heeft, snap ik het niet zo goed.
Daarnaast verwacht ik persoonlijk helemaal niet dat er een performance increase zal zitten voor GTA6. Wellicht 40fps mode ofzo.
Aaaaaactually.... het is pronouns.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deze generatie is inderdaad matig qua aanbod maar games maken duurt tegenwoordig gewoon veel langer. Een erfenis van vier jaar Corona en de focus op GaaS waar niemand op zat te wachten maar, aan de andere kant bracht het ook games als Returnal, Astro Bot, Baldur's Gate 3 en Kingdom Come Deliverance II (Crossgen games daar gelaten).
Gelukkig zien we een een enorme positieve ontwikkeling in game development in landen zoals Korea (Lies of P & Stellar Blade) en China (Black Myth Wukong en Tides of Annihilation). Vooral de eerste twee games werden in uitmuntende staat afgeleverd en waren vanaf dag één Pro Enhanced zonder problemen (zie Silent Hills 2 die dat wél had), zelfs inclusief een balanced mode met VRR op de base PS5. Waar we in het westen soms nog moeite hebben om een stabiele 30fps game af te leveren, laat staan een 60fp en al helemaal 40fps icm VRR hebben de Aziaten hier geen problemen mee. Wij maken ons dan wel weer druk hoe veel verschillende pronounces we in de character creator hebben en of alle vormen van mensen en wezens wel benoemd worden in verschillende dialogen. Eens, de genoemde games zijn niet de meest originele maar beter goed gejat dan slecht bedacht, ze draaien iig als een zonnetje en krijgen zelfs regelmatig (gratis) post launch content.
Wil je echt los gaan op de technologie van de Pro heb je onderstaande deep dives van Mark god. Je hoeft het niet te kijken, luisteren naar Mark is altijd goed.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Heeft de mier wel consent gegeven?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaaaactually.... het is pronouns.
Pronounce = uitspraak.
Ik weet overigens niet de pronouns van de mier die ik net geneukt heb.
Shit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft de mier wel consent gegeven?
Nee totaal geen interesse inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Fromsoftware peilt of er interesse is in Bloodborne 2.
https://gamer.nl/nieuws/p(...)-is-in-bloodborne-2/
Er zit eindelijk wat schot in
Die fysieke prijzen waren toch afgedwongen/ besproken door oa. een mediamarkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Nederlandse stichting start massaclaim tegen Sony om prijzen PlayStation Store
https://tweakers.net/nieu(...)aystation-store.html
Leave Sony alone
Ik blijf dit gejank vinden. Digital heeft voordelen en nadelen. Fysiek is goedkoper op day 1 maar digital heeft betere aanbiedingen op de langere termijn.
Haha.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Leave Sony alone
Ik blijf dit gejank vinden. Digital heeft voordelen en nadelen. Fysiek is goedkoper op day 1 maar digital heeft betere aanbiedingen op de langere termijn.
80 euro op release in de PS Store, 60 euro bij MediaMarkt fysiek. Hoezo is het dan gejank?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Leave Sony alone
Gaat dit überhaupt lukken, zowel de Google Play Store en Apple store hebben min of meer dezelfde monopolie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Leave Sony alone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |