Ik neem aan dat je Google weet te vinden? Misschien kan je daar eens hét een en ander gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je hele gimmick is vrij grappig.
Dat zeg ik niet, maar imo is het vrij duidelijk dat Putin dit ingecalculeerd heeft en anderhalf jaar lang alleen maar heeft pushen met ontiegelijke verliezen en nu dat zijn offensieve mogelijkheden op zijn (niet oneindig op, maar nu hij moet consolideren en herbouwen) wil hij deze gesprekken opgang zetten met trump.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hè verdikkie.
Zijn ze net aan het winnen moeten ze van Trump de handdoek gooien.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:14 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Google weet te vinden? Misschien kan je daar eens hét een en ander gaan uitzoeken.
Als dit telkens het enige is wat je kan bedenken dat is dat niet best he. Je wilt niet eens een discussie aangaan of je eigen mening laten horen. Reageer gewoon normaal of niet ipv dit soort kinderachtig gedoe.quote:
Ik zou in godsnaam niet weten waarom ik met een vatnik in discussie moet gaan. Ik geef alleen aan dat ik je act vrij komisch vind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:16 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Als dit telkens het enige is wat je kan bedenken dat is dat niet best he. Je wilt niet eens een discussie aangaan of je eigen mening laten horen. Reageer gewoon normaal of niet ipv dit soort kinderachtig gedoe.
Oke prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou in godsnaam niet weten waarom ik met een vatnik in discussie moet gaan. Ik geef alleen aan dat ik je act vrij komisch vind.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:16 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Als dit telkens het enige is wat je kan bedenken dat is dat niet best he. Je wilt niet eens een discussie aangaan of je eigen mening laten horen. Reageer gewoon normaal of niet ipv dit soort kinderachtig gedoe.
Hitler liet in ieder geval nog de Rijksdag zichzelf buiten werking zetten. Met steun van alle partijen op de SPD en de communisten na.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:11 schreef skysherrif het volgende:
Of ongeveer alles wat ze nu buiten congress om doen. Maargoed dat is allemaal offtopic.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:22 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Jij verder ook niks te brengen?
Hopelijk pakt Europa nu door.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:21 schreef skysherrif het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)e-poetin-zelenski-t/
[ afbeelding ]
was dit al gedeeld? Niet zo verwacht van Francken maar prima.
Veel landen die met stevige taal komen, zoals Polen, Frankrijk, Spanje, baltische staten, UK en zelfs Belgie. Heeft Nederalnd al gereageerd eigenlijk
Hopelijk niet. Laten we dat afwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is helemáál niet waar Trump en Musk nu mee bezig zijn..
Nederland is nog te druk bezig met het verbod op de billendoekjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:21 schreef skysherrif het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)e-poetin-zelenski-t/
[ afbeelding ]
was dit al gedeeld? Niet zo verwacht van Francken maar prima.
Veel landen die met stevige taal komen, zoals Polen, Frankrijk, Spanje, baltische staten, UK en zelfs Belgie. Heeft Nederalnd al gereageerd eigenlijk
En daarmee verdient u mijn eerste like.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:24 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Nederland is nog te druk bezig met het verbod op de billendoekjes.
Ik denk dat Nederland het wel redelijk goed doet NU, maar natuurlijk veel te laat allemaal. Of in ieder geval schandalig hoe we er voor stonden in 2022.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
En daarmee verdient u mijn eerste like.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:22 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Jij verder ook niks te brengen?
Rutte glibbert er vast wel doorheen maar of de Navo het overleeft...quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland het wel redelijk goed doet NU, maar natuurlijk veel te laat allemaal. Of in ieder geval schandalig hoe we er voor stonden in 2022.
Benieuwd of ons Rutte net zo gewiekst deze crisis door kan gaan als in ons politiek landje
Heh ja zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rutte glibbert er vast wel doorheen maar of de Navo het overleeft...
Ja zonder de VS zou het klaar zijn? Ik vermoed dat Trump hét best prima vind als de VS uit de NAVO stapt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rutte glibbert er vast wel doorheen maar of de Navo het overleeft...
Doe dat dan..quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:30 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Ja zonder de VS zou het klaar zijn? Ik vermoed dat Trump hét best prima vind als de VS uit de NAVO stapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |