Niet? Vertel..quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Trump is gewoon democratisch gekozen vooralsnog. Dat geldt niet voor de EU-leiders.
Nou nee hoor, ik heb zo mijn eigen mening over wat er allemaal tijdens revolutie in 2014 is gebeurd en wie dat vooral allemaal in gang heeft gezet. Maar goed ik heb mij nu niet geregistreerd om te trollen want ook die heb ik van beide kanten genoeg gezien de afgelopen 3 jaar op dit forum.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh..
En meteen Kremlingelul spuien..
Heeeeel geloofwaardig
Laat de EU eerst Europa eens van de Russische vijfde colonne ontdoen; alleen al Duitsland heeft 2,5 miljoen zgn. "Russlanddeutsche" en die vormen een serieus probleem voor de Duitse en Europese veiligheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is sowieso ook wel wenselijk Russen uit Moldavië en Georgië te trappen.
Nou ja hoor. Het 1e wat je hier doet is Kremlin talking points spuien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:03 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik heb zo mijn eigen mening over wat er allemaal tijdens revolutie in 2014 is gebeurd en wie dat vooral allemaal in gang heeft gezet. Maar goed ik heb mij nu niet geregistreerd om te trollen want ook die heb ik van beide kanten genoeg gezien de afgelopen 3 jaar op dit forum.
De meerderheid van de Amerikanen heeft op Trump gestemd. Wie heeft er op van de Leijen gestemd? (Of op Schoof wat dat betreft).quote:
Weinig verrassend. Wel oliedom. Maar ja..quote:
Hij zit gewoon te trollenquote:
Ja, Hitler ook. Drogredenering.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
De meerderheid van de Amerikanen heeft op Trump gestemd. Wie heeft er op van de Leijen gestemd? (Of op Schoof wat dat betreft).
Je kunt van Amerika / Trump zeggen wat je wil, maar hij is volkomen legitiem aan de macht gekomen en de Amerikaanse rechtsstaat is nog gewoon in bedrijf. Geen dictator dus!
Er zijn er genoeg die echt zo lijken te denken.quote:
Oke wat ik eerst zei dat wij als Europa dit helemaal aan ons zelf te danken is dat is misschien ook wel wat overdreven. Eerlijk is eerlijk. Maar dat alles wat toen in 2014 gebeurd is heeft wel allemaal geleid tot de ellende van nu.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja hoor. Het 1e wat je hier doet is Kremlin talking points spuien.
Die kans lijkt nu wel verkeken te zijn. Rusland heeft er nu zelfs een bondgenoot bij zo lijkt het.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Naast Oekraïne hebben in ieder geval Estland, Letland, Litouwen, Finland, Zweden en Polen er heel erg veel belang bij dat Rusland terug het hok in gaat.
Hitler heeft nooit een meerderheid van de stemmen behaald en heeft tevens de Duitse rechtsstaat buiten werking gesteld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Hitler ook. Drogredenering.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:03 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik heb zo mijn eigen mening over wat er allemaal tijdens revolutie in 2014 is gebeurd en wie dat vooral allemaal in gang heeft gezet. Maar goed ik heb mij nu niet geregistreerd om te trollen want ook die heb ik van beide kanten genoeg gezien de afgelopen 3 jaar op dit forum.
Nee, dat is helemáál niet waar Trump en Musk nu mee bezig zijn..quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hitler heeft nooit een meerderheid van de stemmen behaald en heeft tevens de Duitse rechtsstaat buiten werking gesteld.
Fuhrerworte haben Gesetzkraft. Dat is in de VS niet
uhuhquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hitler heeft nooit een meerderheid van de stemmen behaald en heeft tevens de Duitse rechtsstaat buiten werking gesteld.
Fuhrerworte haben Gesetzkraft. Dat is in de VS niet
Hè verdikkie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Snap wel dat Rusland nu dit ook wel afdwingen, waar ik het eerst 1x zag zie ik de laatse dagen alleen maar Russen die aanvallen terwijl ze krukken vasthouden
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is helemáál niet waar Trump en Musk nu mee bezig zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |