Als dat in het huidige tempo blijft aanmodderen dan is dat veel te weinig en veel te laat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:35 schreef HiZ het volgende:
Als wat ik nu hoor de ‘vrede’ moet voorstellen kan ik de Nato alleen nog maar kan zien als een uitloopmodel. En we moeten maar hopen dat de EU iets kan ontwikkelen, maar ook daarover ben ik pessimistisch.
Ik wil de drugs die jij gebruikt ! doe eens prive berichtjequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. Onder de huidige druk word die samenwerking makkelijker, Europa emancipeert zich militair en diplomatiek, gaat voor zijn eigen belangen en word uiteindelijk de volgende supermacht.
Mark is nu de kapitein van de Titanic.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:35 schreef HiZ het volgende:
Als wat ik nu hoor de ‘vrede’ moet voorstellen kan ik de Nato alleen nog maar kan zien als een uitloopmodel. En we moeten maar hopen dat de EU iets kan ontwikkelen, maar ook daarover ben ik pessimistisch.
We'll see.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mark is nu de kapitein van de Titanic.
De man die beweert door God gered te zijn tijdens een aanslag haalt nu een Judas streek uit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft een vrij walgelijke gedachte dat het lot van Oekraïne nu wordt bepaald door twee dictators en dat Europa erbij moet staan te kijken en afwachten....
Dat hoeft dan ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft een vrij walgelijke gedachte dat het lot van Oekraïne nu wordt bepaald door twee dictators en dat Europa erbij moet staan te kijken en afwachten....
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
De man die beweert door God gered te zijn tijdens een aanslag haalt nu een Judas streek uit.
Ik vraag me sterk af hoe sterk de vuist gaat zijn die Europa kan gaan maken als tegenwicht tegen de handjeklap van Trump en Poetinquote:
Gaat mij erom dat je niet als een geslagen hondje toe hoeft te gaan kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af hoe sterk de vuist gaat zijn die Europa kan gaan maken als tegenwicht tegen de handjeklap van Trump en Poetin
zodra NATO uiteenvalt dan gebeurt het wel, maar Polen die zal dat niet laten gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet het idee van de efp. Die troepen van alle navo landen zitten er niet om de Russen tegen te houden maar om te sneuvelen als Rusland de Baltische Staten binnenvalt waardoor we onvermijdelijk in oorlog geraken en het dus daarom juist niet gebeurt.
Poetin durft het niet te testenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast. Die gehele NAVO bestaat niet meer. Is enkel nog theorie.
Europa hoeft gelukkig geen duizenden kernwapens te hebben; we hebben immers maar één echte vijand waarbij ze als afschrikking hoeven te dienen: de Russen. Met 1000 à 1500 ballistische raketten met kernkoppen en verschillende reikwijdtes kunnen we Rusland ook al dusdanig hard treffen dat de gevolgen catastrofaal zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op zich zijn de kernwapens van Frankrijk en Engeland toch dreiging genoeg?
Serieuze inzet is nooit een optie. Zeker niet als de tegenpartij een ruim arsenaal heeft
Vertel het maar tegen degene die onzin post.quote:
Verrassendquote:
Ik lees al sinds 2022 mee op dit forum maar nooit echt de behoefte gehad om te registreren. Maar wat ik vandaag allemaal lees over dat dat we ons tot de tand toe moeten bewapenen met kernwapens in Europa vind ik nogal overdreven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ban aan het ontwijken? Of heb jij je echt speciaal aangemeld om te trollen.
Heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Ik lees al sinds 2022 mee op dit forum maar nooit echt de behoefte gehad om te registreren. Maar wat ik vandaag allemaal lees over dat dat we ons tot de tand toe moeten bewapenen met kernwapens in Europa vind ik nogal overdreven.
Sorry, maar je mag hier geen eigen mening hebben. Probeer het gewoon ergens anders.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef PaniekVoetbal het volgende:
Ik lees al sinds 2022 mee op dit forum maar nooit echt de behoefte gehad om te registreren. Maar wat ik vandaag allemaal lees over dat dat we ons tot de tand toe moeten bewapenen met kernwapens in Europa vind ik nogal overdreven.
Uhuh..quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef PaniekVoetbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waarom hij zich geroepen voelde om te registeren, een mening is niet nodig wanneer je het russische narratief volgt. Wel zo makkelijk, hoef je zelf nooit na te denken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Sorry, maar je mag hier geen eigen mening hebben. Probeer het gewoon ergens anders.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:44 schreef Tengano het volgende:
De man die beweert door God gered te zijn tijdens een aanslag haalt nu een Judas streek uit.
Kijk nog even naar de TT.quote:
Trump is gewoon democratisch gekozen vooralsnog. Dat geldt niet voor de EU-leiders.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |