SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Als dat niet zou gebeuren dan heeft de navo geen enkele betekenis en hoeft daarom de Oekraïne er ook niet in. Maar ik ben zo goed als zeker dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef theunderdog het volgende: [..] Het hele eieren eten is nu juist dat er geen 'Europa' bestaat zoals je een land zou definiëren. Als Rusland de baltische staten aanvalt, moeten we zien of we nog op artikel 5 van de NAVO kunnen vertrouwen. Nou, ik denk het niet.
nee reken daar niet op, ze hebben een heel verleden met de klote russenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Polen houdt het ook snel voor gezien als ze merken dat ze alles alleen moeten doen.
Ja, zij. We hadden het erover als een ander Europees land wordt binnengevallen door de Russen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee reken daar niet op, ze hebben een heel verleden met de klote russen
Dat is helemaal niet het idee van de efp. Die troepen van alle navo landen zitten er niet om de Russen tegen te houden maar om te sneuvelen als Rusland de Baltische Staten binnenvalt waardoor we onvermijdelijk in oorlog geraken en het dus daarom juist niet gebeurt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
20k troepen.. dat zal Rusland doen beven.
Gast. Die gehele NAVO bestaat niet meer. Is enkel nog theorie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet het idee van de efp. Die troepen van alle navo landen zitten er niet om de Russen tegen te houden maar om te sneuvelen als Rusland de Baltische Staten binnenvalt waardoor we onvermijdelijk in oorlog geraken en het dus daarom juist niet gebeurt.
Waarom is het dan nog een probleem dat Oekraïne er niet in komt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast. Die gehele NAVO bestaat niet meer. Is enkel nog theorie.
Die gaan gewoon net als in Srebrenica handje schudden en terugtrekken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet het idee van de efp. Die troepen van alle navo landen zitten er niet om de Russen tegen te houden maar om te sneuvelen als Rusland de Baltische Staten binnenvalt waardoor we onvermijdelijk in oorlog geraken en het dus daarom juist niet gebeurt.
Wat mij betreft wordt Europa ook zo snel mogelijk onder de Franse nucleaire paraplu beschermd en gaan we als de wiedeweerga aan de slag met een zelfstandig kernwapenarsenaal. De beste bescherming tegen Russische agressie is de mogelijkheid en bereidheid om het grootste deel van de Russische bevolking in een nucleair inferno om te brengen. Het is van essentieel belang dat er een nieuwe wapenwedloop in Europa gestart wordt.cquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het idee is partijen die mogelijk offensieve actie willen te laten geloven dat dat militaire ingrijpen zo goed als zeker gebeurt. Dat is de waarde van de NAVO: die afschrikking.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als dat niet zou gebeuren dan heeft de navo geen enkele betekenis en hoeft daarom de Oekraïne er ook niet in. Maar ik ben zo goed als zeker dat dit gebeurt.
Ik geloof er nog wel in. Ook al is de VS de komende 4 jaar een minder betrouwbare partner.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gaan gewoon net als in Srebrenica handje schudden en terugtrekken.
Zoals theunderdog zegt, de Navo is het papier waarop het verdrag is geschreven niet meer waard. En Poetin weet dat ook.
quote:The most basic duty of government is to defend the lives of its own citizens. Any government that fails to do so is a government unworthy to lead.
Donald Trump
quote:When somebody challenges you, fight back. Be brutal, be tough.
Donald Trump
quote:I don't like losers.
Donald Trump
Ik wou dat ik je optimisme kon delen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof er nog wel in. Ook al is de VS de komende 4 jaar een minder betrouwbare partner.
Pas nog stonden jullie te juichen tien Zweden en Finland er bij kwamen. Toen waren we onverslaanbaar. En nu opeens niet meer? Alleen vanwege Trump?
Rusland is ook conventioneel veel minder sterk dan we altijd verwacht hadden. De Russische stoomwals blijkt een trekkertje. Zelf dacht ik in 2022 ook dat Rusland de Oekraïne binnen drie weken op de knieën zou krijgen. Bleek ze niet te lukken.
Sowieso het enige wat écht werkt. Het is gewoon zaak om zelf een handvol kernonderzeeërs te hebben met kernwapens. Zie het als verzekering voor je eigen soevereiniteit en gegarandeerde vernietiging voor het land welke dit in twijfel trekt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt Europa ook zo snel mogelijk onder de Franse nucleaire paraplu beschermd en gaan we als de wiedeweerga aan de slag met een zelfstandig kernwapenarsenaal. De beste bescherming tegen Russische agressie is de mogelijkheid en bereidheid om de Russische bevolking in een nucleair inferno om te brengen. Het is van essentieel belang dat er een nieuwe wapenwedloop in Europa gestart wordt.c
Op zich zijn de kernwapens van Frankrijk en Engeland toch dreiging genoeg?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt Europa ook zo snel mogelijk onder de Franse nucleaire paraplu beschermd en gaan we als de wiedeweerga aan de slag met een zelfstandig kernwapenarsenaal. De beste bescherming tegen Russische agressie is de mogelijkheid en bereidheid om het grootste deel van de Russische bevolking in een nucleair inferno om te brengen. Het is van essentieel belang dat er een nieuwe wapenwedloop in Europa gestart wordt.c
Ik snap jullie dubbele manier van denken niet dat Rusland gelijktijdig volledig faalt in Oekraïne en op zijn tandvlees loopt, maar ook in staat is heel west Europa in een conflict met de navo te veroverenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik je optimisme kon delen.
Ga toch weg met die bullcrap..quote:
Dit geeft een inkijkje hoe hij naar ons kijkt en waarom hij ons laat vallen.quote:
Hij is een idioot.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit geeft een inkijkje hoe hij naar ons kijkt en waarom hij ons laat vallen.
Waarschijnlijk heeft hij meer respect voor Poetin.
'Jullie'? Je spreekt gewoon alleen met mij hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap jullie dubbele manier van denken niet dat Rusland gelijktijdig volledig faalt in Oekraïne en op zijn tandvlees loopt, maar ook in staat is heel west Europa in een conflict met de navo te veroveren
Je zal er toch mee moeten dealen en hem voor idioot uitmaken gaat je niet helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |