Ik heb daar toevallig op gelet en dat geklef kan niet van 1 kant. Ze deden dat alle twee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik las eerder hier in de cos dat Milena tegen Eva zegt dat Sharice haar claimt. Ik denk dat Milena zich achter Sharice heeft verschuilt, was lekker makkelijk en nu Sharice onder vuur heeft gelegen een beetje terug gaat krabbelen. Maar zou wel van Sharice af kunnen komen want die is net zo goed een slang in het spel
Zekerquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb daar toevallig op gelet en dat geklef kan niet van 1 kant. Ze deden dat alle twee.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Milena liet Sharice gisteren alle kolen uit het vuur halen. Sharice kreeg iedereen over zich heen en Milena zat met een halo boven haar hoofd in een hoekje toe te kijken. Als ik me niet vergis zijn er 2 nodig voor die fluistersessies. Fijne vriendin die Milena. Dan heb je geen vijanden meer nodig
Juist dat soort dingen ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik las eerder hier in de cos dat Milena tegen Eva zegt dat Sharice haar claimt. Ik denk dat Milena zich achter Sharice heeft verschuilt, was lekker makkelijk en nu Sharice onder vuur heeft gelegen een beetje terug gaat krabbelen. Maar zou wel van Sharice af kunnen komen want die is net zo goed een slang in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Wie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef Luna68 het volgende:
Wat kan die gast praten zeg, die kaken staan gewoon niet stil. Het is of eten of praten
Ik gun hem dat wel, dit weekend alquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef kater1 het volgende:
Nachtpraat met Keanu, Pootje en Mattie. Keany zou graag een grote gezellige familie willen hebben. Hij wil op vakantie met zijn moeder.
Ik denk echt dat als Sharice een betere keuze had gemaakt qua beste maatje in dat huis, dat ze best populair zou zijn. Milena is een achterbaks stokertje die iedereen om haar vingertje windt met haar kroeltjes en knuffeltjes en kleine aanrakingen. Heel geslepen en iedereen trapt erin daar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Juist dat soort dingen ja!
Ze blijft nog dus ik ga er extra op letten.
Sharice is echt tegen gevallen, maar was ervoor erg zorgzaam (oprecht) voor iedereen, ik hoop zo dat ik het verkeerd zie
Zelfs in de nacht (waar ik normaal blij ben met streams) trek ik hem niet meerquote:
Nou, er zijn er wel meer daar. Het is een en al rugzakje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu moet lekker thuis met een psycholoog gaan praten en niet in BB
Maar dan moet het gesprek wel over hem gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef Luna68 het volgende:
Als Kiki een discussie met iemand aangaat dan betekent dat dat hij heel veel om die persoon geeft
Weekendje Veluwequote:Op woensdag 12 februari 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik gun hem dat wel, dit weekend al
Klopt, erg jammer, maar goed de ware Sharice kennen we zo dus ook nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk echt dat als Sharice een betere keuze had gemaakt qua beste maatje in dat huis, dat ze best populair zou zijn. Milena is een achterbaks stokertje die iedereen om haar vingertje windt met haar kroeltjes en knuffeltjes en kleine aanrakingen. Heel geslepen en iedereen trapt erin daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |