Ajax wordt weer tegen gezeten door het veld. Daar mogen we ook niks van verwachtenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord moet het weer doen in Europa.
Het enige voordeel is dat Ajax nu mét Hato op een verschrikkelijk veld speelt, in plaats van zonder.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax wordt weer tegen gezeten door het veld. Daar mogen we ook niks van verwachten
Dan maar zo?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kan het woord 'coefficient' niet meer lezen.
??? Feyenoord heeft 90 min lang Milan alle hoeken van het veld laten zien. En dan was het verschil significant.. thuisvoordeel gaat dat verschil in kwaliteit echt niet goed maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Feyenoord niet winnen in Milaan, maar goed het kan zomaar.
Ik geef Feyenoord eigenlijk meer kans, Juve was dit weekend tegen Inter ook sterk en hoeven niet. Milan viel mij echt tegen vorige week en Feyenoord speelt zijn beste wedstrijden als het 'niet hoeft'. AC wint ook zelden wedstrijden dik.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:44 schreef Bofjijff het volgende:
Ik zie voor psv nog wel een kans(je) maar zie feyenoord er wel 4-0 afgaan zoiets.
Heb je die kolo muani gezien tegen Inter? Boh moet je dat moment paar sec voor de goal van juventus eens bekijken, hij speelde ze zoekquote:Op maandag 17 februari 2025 12:44 schreef Bofjijff het volgende:
Ik zie voor psv nog wel een kans(je) maar zie feyenoord er wel 4-0 afgaan zoiets.
Mooie samenvatting heb je gemaakt. Hup Juventus.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je die kolo muani gezien tegen Inter? Boh moet je dat moment paar sec voor de goal van juventus eens bekijken, hij speelde ze zoek
18:45 lees ikquote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het is Milan - Feyenoord. @:coco En om 21:00 uur.
0-0
Wel om 18.45 hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het is Milan - Feyenoord. @:coco En om 21:00 uur.
0-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |